فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین مهر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر : قراردادی مهم امضا می کنید که استرس برای این قرارداد دارید که خوب یا بد است ولی قرار داد مثبت است و امضا می شود و در این امضا برد دارید و موفق می شوید. حرف و سخن در این روزها زیاد می شنوید و این حرفها پشت سرتان است.

سفری هوایی دارید که این مسافرت را راهی می شوید و در این سفر لذت خاصی می برید و این سفر شاید بعد از مدتها باشد اما پر از خاطره خوش است و سر رفتن به این سفر جر و بحث هم دارید اما راهی می شوید. اگر آقا هستید فردی را دوست دارید که در اسم این فرد حرف (الف) یا (م) دارد و عاشقانه او را دوست دارید و به این فرد زیاد فکر می کنید.

مجردها یک خواستگار پابرجا دارند و این فرد همچنان دنبال شماست و خواهان شماست اگر جواب بله بدهید حتی اگر خانم های مطلقه باشند این ازدواج سر می گیرد و این فرد همه جوره پای شماست و به شما وفادار است قبول کنید خوشبخت خواهید شد. آقایان اگر عاشق هستید و خواهان فردی هستید عجله کنید چون به زودی شانس رسیدن به عشقتان را از دست می دهید و شاید این فرد ازدواج کند و از چنگ شما برود پس اگر واقعا دوستش دارید و می خواهید به دستش بیاورید تلاش تان را بیشتر کنید تا فرصت دارید وگرنه در غم فراق این شخص می نشینید.

کاری با سیاست دارید انجام می دهید که برای نتیجه این کار نگران هستید ولی این سیاست به شما جواب می دهد و کارتان درست می شود و اگر به نذری متوسل شده اید جواب می گیرید. اگر محمد نام هستید خطر روی سرتان است صدقه بدهید و مراقب سلامتی تان باشید تا این خطر دفع شود.

تولدتان مبارک به زودی هدیه و کادوهای زیادی را دریافت می کنید از فردی که به شما علاقه دارد و شما را دوست دارد که این هدیه را دوست دارید و خوشتان می آید و در گرفتن این هدایا انرژی مثبت می گیرید و از این که خواهان دارید و یاد شما هستند مسرور و خوشحال می شوید.

دست یک دشمن برای شما رو می شود که رسوا شدن این فرد روی زندگی آینده شما تاثیر گذار است و به طور کلی این شخص را از زندگیتان کنار خواهید گذاشت. متاهل های این ماه بحث های زیادی با همسرتان دارید و از دست کارهای این فرد زیاد ناراحت می شوید و حرص و جوش می خورید طوری که گاهی به جدایی و رها شدن فکر می کنید و گاهی از دست همسرتان کلافه می شوید ولی در درون خودتان می ریزید و محکوم به سکوت می شوید چون چاره ای جز این نمی دانید ولی چاره دارید خودتان دارید خودتان را آزار می دهید و تحمل کنید چون شما یک بار حق زندگی کردن را دارید خودتان عاشق هستید و دوست دارید عاشقانه زندگی کنید.نگهداری از حیوان را گاهی دوست دارید ولی حیوان به شما نمی آید شاید زود بمیرد پس نگیرید بهتر است.

مجردها ازدواج دارند که در این ازدواج در دو تا بن بست قرار می گیرید ولی کم کم این بن بست ها برطرف می شود حتی اگر این بن بست ها مخالف هایی باشند که مشکل ایجاد می کنند. یک سری از افراد این ماه یک مال ارثی دارند و به زودی راه یک ارث برایشان باز می شود و یک پول زیاد به دست شان می رسد و این پول خیلی از گرفتاریهای شما را حل می کند و شما را از ناراحتی و غم خلاص می کند.

روزهای سختی را با خانواده سپری می کنید. تنها هستید شاید خیلی ها دوروبرتان باشند ولی خودتان از لحاظ عاطفی یا احساسی تنها هستید وهمه دنبال پول و مال و قدرت شما هستند. کسی به خود شما توجه ندارد و خودتان را نمی خواهد و خودتان به زودی به این نتیجه خواهید رسید و به خودتان ثابت می شود.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر

یک پاسخ به “فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین مهر”

  1. Mina گفت:

    بد نیس👌🏽

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد