فال رنگی رنگی جدید هفته – [ از 22 تا 28 مهر 1402]

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۲۲  تا  ۲۸  مهر  ۱۴۰۲

.

.

فروردین : توی این هفته بقیه هم به راحتی تاثیر کنار هم بودن سیاره مرکوری و خورشید توی خونه دهم تو رو می بینن . فرصتی عالی برای پیشبرد کارها و به انجام رسوندن پروژه ها و حتی تغییر در وضعیت شغلی . روز چهارشنبه  که ماه کامل از راه میرسه برات روز خاصی توی این هفته است زمان ارتباط کلامی و قدرت خوبت در متقاعد – شاد یا سرگرم کردن کسی که دوستش داری ؛ با جرات صحبت کن که طرفت دوست داره حرفت رو بشنوه . اگر کسی میخواد تو قلب تو جا بشه ، اول باید تو مغزت هیجان درست کنه ؛ این رو میتونی حتی بهشون بگی تا بهتر بشناسنت و از راهش وارد بشن . متولد فروردین اگر توی تجربه احساسیش با دلسردی و تحربه ناموفقی رو به رو بوده به زودی با اومدن خورشید به خونه احساسات و روابط عاطفیش میتونه روشنایی و گرمای خوبی رو تجربه کنه .
.


.

اردیبهشت : وضع جوری هست که انگار کنار یک ساحل ایستادی و داری توی آسمون روشن و آبی به دور دست ها نگاه میکنی . یک هفته نسبتا آروم و مثبت حتی اگر درگیر امتحان یا چنین چیزی هستی لازم نیست نگران باشی . شرایط به نفع تو است . ماه این هفته در خونه یازدهم هدف های دور و دراز میدرخشه و متولد اردیبهشت بدون نگرانی از هر چیزی می تونه شادی کنه ؛ حتی بدون نگرانی از امتحان های سخت یا بد جنسی بقیه . اگر هنوز موفق به تجربه احساسی موفق نشدی کسی خیلی جدی داره فکر میکنه به تو پیشنهاد محکمی رد خصوص باهات بودن بده و شدیدا امیدوارم اگر شرایطش مناسب نیست اصلا جلو نیاد ولی  چیزی که میشه متوجه شد اینه که احتمال خیلی زیادی هست تا شرایطت احساسی برات خیلی خوب پیش بره .
.

 

.

خـرداد : در این هفته کارها طبق برنامه پیش نمیرن یا اصولا برنامه خاصی در جریان نیست . جمعه های تعطیل آخر این هفته و هفته بعد ممکنه در بی برنامگی پیش برن و حوصله سر بر بشن ؛ پس خوبه که از الان براشون کمی کار بذاری و ترجیحا با دوستت چند ساعت خوبی رو بگذرونی . اتفاقاتی می افتن که از کنترل تو خارج هستن ؛ براشون حرص نخور چون سطح معقولی از کنار اومدن با چیزها به زندگی سالم انسان کمک میکنه . بعد از جمعه احتمالات رمانتیک بالا میره چون سیاره ونوس داره به خونه هشتم تو وارد میشه . حسی داری که میگه خودت رو به عشق تسلیم کنی ؛ البته باز کردن در قلبت به روی عشق برات بسیار راحت شده و میتونی رابطه ات رو به سطوح جدیدی ارتقا بدی .
.

 

.

تـیـر :  امکان این وجود داره که کمک از جایی که فکرش رو هم نمی کنی برسه . نگران سختی کارها یا چیزی که توش هستی نباش چون خیلی خیلی راحت کمک خواهی گرفت و دردسر ها حل خواهند شد . متولد باهوش تیر در این ماه چیزهایی رو می دونه بدون اینکه بتونه توضیحش بده . این هفته به طور خاص حتی بیشتر اگر چیزی به ذهنت رسیده درسته . پنجشنبه ظهر اشعه های شدید ماه کامل زیاد هستن . در صورتی که از چیزی غمگین شدی دلیلش میتونه همین موضوع باشه . اگر مجرد هستی فرصت های قرار خیلی زیادی پیش روت هست . اگر این رو نمی بینی یعنی لازمه یک مشورت با یک دوستی که دختر هست بکنی . در اطرافت کسی با موهای فر حرف های جالبی برات داره بپرس تا حرف هاش رو بشنوی .
.

 

.

مـرداد: توی این هفته ، خوب همه چیز از اون چیزی که واقعا هست بهتر دیده میشه پس برنامه ریزی کردن بسیار مشکله . بودن ماه کامل توی خونه فانتزی هات اونقدر نور توی فکرت درست میکنه که خودت از خوشبینی هات لجت بگیره و سعی کنی درکی واقعی تر از دنیا برای خودت درست کنی . در آخر هفته از محدوده امنت بیا بیرون و به دو جا که تا حالا نرفتی سر بزن ؛ اینجاها می تونن خیریه های شهر یا خونه یک دوست باشن . کمی ریسک کن و فایده اش رو می بینی . برای جلوگیری از هر خطر احتمالی از اول شرایطتت رو برای دیگران به طول کامل توضیح بده تا بعدا احساس نکنن بهشون دروغ گفتی .
.

 

.

شهریور : زندگی شخصی تو بر خلاف پیش بینی یا انتظارت پیش خواهد رفت . با اینکه چند توقف پیش بینی نشده توی مسیرت بوده و یکی دو بار راه عوض شده ولی رو بروی تو روشنه و به خوبی به جای جالبی خواهی رسید . این آخر هفته ماه کامل توی خونه چهارم زیر ساخت ها ظاهر شده ؛ یادت باشه که خوشحال کردن یک نفر دیگه موجب خوشحال شدن خودت هم خواهد شد . چیزی که برای کسی دیگه خرج میکنی بعدا برای خودت خرج می شه ؛ بزرگتر و بهتر . یک صحبت که ازش در می رفتی در راهه و پیش خواهد اومد . شاید بهتر باشه خودت بحث رو شروع کنی . آماده باش چون به زودی باید تصمیم بزرگی بگیری .

.

.

مـهـر : علاقه ات به دوستی خیلی صمیمی در تئوری ؛ بهتر از چیزی که تصور میکردی از آب در اومده ، تبدیل کردن احساسات به کلمات و کارها راحت نیست و در نتیجه در یک رابطه فیزیکی و واقعی اونقدر که لازمه ؛ احساس دیده نمیشه . یادت باشه که ماه تا آخر این هفته بالای سرت است و بهت میگه باید آروم و امن پیش بری یا انتظار نداشته باشی همه چیز اونطوری که میخوای پیش بیاد . سعی نکن چیزی رو خیلی سریع پیش ببری چون باعث خواهی شد بعد از یک ریسِت ؛ همه چیز از اول شروع بشه ! اوه از جمعه تا یکشنبه بعدی ؛ زیباترین هستی و توجه زیادی بهت میشه و خودت هم باید حسابی حس کنی که زیبا هستی و در رابطه ای شاد از زندگی لذت ببری ، مطمئن بشو که زیبایی و بقیه چیزها خود به خود حل میشن .

.

آبـان : در صورتی که برای کاری که توی ذهنت مهم بوده و الان بهش نرسیدی احساس کم انرژی بودن داری راه حل اینه که برای مدتی به حداقل دو تا کار وقت گیر « نه » بگی ؛ یک نگاه به زندگی بکن و ببین چی داره ازت وقت می گیره که به اصل ماجرا کمتر میرسی ؛ آگاهانه بندازشون عقب . ذخیره کردن تایم برای زمستون مهمه ، وقت هات رو پر نکن چون کار بیشتری خواهد داشت . نگاهت به یک رابطه در حال تغییر کردنه نظرت هم درسته در واقع اطلاعات جدید بهت نگرش جدید هم میده . موقع حرف زدن به خوبی گوش بده . معرفی به خانواده ها سخت است ولی به زودی داره پیش می یاد . خانواده جدیدی تو رو می بینن و خوبه مهربون باشی چون مدتی ادامه خواهد داشت .
.

.

آذر : برای متولد جذابه آذر این هفته شاید کمی هم بیشتر شادی در پیش هست , پنجشنبه ممکنه خسته باشی اما این نباید دلیلی بشه که خوشی کردن رو فراموش کنی و بهترین عامل برای یادآوری این نکته هم اینه که به خودت بگی که یک رابطه خوب نیازمند تلاش و گاهی انجام کارهای کمی سخت هست . از چهارشنبه شب ماه کامل وارد آسمونت میشه و اصلا نگران نشو اگر قانونی رو شکستی . اینکار گاهی لازمه ی رسیدن به چیزی که در عشق و رابطه میخوای هست و می تونه برات به راحتی آرزو کردن باشه , اگر خودت رو باور کنی . اگر یکشنبه صبح تا ظهر دو بار و هر بار فقط دو دقیقه تو آینه به خودت نگاه کنی و رویا پردازی کنی ؛ باورت به خودت زیاد خواهد شد . و با دیدن این چیزا میشه فهمید که هفته جالبی برای متولد آذر میشه .
.

 

.

دی : برنامه های مرسوم ، به هم خواهند خورد . ماه کامل روز چهارشنبه خونه ششم « جزییات » میرسه و تو رو انگولک میکنه و باعث اتفاق هایی میشه ؛ با اینکه انتظارشون رو داشتی ولی انگار بازم تو رو سورپرایز کردن . وقت زیادی رو با نگاه کردن به گذشته تلف نکن چون نه چیزی برای برگردوندن داره نه دیگه حتی درسی برای گرفتن . این هفته خانم متولد دی میتونه بارور کننده یک رابطه گرم باشه اگر از کسی خوشت می یاد ازش یک چیزی بخواه و ببین چقدر با هیجان انجامش میده ؛ نشونه از این بهتر ؟ اگرم آقا هستی دنبال نشونه نباش چون وسعت قلبت انقدر زیاده که به راحتی می تونی تموم خوبیای دنیارو برای پارتنرت انجام بدی به شرطی که توان انجامش رو داشته باشی . در آخر خانم و آقای متولد باید هفته و شاید دهه عاطفی خوبی رو تجربه کنن .
.

 

.

بهمن : نیازت به آزادی به شکل های مختلفی خودش رو نشون خواهد داد . شاید لحظاتی رو بخوای کاملا تنها باشی  ؛ شاید لحظاتی رو بخوای با دوستانت بگذرونی و شاید لازم باشه ساعت هایی رو با آدم هایی جدید بگذرونی  ؛ تنها کاری که توصیه نمیشه به تنهایی سفر رفتن است چون میتونه باعث غمگین تر شدنت بشه . اگر هم قراره تنها بمونی سعی کن خیلی طولانیش نکنی ؛ در این صورت مشکلی نیست . حالا که سیاره ونوس داره وارد بخش عشق در آسمون طالعت میشه احتمالا ” احساس ” هم منتظرته . احساسی که حق تو است ولی چند وقتیه به اندازه کافی بهش توجه نشده . خودت رو در اختیار برنامه یک نفر دیگه بذار تا دو نفری شادی رو تجربه کنید . متولد بهمن این هفته اگه خودش رو توی جریان چیزی قرار بده قطعا یه سورپرایز جالب هم براش در پیش هست .
.

 

.

اسفند :به شکل جدی دنبال این هستی که اتفاق جدید و خوبی رو به زندگیت اضافه کنی . این اتفاق داره میفته و محدوده اش گسترده تر هم خواهد شد ؛ یکی از عوامل این اتفاق هم انرژی فوق العاده زیاده خودته به هر حال یه اسفند ماهی همیشه میتونه ریشه و منشا رو خودش به وجود بیاره . پنجشنبه ماه کامل خواهد بود و کاری که ؛ هم به عشق ربط پیدا کنه و هم به انرژی و هیجان ؛ بهترین گزینه است . ظاهرا یک پرونده باز در زندگی تو هست که وقت بستنش رسیده اما هی به عقب می اندازیش از فرصت این هفته استفاده کن و تمومش کن ؛ یادت باشه که دست اندازها سخت هستن ولی رد میشن . امیدوارم این هفته کاملا حس کنی که زیباتر هستی . اگر اینطور نیست خودت رو تو آینه نگاه کن تا این رو حس تجربه کنی .
.

چه چیزی باعث استرست میشه ؟ برامون کامنتش کن .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد