فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین اردیبهشت

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت : شاغلین این ماه به زودی درهای رحمت خداوند برایشان باز می شود و راه روزی به روی شما باز می شود و از لحاظ مالی در شرایط بسیار خوبی قرار می گیرید. در حال حاضر یک کم غصه دار هستید ولی با یک قدمی که برای شما برداشته می شود از این غصه که درگیرش هستید رها می شوید و به آرامش می رسید.

پشت سر شما حرف و سخن زیاد است. روز ۱۰مهر برای شما خیر است و در این روز شاید یک اتفاق شاید یک خبر شما را مسرور می کند. نذری برای بیرون آمدن از بلاتکلیفی کردید وصد درصد حاجت روا می شوید. از راه دور یک برد و موفقیت بزرگ دارید که یا از شهرستان است یا از خارج از کشور ولی بسیار مثبت است.

دیداری دارید که با یک آقاست و در رابطه با یک کار چهاردیواری گفتگو می کنید یا این چهاردیواری کاری است یا ملک است به هر حال این گفتگو بسیار خوب است و به نتایج زیادی دست پیدا می کنید. یک سری از افراد این ماه یک تماس تلفنی دارند از حسن یا حسین یا محسن نام که واقعا از ته دل می خندید و برای چند ساعت یا چندروز شاد شاد هستید.

اگر خانم هستید و مجرد هستید فردی جوان و خوش تیپ و چهارشانه به زودی وارد زندگیتان می شود و با این فرد آشنا می شوید که در هر رابطه که با شما آشنا می شود خیلی خوب است و تكيه گاه خوبی برای شما خواهد شد و خیلی شلوغ و شیطون است و این به شما انرژی زیادی می دهد. اتفاقات جالبی دارید که این اتفاقات شما را در چشم و نظر می اندازد و باعث می شود حسودان زیادی پیدا کنید ولی اصلا اهمیت ندهید.

دیدارهای زیادی در این ماه دارید چه احساسی باشد و چه کاری باشد در این دیدارها به اهدافتان می رسید و باید خداوند را شکر گزار باشید. اگر دوست زیاد دارید که دوستان خوبی دارید و با این افراد دورهمی و گپ های خوبی دارید. اگرنه یک سری دوست جدید پیدا می کنید که برای دورهم بودن و گپ زدن خیلی خوب هستند و با این افراد لحظه های خوبی را سپری می کنید و انرژی مثبت می گیرید.درد کمر دارید و ممکن است از این بابت کارتان به دکتر و دوا کشیده بشود.

فردی (م) نام در حال حاضر مریض است یا مریض می شود و به عیادت این فرد می روید یا پرستاری این فرد را می کنید.نیمه دوم سال پاییز و زمستان شما بهتر از ۶ ماه اول سال است و در ۶ماه دوم به یکی از آرزوهایتان می رسید و این خواسته برای شما خیلی با ارزش است. اگر آقا هستید و مجرد هستید یک تعویض وسیله نقلیه دارید یا ماشین عوض می کنید یا موتور دارید ماشین می خرید و این یک رشد در زندگی شماست و پیشرفت می کنید و دوستان شما یک کم به شما حسادت می کنند صدقه هم زیاد بدهید.

عشق وسیله نقلیه دارید و دائم به این وسیله می رسید و وقت صرف این وسیله می کنید. اگر کسی رادوست دارید این فرد گاه گاه به شما دروغ می گوید و خود شما هم متوجه شده اید ولی به روی این فرد نیاورید بهتر است. یک سری از افراد مجرد این ماه ازدواج دارند و تا آخر سال ۹۹ صد درصد متاهل می شوند و عقد دارند و خوشبخت خواهند شد ولی مراقب دشمنان دور و اطرافتان باشید و تا می توانید پنهان کاری در این اوضاع و شرایط داشته باشید چون بی خبری برای اطرافیان به نفع شماست. خبر سکته می شنوید و این خبر شما را ناراحت میکند و بدو بدو به دیدن این فرد می روید چون خیلی دوستش دارید ولی نگران نباشید

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد