فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین شهریور

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور: یک تماس تلفنی دارید که از این تماس یک زنگ شادی برای شما به صدا در می آید و خبری دریافت می کنید که جا می خورید و خیلی دلتان شاد می شود. زودرنج و حساس هستید و به خاطر این اخلاقتان خیلی زود به هم می ریزید و خودتان را آزار می دهید سعی کنید در این اخلاقتان تجدیدنظر کنید تا بتوانید روی خودتان کار کنید و این خلق را از خودتان دور کنید.

برای یک موضوع در زندگیتان نگران هستند ولی این نگرانی شما بی مورد است چون خیلی خودتان استرسی هستید و زود به خودتان دلشوره می دهید. قدمی را می خواهید بردارید که روی این قدم تردید دارید و دودل هستید ولی این قدم روشن است و با این قدم به هدفتان نزدیک می شوید و در نهایت می رسید.

بار زندگی روی دوش شماست و گاه گاه خیلی خسته می شوید ولی باید تحمل کنید چون چاره ای ندارید. اگر اولاد دارید و صاحب فرزند هستید از یکی از فرزندان یک شادی برای شما در راه است و از جانب این فرزند خنده و شادی دارید. روزهای پر از استرس را سپری می کنید ولی این روزها هم تمام می شود و دوباره آرامش به شما برمی گردد. دو تا مسافرت غیرمنتظره جور می شود که بروید یکی دعوت به سفر می شوید که این سفر بدون تصمیم گیری است.

راهی می شوید ولی یک سفر را خودتان تصمیم گیرنده هستید و راهی می شوید ولی هر دوی این سفرها خوب و خیراست حتما بروید. اگر مریم نام دوروبرتان است یک خطر از سرش رد می شود برای این مریم صدقه بدهید. یک فوت دارید که خبر این فوت را با تلفن به شما می دهند و از شنیدن این خبر خیلی جا می خورید و ناراحت می شوید.

دشمن زیاد دارید و این افراد دائم حسرت زندگی شما را می خورند و بیشتر دوروبرتان هستند حواستان به این افراد باشد چون ظاهر خوبی دارند. فردی در اسم حرف (ن) یا (م) دارد یا هر دو را دارد با شما دورو است و به شما حسادت می کند که دستش برای شما رو می شود و این فرد را پوچ می کنید از زندگیتان.از فردی غیرمنتظره هدیه دریافت می کنید که باورتان نمی شود. چند تا قهر و آشتی با عشقتان دارید که این به خاطر لجبازی های دو نفره است و هر دو مقصر هستید.

باید یکی کوتاه بیاید تا این رابطه ادامه پیدا کند وگرنه این رابطه پوچ می شود چون این لجبازی ها تمامی ندارد و باعث دلسردی و کدورت بین شما روز به روز می شود و این رابطه را ضعیف می کند. فضول تلفنی دارید و این فضول تلفنی با شماره ۷ فضولی شما را می کند و جاسوس زندگی شماست.چندتا معامله دارید و چند تا خرید دارید که برای این خریدها و معامله ها پولهای زیادی از دست شما می رود.

اگر دنبال وام یا پول هستید این وام هم برای شما می آید و به دست شما می رسد و یک سری از گره های مالی شما را حل می کند. چندتا مشاوره دارید با افرادی که صاحب تجربه هستند و پخته هستند و در این مشاوره ها موفقیت دارید.چندتا حرص و جوش از یکی از بچه ها دارید اگر متاهل هستید ولی اگر مجرد هستید از دست افراد خانواده است و شما را حرص می دهند.

مجردهای آقای این ماه به ازدواج زیاد فکر می کنند و به یک شروع جديد فکر می کنید و این شروع بدون تلاش شما امکان پذیر نیست باید تلاش کنید تا دل این فرد را به دست بیاورید و بتوانید به این هدف برسید و گرنه دست خالی هستید و جواب نه به شما داده می شود و در حسرت و غم می نشینید پس دست دست نکنید و تلاش کنید.

دروغ گاهی می گویید که این دروغ ها اگر به این شروع ربط داشته باشد بعدها برای شما مشکل ساز می شود و به دشمنی و انتقام ختم می شود. یک برنامه ازدواج در خانه شماست و بدوبدوی این ازدواج را در روزهای آینده دارید ولی چشم و نظر هم زیاد است زیاد صدقه بدهید و اسفند دود کنید شاید برای خودتان یا فرد نزدیک به خودتان باشد.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور

2 پاسخ به “فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین شهریور”

  1. سوگند گفت:

    عالیییییی

  2. نگار گفت:

    خبر فوت مشخص نیست مونث یا مذکر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد