فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین مرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد : خبری خوش برای شما در راه است که از این خبر به رقص در می آیید و برای چند روز شاد هستید. چند قطره اشک یا ریختید یا می ریزید ولی این گریه ها به خاطر چند تا استرس و نگرانی است که برای شما پیش می آید اما زودگذر است. در انتظار به سر می برید و در حال حاضر هم در این انتظار هستید و با زمان از این شرایط بیرون می آیید. دست به خیر هستید و دعاهای خیر زیاد پشت سرتان است و یک خانواده زیاد شما را دعا می کنند.

چندتا کار در حال جفت و جور شدن هستند و درست شدن این کارها باعث خوشحالی شما می شود. اگر آقا هستید مقام به دست می آورید یا این مقام پست است که در کارتان به شما می دهند یا این مقام مالی است و به سربلندی می رسید.دوتا پیروزی دارید که این پیروزی ها بعد از یک طوفان است و این پیروزی به شما آرامش می دهد. یک سری از افراد این ماه یک جراحی از ناحیه صورت دارند یا زیبایی است ولی انجامش خوب است.

از عشقتان خبری خوش دریافت می کنید و این خبر باعث یک ملاقات عاشقانه می شود و این دیدار با عشق همه استرس ها و خستگی های شما را رفع می کند چون این فرد را خیلی دوست دارید و این شخص هر کس که هست عینک آفتابی می زند. جایی کوهستانی در این ماه می روید که بگو و بخند زیاد دارید و روحیه تان عوض می شود چون به این تفریح نیاز دارید.

خوش قلب و مهربان هستید ولی دست شما بی نمک است و افراد بی چشم و رو زياد دوروبرتان است و این افراد گاه گاه دلتان را می شکنند و شما را ناراحت می کنند. چند تا تماس تلفنی دارید که این تماس ها نتایج خوبی برای شما به همراه دارد و با این تماس ها به یک سری اهدافتان می رسید.

سفری دارید که این سفر برای چند روز است و به یک جایی می روید که خیلی سرسبز است و پاییز زیبایی دارد و در این سفر خاطرات خوشی را پشت سر می گذارید و دو یا سه فرد خوش سفر همراه شما هستند. اگر وسیله نقلیه دارید یک تصادف دارید که این تصادف از چشم و نظر است و یک هزینه روی دست شما می گذارد.دنبال یک مدرک هستید که مربوط به یک کار خارج از کشور است که این مدرک باعث دلشوره و نگرانی شما شده است ولی این مدرک را به دست می آورید و از نگرانی خلاص می شوید.

اگر شاغل هستید چند تا جر و بحث در محیط کاری دارید که خیلی عصبانی میشوید وحرص می خورید ولی این حرص ها بی فایده است. به عیادت یک مریض می روید که نروید بهتر است چون ممکن است آلوده بشوید یا بیماری از ویروس باشد.اگر متاهل هستید در این ماه یک اختلاف شدید با همسرتان دارید که در این اختلاف بغض و گریه دارید و دلتان را این فرد می شکند ولی پای شما راهم می خورد. قصد جابجایی دارید که برای این جابجایی خود شما تصمیم گیرنده هستید.

اگر بخواهید وتلاش کنید این جابجایی صورت می گیرد. اگر نخواهید هم نه ولی شاید ۸۰درصد جابجا می شوید و احتمال این جابجایی زیاد است و این نقل مکان تاثیر خوبی روی زندگی شما و آینده شما دارد. شاید با ازدواج باشد به هر حال مثبت و خیر است. فردی تودار هستید و غم هایتان را در درونتان می ریزید و در ظاهر همیشه می خندید ولی از درون غم دارید و حفظ ظاهر می کنید.

اگر با کسی جدایی داشتید یا از فردی جدا شدید و منتظر برگشت کسی هستید فعلا در بن بست هستید و باید صبور باشید احتمال برگشت این فرد به سمت شما خیلی کم است مگر معجزه ای رخ بدهد و این فرد به سمت شما برگردد و یا با طلسمی اینکار را بکنید و اگر خطایی داشتید با معذرت خواهی سعی کنید که این خطا را رفع کنید. پشت سرتان حرف زیاد است و یک آقایی پشت شما زیاد حرف می زند که متوجه این فرد می شوید ولی سریع این فرد را از زندگیتان کنار می گذارید و کنار گذاشتن این شخص برای شما خیلی خیر است. اگر درد کمر دارید کارتان به دکتر کشیده می شود مراقب باشید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد