فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین فروردین

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین : فردی زودرنج و حساس هستید و این زودرنجی شما گاهی کار دست شما می دهد و زود دلتان میگیرد ولی زود هم رفع می شود چون در دل شما چیزی نیست. خوش قلب هستید و در این روزها و ایام یک جر و بحث شدید دارید که خیلی عصبانی می شوید و داد و بیداد می کنید و این عصبانیت برای یک مدت ادامه دارد. اگر فردی از زندگی شما رفته یا قطع رابطه با کسی دارید یا قهر هستید خیلی زود آشتی دارید و فردی که رفته به سمت شما می آید و اگر کدورتی بین شما هست این کدورت برطرف می شود.

پولی برای شما در راه است و این پول یک سری از دلشوره های مالی شماراحل می کند و مشکل گشاست. یک بلاتکلیفی شما در حال برطرف شدن است و این به خاطر خبر خوبی است که دریافت می کنید و تکلیف شما مشخص می شود. یک مشکل در رابطه با یک کار چهار دیواری یا دارید یا برای شما پیش می آید که این مشکل اعصابتان را خرد می کند و سر این موضوع استرس و نگرانی های زیادی را می کشید ولی کاری از دست شما برنمی آید و مجبور به تحمل و سکوت هستید.

اگر متاهل هستید با فردی در کنار شماست یک اختلاف شدید و جدایی دارید مراقب باشید و این اختلاف ممکن است باعث جدایی شود مخصوصا اگر آقا هستید و در اسم شما دال دارد بیشتر در این شرایط قرار می گیرید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنید و اگر صاحب اولاد هستید این اولادها بیشتر شما را حرص می دهند و با این بچه ها سر یک موضوع ناراحتی پیدا میکنید ولی بی فایده است و به جایی نمی رسید چون بچه های شما لجباز هستند. بعضی از افراد این ماه وسیله نقلیه می خرند که رنگ این وسیله نقلیه تیره است ولی در چشم و نظر قرار می گیرید صدقه بدهید یا خودتان معامله می کنید یا فردی که به شما نزدیک است این معامله را دارد.

سفری کوتاه می روید شاید ۲ یا ۳روزه باشد ولی با این که کوتاه است بسیار خوب است و به شما خوش می گذرد. بعضی از افراد این ماه سفر خارج دارند و برای رفتن به این سفر برنامه ریزی می کنید و صد درصد راهی این سفر می شوید شاید چند روز رفتن شما به این سفر عقب و جلو بشود ولی می روید و با کسی در این کشور دیدار دارید که از دیدن این فرد دلتان شاد می شود یا غیرمنتظره کسی را می بینید. در زندگی خیلی سیاست دارید و این سیاست برای شما مثبت و خوب است و این سیاست باعث می شود که در پنهان کاری هایتان موفق باشید و کسی از کارتان سردرنمی آورد.خبر بارداری می شنوید که از شنیدن این خبر خیلی تعجب می کنید و جا می خوردید.

حلقه شکسته دارید یا جدا شدید یا یک جدایی دارید اگر متاهل هستید یا طلاق عاطفی دارید باهم هستید ولی جدا هستید سعی کنید این رابطه را بهتر کنید چون از لحاظ عاطفی خیلی تنها هستید و دنبال بهانه هستید که زود بغض کنید و گریه کنید و این تنهایی شما را آزار می دهد و گاه گاه دلتان می گیرد. مجردهای این ماه هم همین حال و احوال را دارند یا اگر فردی کنارتان است نسبت به شما سرد است و زیاد به شما اعتنا نمی کند و این شما را ناراحت می کند ولی یک فردی به زودی وارد زندگی شما می شود.

برای مجردها یک فرد جدید برای متاهل ها شاید عروس یا داماد جدید باشد که خیلی فرد خوب و مناسبی است و این فرد روی مسیر زندگی شما تاثیر خوبی میگذارد و رفت و آمد این فرد باعث خنده و شادی شما می شود و شما از بودن این فرد کنارتان خوشحال هستید و دوستش دارید سعی کنید موسیقی زیاد گوش کنید چون گوش دادن به موزیک شما را آرام می کند. یک نذری برای امام حسین (ع) می کنید یا یک قدم برای امام حسین بر می دارید که این یک سعادت است که نصیب شما می شود و خواست خدا یا امتحان خداست حتما استفاده کنید و از دست ندهید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین

یک پاسخ به “فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین فروردین”

  1. مریم گفت:

    سلام خیلی خیلی ممنونم و خسته نباشین بهترین پیج و سایت فال هستید و پاراگراف اول فال ماهانه دقیقا جواب سوالم بود روزبروز موفق بشید انشاءالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد