فال روزانه – شنبه 26 مهر

فال روزانه 26 مهر : دوست عزیز فالوده ای که 26 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما عاشق چالش های تازه هستید و همیشه در انجام هر کاری که به عهده می گیرید تمام تلاش خود را به کار گرفته و در آن موفق می شوید. شما شخصی عملگرا، منظم و اجتماعی هستید و هر گاه ببینید کسی به کمک نیاز دارد هر کاری که از دستتان بر بیاید برای او انجام خواهید داد. عزم و اراده ی شما و صداقتی که در کارتان از خود نشان می دهید امسال برای شما احترام در میان اطرافیانتان و پیشرفت وضعیت مالی‌تان را به همراه خواهند داشت. امسال با رهایی از افکار منفی وضع سلامتی شما رو به بهبود خواهد رفت و باید دست از نگرانی در مورد سلامتی خود بردارید. امسال وضع مالی شما پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و این موضوع شرایط لازم برای خرید چیزهایی که دوست دارید را برایتان فراهم خواهد نمود. از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در نیمه ی اول سال خودداری نمایید، نیمه ی دوم سال فرصت های بهتر و سود بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. امسال مطالعه در مورد زمینه ی کاری‌تان شانس شما را برای رسیدن به موفقیت افزایش خواهد داد. حمایت یک شخص قدرتمند و با نفوذ در مسائل کاری به شما کمک زیادی خواهند نمود. امسال چنان عاشق خواهید شد که بالاخره خواهید فهمید دوست داشتن یک نفر حتی بیشتر از خودتان چه حسی دارد! آذر و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

چند روز گذشته انگار همه چیز را روی دور تند گذاشته بودند، حالا دیگر وقت آن رسیده که کمی به آرامش خودتان اهمیت بدهید و کمی استراحت کنید. به جزئیاتی که این چند وقته نادیده گرفته شده‌اند توجه کرده و در صورت لازم به آنها رسیدگی کنید. امروز جدا کردن رویاهایتان از واقعیت برای شما کار سختی خواهد بود و این موضوع می تواند رابطه عاطفی شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد. شما هنوز همه چیز را نمی‌دانید پس از گرفتن تصمیم‌هایی که ممکن است بعدا باعث پشیمانی شوند خودداری کنید. قرار نیست همه چیز همانطور که در خیالتان است پیش برود، باید با حقیقت رو به رو شد. اگر نقطه مبهمی وجود دارد سوال‌هایتان را در مورد آن پرسیده و تقاضای جواب کنید.

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز آنقدر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که نمی‌توانید تصمیم بگیرید کدام یک از آنها از اولویت بیشتری برخوردار هستند و ممکن است این موضوع آنقدر شما را گیج کند که تصمیم بگیرید بی‌خیال انجام کارهایتان شوید. بهترین کاری که برای مبارزه با این بلا تکلیفی این است که از دم دست ترین کار ممکن شروع کنید، وقتی موتورتان گرم شود با سرعت تمام به انجام کارها ادامه خواهید داد. بد نیست هر از گاهی به خودتان کمی استراحت بدهید تا انرژیتان تمام نشود و بتوانید تا آخر روز به کارتان ادامه دهید. اگر برخی از کارها را نتوانستید انجام دهید خودتان را اصلا ناراحت نکنید، فردا هم روز خداست. بعد از تمام شدن ساعت کاری به خانه بروید و در کنار همسرتان روی کاناپه مورد علاقه تان لم دهید و ساعات خوبی را با هم بگذرانید.

 فال امروز متولدین خرداد

به جای این که به موقعیت‌هایی که به تازگی از دست داده‌اید فکر کنید و دنیا را برای خودتان به آخر برسانید و بی‌خیال همه چیز شوید، بهتر است به فکر راه‌حلی برای رفع ناراحتی هایتان باشد. بر خلاف آنچه فکر می کنید کمی استراحت و ریلکس کردن خیلی بهتر از فشار آوردن بیش از حد برایتان مفید خواهد بود و به پیشرفتتان کمک خواهد کرد. امروز اگر زیاد پیشروی نکردید هم اشکالی ندارد؛ خیلی به خودتان فشار نیاورید و چند روز دیگر هم برای رسیدن به نتایج دلخواهتان صبوری کنید. دیر یا زود مجبور خواهید شد تلفن همراه یا کامپیوتر شخصیتان که دیگر خیلی خوب کار نمی‌کند را عوض کنید، پس بهتر است تا کاملا از کار نیفتاده است دست بجنبانید.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

امروز دلتان نمی‌خواهد که دیگران فکر کنند به آنها نیاز دارید و به همین دلیل شاید حتی خودتان را از کسانی که برایتان عزیز هستند و روابط عاطفی نزدیکی با شما دارند هم دور نگاه دارید. شما می خواهید با این انزوا و مخفی کردن خودتان از چشم دیگران آسیب پذیری خود را از چشم آنها پنهان کنید. ولی این کار باعث ایجاد احساس تنهایی و ناراحتی بیشتر در شما خواهد شد. صحبت کردن با کسی که مورد اعتماد شماست به شما در حل کردن مشکلاتتان و پیدا کردن درمان دردتان کمک خواهد کرد. سرعتتان در انجام کارها بیش از هر زمان دیگری است و وقت آزاد زیادی در پایان کارهایتان خواهید داشت، لازم نیست بیشتر کار کنید، دیگر وقت استراحت است!

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

در محل کارتان پروژه ها و کارهای نا تمام دارند روی هم انباشته می شوند، امروز روز خوبی برای به انجام رساندن برخی از این کارهای عقب افتاده خواهد بود. استراحت کردن را برای بعد از ساعت کاری و زمانی که وظایفتان را به طور کامل انجام داده‌اید بگذارید. برای این که بتوانید به نتایج بهتری برسید فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و یکی یکی آنها را انجام داده و از لیستتان خط بزنید. باور کنید وقتی در پایان روز ببینید تعداد بسیاری از این کارها خط زده شده‌اند احساس فوق العاده ای خواهید داشت. امروز انگار همه خیلی لجباز شده‌اند، البته راستش را بخواهید خود شما هستید که دارید لجبازی می کنید، امروز را برای خودتان و دیگران سخت نکنید.

 فال امروز متولدین شهریور

امروز اصلا روز خوبی برای تنبلی و ماندن در رختخواب نیست، مخصوصا حالا که خیلی ها روی شما حساب می کنند. هر چقدر بیشتر از ساعات اولیه صبح برای انجام کارهایتان استفاده کنید در بقیه روز و حتی در طول روزهای باقی مانده این هفته فشار کمتری به شما وارد خواهد شد. وقت خود را با خیال پردازی، فکر کردن به کارهایی که موعدشان دارد فرا می رسد و امثالهم هدر ندهید و به کارهایتان بچسبید. به آخر هفته فکر کنید و به این که اگر الان کارهایتان را درست انجام دهید از این آخر هفته چقدر لذت خواهید برد. اگر می خواهید شخصیت واقعی طرف مقابلتان را ببینید و او را بهتر بشناسید کاری کنید که با شما احساس راحتی کند و معذب نباشد.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

امروز خلاقیت هنرمندانه شما در اوج خواهد بود، ولی آنچه اهمیت دارد این است که با تمام وجود برای رسیدن به آنچه خیالش را در سر می پرورانید تلاش کنید. امروز از جذابیت ذاتی خود می توانید برای رسیدن به آنچه می خواهید بهره بجویید. با این حال حتی در مقابل آنهایی که می دانید قلبا به شما علاقمند هستند هم با دقت رفتار کنید و به بازخوردی که دریافت می کنید توجه داشته باشید. اگر کسی به زبان خودش نسبت به خواسته های شما و رویاهایی که در سر دارید ابراز علاقه و توجه نکرده است، به هیچ عنوان فکر نکنید که در دلش با شما در این زمینه هم عقیده است. با پی بردن به نظرات دیگران خواهید توانست قدم بعدی خود را خیلی مدبرانه برنامه ریزی کنید.

 فال روزانه متولدین آبان

شما می خواهید یکی از رویاهایتان را دنبال کنید، ولی مطمئن نیستید که در پایان راه شما را به کجا خواهد رساند. چیزهایی به ذهنتان می رسند که از غریزه تان سرچشمه می‌گیریند و شما دوست دارید خیلی سریع بر اساس تصورات خود دست به کار شوید. ولی اکنون وقت خوبی برای عمل کردن بر اساس تصورات شخصی‌تان نیست. سعی کنید منطقی رفتار کنید و روی ذهنتان کار کرده و خلاقیت های خود را گسترش دهید و سپس به مرحله بعد بروید. با مهار کردن فکرتان از خیالات امروزتان واقعیت فردا را بسازید. مجرد ها باید با دوستان و اطرافیان در مورد ویژگی‌هایی که از همسر آینده خود انتظار دارید حرف بزنند. متأهل ها هم بهتر است با همسر و گروه دوستانشان بیرون بروند تا به بهبود رابطه خود کمک کنند.

 فال متولدین آذر

امروز شاید احساس سردرگمی کنید و پی بردن به حقیقت برایتان کار سختی باشد. در حال حاضر بهترین استراتژی ممکن این است که در مورد چیزهایی که از حقیقتشان مطمئن نیستید هیچ قضاوتی نکنید.تا جایی که امکان دارد از تصمیم گیری با عجله خودداری کنید، چرا که در غیر این صورت مجبور خواهید شد تا چند روز دیگر دوباره در تصمیمات خود تجدید نظر کنید. تا جایی که می توانید راه جدیدی را در پیش نگیرید و کمی صبر کنید تا کنترل منطقتان را دوباره به دست بگیرید و تصمیم گیری برایتان راحت شود. فعلا سعی کنید دنیای خود را با هر آن چه که دوست دارید رنگی کنید. همراه با عشقتان از انجام کارهای مورد علاقه تان لذت ببرید.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

امروز سرعت بسیار بالای تغییر اوضاع شما را به طور خوشحال کننده ای غافلگیر خواهد کرد و در روند تکراری و همیشگی امور روزمره تان تغییراتی به وجود خواهد آمد. حتی اگر این تغییرات شما را به آرامشی که انتظار داشته‌اید نرسانند هم زنگی را در ذهن شما به صدا در خواهند آورد. در حال حاضر شما در موقعیت محکم و مطمئنی قرار دارید و زیر پایتان سفت است، پس اگر ایده های عجیب و غریبی دارید بد نیست آنها را امتحان کنید. این افکار می توانند زمینه ساز موفقیت آینده شما باشند. رفتارتان امروز کمی با خشونت و تندی همراه است و این رفتار برای اطرافیانتان آزار دهنده خواهد بود، بهتر است کمی مواظب رفتارتان باشید.

 فال متولدین بهمن

امروز احساس آزادی می کنید و همین موضوع باعث می شود نیازی که به طغیان در برابر وضعیت موجود احساس می کرده‌اید کاهش پیدا کند. با وجود این که به اندازه ای که خودتان دلتان می خواهد احساس استقلال نمی‌کنید، حداقل این طور به نظرتان می رسد که برخی از محدودیت ها دارند برطرف می شوند. ولی باید مواظب باشید که وقت گرانبهای خود و فرصتی که برایتان فراهم گشته است را بیهوده از دست ندهید. به اندازه زمانی که تحت فشار بودید روی کارتان متمرکز باقی بمانید تا ببینید نتایج فوق العاده ای بدست خواهید آورد. امروز کمی در کارهایتان کند هستید و این کندی عملکرد شما می تواند برای اطرافیانتان کمی ناخوشایند خواهد بود.

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز سرعت خیلی کم تغییرات شما را کلافه کرده است. شما خیلی خوب می دانید که تا کنون چقدر پیشرفت کرده‌اید و چه مراحلی را پشت سر گذاشته‌اید، ولی هنوز هم بین آنچه که هستید و آنچه می خواهید در آینده باشید فاصله زیادی وجود دارد. در هر صورت فکر کردن به محدودیت ها و نا امیدی برای شما هیچ فایده ای نخواهد داشت. به جای این که مدام پیشرفت فعلیتان را با رویاهایتان مقایسه کنید، بهتر است ذهنتان را روی وظایفتان و کارهایی که باید انجام دهید متمرکز کنید. امروز صبح موقع لباس پوشیدن زمان بیشتری را صرف انتخاب لباس‌هایتان کنید و جوری لباس بپوشید که انگار قرار بسیار مهمی در پیش دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد