فال رنگی رنگی جدید هفته – [ از 25 تا 31 شهریور ]

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۲۵ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲

.

.

فروردین : کی از تو بهتر برای تصمیم گرفتن در مورد زندگی شخصیت ؟ کنترل کارها و تصمیم هات رو به هیچ کس نده و خودت زندگی – کار و رابطه ات رو به سمتی ببر که دوست داری . حالا که آینده دقیق تر در معرض دیدت است ببین اونو میخوای یا به نفعته تغییرش بدی . زندگی خیلی طولانی پیش رو داری ؛ بهتره جهت رو به سمتی بذاری که دوست داری . در طول این هفته توصیه میشه با خودت خلوت کنی و برای خودت برنامه بریزی . اگر بهت اصرار کردن وارد جمع شون بشو ولی دقت کن که حتما به اندازه کافی برای خودت هم وقت بذاری . کار عقب افتاده ات رو تموم کن تا هفته بعد رو بتونی کم استرس تر شروع کنی . گاهی تنهایی قدم زدن نتایج غیر قابل باوری داره ؛ از سه شنبه تا یکشنبه حتما امتحانش کن . این هفته درخشان ترین سیگنال مختص متولد دوست داشتنیه فروردین هست . عددی که واقعا منحصر به فرد هست و بار بسیار خوبی رو به زندگیت میاره کد ۶۰۶۶۶۰۶۶ هست . تمام وجودت رو برای جذبش آماده کن و عددش رو مکررا توی کارهای روزمره ات استفاده کن . یادت نره کامنتشم کنی .
.


.

اردیبهشت : همه ؛ دنیا رو اونطوری رو که تو می بینی نگاه نمیکنن یا بهتر بگم کمتر کسی است که دنیا رو مثل تو ببینه و به همین خاطر شاید برخی حرف ها یا نظرهات برای آدمها عجیب باشه . این اشکال نداره تا وقتی که سعی نکنی مثل بقیه باشی یا بقیه رو مثل خودت بکنی . مدتی است در مسیری داری میری ولی چند موضوع پیش میان که تا حدی تو رو از مسیر منحرف میکن ؛ باهاشون همراه بشو ولی به موقع به مسیر اصلی ات برگرد . سیاره مریخ در حال رد شدن از خونه رابطه است و فرصت زیادی داری در مورد پارتنرت تصمیم بگیری . اینم لازمه بدونی که سیاره نپتون در کنار ماه قرار گرفته و داره بزرگ میشه و به زودی حمایتی بیشتر از قبل از کسی که قبلا بهت نزدیکتر بوده دریافت خواهی کرد ، این آدم ممکنه یکی از اعضای خانواده – محیط کار یا رابطه ای در گذشته باشه . جادوی سیگنال جذب ۳۰۳۳۳۶۳۹ رو دست کم نگیر که برات غوغا میکنه البته بدون تلاش و قدم برداشتن تو عملا غیر ممکنه که معجزه ای رخ بده ولی در کنار کارهات از این سیگنال عالی استفاده کن تا نور و درخشش توی زندگیت شدیدا رشد کنه و زیاد بشه .
.

 

.

خـرداد : ایده ای داری که هر چقدر هم تلاش کنی دقیقا اونجوری که توی ذهنت هست اجرا نخواهد شد و اگر قراره واقعا عملی بشه نیاز به تغییرات گسترده ای داره . سعی نکن کسی رو مجبور کنی که جوری رفتار کنه که تو میخوای و بپذیر که دیدگاه افراد با هم فرق میکنه . بهترین استراتژی اینه که با تطبیق دادن ایده ات و دنیای واقعی اونو پیش ببری و بذاری در حین مسیر تغییر کنه و شکل بگیره . در طول چند هفته آینده متوجه خواهی شد که بیشتر از قبل سراغ فضاهای رمانتیک رو میگیری ؛ این به خاطر حضور سیاره ونوس توی آسمونه و باید مواظب باشی در این دوران کاری نکنی که بعدا پشیمون بشی . قولی که به کسی دادی کلا فراموشت شده ولی این هفته یک نکته باعث یادآوری اش خواهد شد ؛ انجامش بده . این هفته کد جذب پنج رقمی ۷۸۷۸۷ رو داری که موانع رو برای جذب خواسته های مهمت کاهش میده . کامنتش کن و تمام وجودت رو یکدل کن تا به خواسته واقعیت برسی .
.

 

.

تـیـر :  ماه در حال رشد با ورود به قسمت روابط اجتماعیت داره فکرهای عجیب غریب و شلوغی رو در سرت می چرخونه ، باید یه راهی پیدا کنی که این کلاف سردرگم رو آروم کنی . شاید راه کارهایی مثل حرف زدن و نوشتن به کارت بیاد ؛ تا دوشنبه حتما یک گپ و گفت اتفاقی رو امتحان کن ؛ مثلا توی محیط باز سعی کن با یک غریبه سر صحبت را باز کنی یا حتی در شبکه اجتماعی که شروع کنی به حرف زدن این کلاف سردرگم هم آروم میشه و اون وقت میتونی در آرامش بشینی و از انرژی ای که داره به سمت قسمت رابطه عاشقانه طالعت وارد میشه لذت ببری . این هفته برخلاف قسمت اجتماعی ؛ قسمت عاطفی طالعت آرام و خوش رنگ است . در داشتن حس متقابل شدید به هم شک نکن اما برای نگه داشتن این حس باید راه ارتباط رو نبندی ؛ مکالمه چشم در چشم و صادقانه مفیده ؛ به همین راحتی . از هفته گذشته کد جذب قبلی که استفاده کردی توی جریان عالی افتاده بهترین زمان هست که اونی که مدتهاست دلت میخواد رو جذبش کنی ؛ پس یادت باشه سیگنال ۲۳۱۳۱۳ رو کامنتش کنی و به جریان بندازی تا در مسیر رسیدن به نیت واقعیت قرار بگیری .
.

 

.

مـرداد: هفته خیلی عالی نیست . کسی برای ناراحت کردنت پیش قدم میشه ؛ اونم در حالی که هیچ نیازی به اینکار نیست ؛ تنها چیزی که باعث موفقیت یا شکستت میشه روش برخورد خودته ؛ حتی ممکنه اونقدر خوب برخورد کنی که متوجه عملش هم نشی . کسی برای دوستی باهات پیش قدم میشه ولی موضوع چندان جدی نیست . شاید بخوای کمی باهاش بخندی و شاید هم نخوای انتخاب با خودته ؛ به هر حال این هفته آدم ها مثبت یا منفی به تو توجه خواهند کرد و امیدوارم بتونی به خوبی شرایط رو کنترل کنی . اگر تونستی به بوی خوب – لبخند – صدای آرامش بخش و یا لذت های فیزیکی یه سری بزن تا رضایتت از زندگی در این دوران نسبتا سخت ؛ بالاتر بره . این هفته بهتره که سعی کنی خیلی برای اطرافیانت رو بازی نکنی و سیاست بیشتری به خرج بدی . وقتشه کد جذب ویژه ات رو به دفعات زیاد در این هفته استفاده کنی چون خبرای خیلی مهمی تو راهه که خیلی وقته منتظرشونی . ۲۴۲۶۲۸۲۰ با انرژی خارق العاده اش سهم تو هست . کامنت کنش و انرژیت رو برای جذبش آزاد کن .
.

 

.

شهریور : حرفی که آسمون داره اینه که خیلی صبر کردی , یعنی انگار می گه که چیزی خیلی طول کشیده یا کلا تو آدمی هستی که صبر می کنه ببینه چی پیش میاد ؛ بهتره این هفته اینطوری نباشه و خودت دست به عمل جدی تری بزنی . اگر کاری در پیش است خوبه کمی براش برنامه بریزی یا تلاش کنی اتفاق بیافته . برای رسیدن به یک جادو ، باید اول جادوگر درون خودت رو بیدار کنی ؛ تا وقتی اون خوابه اتفاق اصلی هم خواب میمونه . ماه در طالعت داره بزرگتر میشه و به ارتباطت کمک میکنه و قدرت صحبت کردنت تقویت خواهد شد . اگر سه شنبه تا پنجشنبه شروعش کنی ؛ انگار تو فقط شروع میکنی و بقیه اش خودش در مسیر خوب پیش میره . از این فرصت استفاده کن . اگر فعالیتی در پیشه موفقیت با تو است به شرطی که به جادوگر درونت خبر بدی که بیدار و فعال بشه ! کد این هفته ات انرژی وسیعی داره برای جذب بهترین ها در زندگی روزمره . ۶۲۳۷۸۲ سیگنال اختصاصی متولد شهریور هست . کامنتش کن و جذبش رو فعال کن .

.

.

مـهـر : شاید حس کنی که تصوراتت از آینده خیلی فانتزی است و چیزی توی ذوقت بخوره . زیاد نگران نباش ؛ آینده اصلا مشخص نیست و لحظه به لحظه ساخته می شه پس نه اونی هست که فکرش رو می کنی و نه چیزی که نتونی بسازیش . در لحظه زندگی کن و غصه های خیلی بلند مدت نخور . چیزی برنامه ات رو به هم میزنه اما نگران نباش چون جایگزین ها معمولا هیجان انگیز تر از برنامه اصلی از آب در میآن . ماه در حال بزرگ شدن باعث شده یک واقعیت با توهم آمیخته بشه و ممکنه یکی از باورهات در این هفته کاملا زیر سوال بره . سعی کن کسی که خیلی وقته ندیدی رو ببینی و گپی باهاش بزنی تا یک شب خوب رو بگذرونی که برای چند روزی انرژی خوبی بهت بده . یادت باشه که آدم قرار نیست همیشه قوی باشه و باید گاهی فقط نفس کشید و استراحت کرد . کد شگفت انگیز این هفته متولد مهر برای جذب یک اتفاق مهم هست این سیگنال رو کامنتش کن ۷۷۶۴۳۹ و آزاد کردن انرزیش از سمت خودت رو به جریان بندازش .
.

.

آبـان : پذیرفتن یه عادت جدید در زندگی کار سختی است , درسته که هدف قوی داشتن بهت کمک میکنه که در مسیر مصمم باقی بمونی و با حواشی سرگرم کننده گم نشی اما حواست باشه که باید برای خودت مجال تنفس و خوشی هم در نظر بگیری . هر رژیم جدیدی احتیاج به روزهایی هم برای تقلب داره ؛ دو روز عصر را در میانه هفته در نظر بگیر و خارج از عادت جدیدت اون کاری رو بکن که دوست داری . بهتره که حواست باشه فرصت دادن برای استراحت و ریلکسی به بقیه خیلی خوبه ولی باید این حق را از خودت هم دریغ نکنی . درسته که صداقت و شفافیت از بهترین و مهمترین ویژگی های یه رابطه خوبه اما متولد ماه آبان باید حواسش باشه . اگر حس می کنی که مکالمه و مطرح کردن همه فکرهای درونی برای همراه عاطفی ات بهت جواب نمیده این کار را انجام ندی بهتره . متولد آبان این هفته کد جذب عشق و سعادت رو داره که خیلی لازمه راهته . ۳۴۳۰۰ رو کامنت کن و استارت جذبش رو بزن .
.

.

آذر : تحمل کردن شرایط سخت گاهی کار رو بدتر میکنه ؛ این هفته نذار فشارها روت زیاد بشن ؛ مقابله کن و مشکلاتت رو بگو . تحمل کردن همیشه کمک کردن به دیگران نیست ؛ بقیه تو رو شاد و پرانرژی میخوان پس سعی کن چیزی بیشتر از اونی که میتونی تحمل کنی رو پذیرا نباشی . اگر مدتیه از چیزی ناراحتی ؛ مشکل داره برطرف میشه و حتی چیزهای جدیدی توی راهه . آخر این هفته سیاره پر حرفت یعنی سیاره مرکوری و همینطور خورشید درخشان وارد مسیر جدید میشن و این یعنی یک روشنی بی سابقه توی زندگیت . برات خوبه اگر برنامه جابجایی بذاری ؛ اگر میشه یک سفر و اگر نمیشه یک شب نشینی طولانی یا گشت توی طبیعت داشته باش ؛ مواظب باش مغز فعالت ، احساساتت رو از بازی خارج نکنه . سیگنال جذب هفته گذشته برای متولد مرداد آذر اثر ویژه ای داشته برای این هفته هم کد جذب پول خیلی لازمت میشه . قراره کارهایی رو انجام بدی که نیاز به منبع مالی هم براش داری ؛ ۷۶۸۳۴ رو کامنت کن و آماده جذب بهترین اتفاقات مالی باش .
.

 

.

دی : شاید فکر کنی راز بزرگی رو میدونی , احتمال دیگه اینه که رازی واقعا باهات به اشتراک گذاشته شده باشه یا حتی خودت رازی داشته باشی که تنها مخاطبش خودت هستی .سیاره مریخ و نپتون از خونه چهارم رازها می گذرن و بهتره این رازها به شکل راز باقی بمونن ؛ احتمال لو رفتن هست و در نتیجه اش جنجال . یکی از نشونه های بلوغ ؛ درک دیدگاه مخالف است ؛ نه اینکه با همه موافق باشی بلکه شروع میکنی به فهمیدن اینکه چرا آدم ها اینقدر غیر طبیعی عمل میکنن . کسی که عصبانیت میکنه خودش از تو ناراحت تر است و اگر فرصت داشت معذرت خواهی میکرد . در رابطه بالا و پایین هست ولی کلیتش حفظ میشه و پیش میره . این خوبه چون باعث میشه نقاط ضعف و قوت همدیگه رو بشناسین و ازشون حفاظت کنین . کد جذب این هفته متولد دی سیگنال ۸۹۸۵۵ هست این کد کمک می کنه چیزایی رو جذب کنی که رشد و افزایش رو برات توی انتخاب هات به همراه میاره . کامنت کنش و ذهنت رو برای جذبش آماده کن .
.

 

.

بهمن : یک نفر داره زیادی گیر میده یا سخت میگیره یا مته به خشاش میذاره یا فضولی میکنه یا چنین چیزی . سیاره ونوس در کنار ماه روشن قرار گرفته و در حال بزرگ شدنه و این یعنی یک نفر داره در جاهایی سرک می کشه که بهش هیچ ربطی نداره ؛ در صورتی که چنین موردی دیدی با یک تذکر ، اخم یا صحبت به موقع نذار گسترش پیدا کنه وگرنه کل هفته رو با اعصاب خوردی پر خواهد کرد . اگر از کسی سوالی پرسیدی و جواب نداد زیاد پاپیچ نشو . چند روزی صبر کن و سوالت رو یک جور دیگه تکرار کن . در این هفته فرصت جالبی پیش می یاد برای گسترش روابط عاطفی ؛ این رابطه ممکنه خیلی هم طولانی مدت بشه ؛ مکالمه بهتون کمک میکنه که از گره های حل نشده بگذرید و ماجراها در ذهنتون تموم بشه . برای متولد بهمن این هفته کد جذب پول خیلی واجبه چون قرار مسیری رو طی کنی که نیاز به منبع مالی مناسبه ؛ سیگنال ۴۵۳۴۴ رو کامنت کن و ذهن و وجودت رو برای جذب مادیات آماده کن .
.

 

.

اسفند : تو دوست داری برای خودت و اطرافیانت استانداردهای بالا تعریف کنی ولی برای اینکه در بیشترین سطح از خوشحالیت باشی حواست باشه که بد نیست کمی از خط قرمزهات کوتاه بیای و اهدافت رو ساده کنی . ماه در آسمون بهت کمک میکنه که انرژی بالاتری داشته باشی و قطعات زندگیت رو راحت تر کنار هم بچینی و بیشتر لذت ببری . امشب به آسمون نگاه کن و سعی کن در سکوت و از عمق وجود ازش انرژی بگیری و به اطرافیانت و عشقت فکر کنی . با خودت مهربون باش و انگیزه های اصلی زندگیت رو سعی کن فراموش نکنی ؛ حواست باشه که قرار نیست تو تنهایی دنیا رو نجات بدی . در دنیای روابط عاطفی حواست باشه سیاره نپتون از روز شنبه به طور کامل به سمت قسمت عاشقانه طالعت داره وارد میشه و باید منتظر اتفاقات هیجان انگیزی باشی . هفته گذشته تونستی انرژی خوبی رو از کد جذبت وارد زندگی و فضای خانواده بکنی و این هفته وقتشه برای غلبه بر مشکلات سخت از کد جذب پنج رقمی ۸۹۸۹۰ که پهنای وسیع تری داره برای غلبه بر کارهات استفاده کنی . کد رو کامنت کن و خودت رو برای جذبش آماده کن .
.

شعارت تو زندگی چیه ؟ برامون کامنتش کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد