فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین بهمن

طالع بینی ماهانه متولدین ماه بهمن : خیلی حرف و سخن پشت سر متولدین این ماه است که هم بدگویی شماست و هم تعریف خوبی شماست. پیشرفت ناگهانی دارید و یک دفعه در شرایط کاری یا مالی خوبی قرار می گیرید و یک ترقی و پیشرفت دارید شاید یک پست کاری باشد اما به هر حال این موفقیت از آن شماست فقط در چشم و نظر می افتید صدقه بدهید.

فردی عجول هستید و این عجول بودن شما گاه گاه کار دست شما می دهد سعی کنید در کارهایتان صبوری کنید تا بتوانید به هدف هایتان برسید. روز ۱۰ مهر ماه برای شما روز خوبی است. یک مدت زندگی شما در مسیر کندی بوده است ولی از این اوضاع بیرون می آیید. بستگی و گره در کارتان است و این بستگی هم در حال حاضر هست.

این بستگی و نحسی را برطرف کنید کارهایتان را شروع کنید با یاری خدا به انجام می رسد. یک سری از افراد با شخص احساسی شان اختلاف دارند که این اختلاف به خاطر همین بستگی است که این رفع می شود و اوضاع احساسی شما دوباره خوب می شود و اگر حتی این فرد رفته است به سمت شما بر می گردد و همه چیز به حالت اولیه بر می گردد.

سفری خارج از کشور دارید که این سفر را می روید و موفقیت خوبی از این سفر دارید. زنگ شادی دارید و خبری شاد به شما می رسد که این خبر صدادار است و دوست دارید این خبر را به همه بگویید. مشکلات مالی یا دارید یا یک گرفتاری مالی برای شما پیش می آید که این گرفتاری حل می شود ولی باید حوصله کنید ولی شما عجول هستید.

افرادی که دنبال وام یا طلب مالی از کسی هستند فعلا در دست بستگی هستید و طلب این پول و دریافت این پول زمان بر است و طول می کشد اما می آید و با آمدن این پول به آرامش خاطر می رسید. اگر وسیله نقلیه دارید و قصد فروش یا تعویض دارید صبر کنید چون امکان دارد یک کم متضرر شوید و ضرر کنید و یا کسی بخواهد از چنگ شما در بیاورد به هر حال حواستان باشد.

اگر راهی سفر خارج شدید یک خطر از سرتان رد می شود شاید این خطر دزدی مدارک شما باشد به هر حال در این سفر مراقب وسایل شخصی یا مدارکتان باشید. برای چند روز افراد این ماه در یک خلاء احساسی قرار می گیرند حتی اگر متاهل هستید با شریک احساسی تان مشکل دارید که در خلاء احساسی هستید ولی دوباره همه چیز درست میشود مخصوصا مجردها به سمت هم برمی گردند و دیدارها و ملاقات های عاشقانه سرانجام می گیرد و حرفهای احساسی خوبی بین شما ردوبدل می شود.

فردی در اسم يا فامیل حرف (ر) یا (ز) یا (ژ) دارد برای شما یک قدم بر می دارد که این قدم در هر زمینه که هست پربار است و باعث یک سری تغییر و تحول برای شما می شود. یک گریه کوتاه دارید که این گریه از دلتنگی است شاید از تنهایی باشد ولی دارید. افرادی که روی عشق و علاقه فردی دودل هستند و فکر می کنند در عشق کسی به شما دروغ می گوید این دروغ نیست و این عشق و علاقه هست و این فرد شما را خیلی هم دوست دارد فقط مغرور است و عشق و علاقه اش را از شما پنهان می کند.

نحوست شما برطرف می شود و روزهای خوب و خوشی به شما برمی گردد. اگر قصد شروع کردن کار جدید را دارید و می خواهید در کاری جدید قدم بگذارید این کار را حتما انجام بدهید به سربلندی می رسید فقط جاسوس زیاد دارید به کسی نگویید و تمام کارهایتان را با پنهان کاری انجام بدهید.

اگر به نوزاد جدید فکر می کنید و قصد بچه دار شدن دارید این بچه و نوزاد هست فقط به تصمیم و اراده خودتان بستگی دارد و تولد این نوزاد می تواند زندگی سرد و بی روح شما را با نشاط کند ویک انگیزه جدید در زندگی شما بوجود می آید هم برای خود شما و هم برای همسر شما و قدم این فرزند مبارک است و خوش روزی و خوش قدم است.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه بهمن 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد