فال ماهانه بهمن ماه 1399- متولدین مرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد : خانم های این ماه دلتان گرفته است ، می خندید ولی خنده شما از روی ظاهر است ولی از ته دل دلتنگ و بی حوصله هستید و این دل تنگی شما به خاطر یک موضوع است که باعث شک و تردید شما شده است يا این موضوع برای شما پیش می آید که این شک و تردید روی هر کس که هست باعث دلتنگی شماست ولی این شک شما درست است و به یقین تبدیل می شود و یک ناراحتی و اوقات تلخی از این بابت در پیش دارید. 

راهى را بروى شما بسته اند و دنبال یک راه حل هستید و امکان دارد که به دعا متوسل بشوید و در بن بست هستيد مى توانيد فايل رفع بستگى را تهيه كنيد(کلیک کنید) به كارتان مى آيد و بسيار گره گشاست در رابطه با اين بستگى نبايد ترسى داشته باشيد زيرا قابل حل است و ترس بيشتر باعث مى شود كه در اين شرايط بمانيد ، اين فايل بسيار مجرب و گره گشاست و بارها و بارها براى سايرين جواب گو بوده، با اطمينان قلبى انجامش دهيد. از لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار می گیرید مخصوصا آقایان این ماه و چند تا ترقی و پیشرفت پی در پی دارید که اسباب خنده و شادی شما می شود و از یک سری نگرانی و استرس خلاص و رها می شوید و از لحاظ مالی در موقعیت خیلی خوبی قرار می گیرید و شانس به شما رو می کند و سود و منفعت دارید.

 اگر مجرد هستید و با فردی در حال حاضر مشکل دارید و رابطه تان دچار مشکل شده است و یا قهر هستید یا دلخوری بین شماست این قطع رابطه شاید خیلی وقت طول بکشد اما دوباره شما به سمت هم برمی گردید و رابطه ای که دچار مشکل بوده و قطع شده وصل می شود ولی خودتان هم در این دوری و قطع رابطه مقصر هستید و این تقصیر دوطرفه است اگر لجباز هستید دست از لجبازی برداريد و اجازه دهيد كارهايتان تسريع بگيرد.

فرمول کائناتی احضار و بازگشت عشق (کلیک کنید)

 اگر متاهل هستید اختلافات خانوادگی دارید و یک سری ناراحتی و اوقات تلخی در این ماه داريد که دلخورتان مى كند. خطر دزدی دارید و این دزدی آنقدر سریع و به سرعت صورت می گیرد که خودتان می مانید مراقب اموال شخصی تان باشید، با دقت زياد اين خطر رفع شدنى است. جابجایی دارید و نقل مکان یا محل کار است یا محل زندگی است که این هر چی که هست بر سر این جابجایی دارید اما خوب و خیر است. اين روزها از دست یک امير نام حرص می خورید ولی به جایی نمی رسد پس حرص نخورید بهتر است. اگر آقا هستید مدتی است که شخصی خواهان شماست و به شما علاقه دارد و دستش اگر نمی دانید برای شما رو می شود و علاقه اش به شما فاش می شود و این فرد خوبی است. 

اگر برای انتخاب این فرد دچار شک هستید برای انتخاب شما مناسب است فقط باید خودتان بخواهید و مورد پسند شما باشد. پولی به دست متولدین این ماه می رسد که این پول گره های زیادی را از سر راهتان برمی دارد و با این پول یک سری از بدهی و قسط های شما پرداخت می شود و به آرامش می رسید. برای جابجایی که دارید خرید وسایل جدید دارید و یک سری وسیله جدید می خرید که خیلی خوشحال می شوید فقط مراقب چشم و نظرهای دوروبرتان باشید چون حسود زیاد دارید وحسادت به شما می کنند ، اين از تنگ نظرى و بخل اطرافيان به شماست. 

حرف و سخن زیاد پشت سرتان است و این حرفها به گوش شما می رسد و ناراحت می شوید اما متولد مرداد بايد بداند در رابطه با آدم هاى قدرتمند و توانا هميشه حرف زده مى شود ، پس بدانيد كه راهى كه مى رويد خار بر چشمان ديگران است.فردی به شما زیاد دروغ می گوید و شما را دور می زند و خودتان شاید متوجه شوید ولی به روی خودتان نمی آورید.بر سر خاك فردى كه در گذشته فوت شده مى رويد ، او چشم انتظار شماست و به شما علاقه زيادى دارد، برايش خيرات در اين ماه بدهيد.

 افراد زیادی جاسوسی و خبرچینی شما را می کنند. یک حرفى از دست شخصى كه در اسمش حرف (ع) يا (غ) دارد مى شنويد كه به راحتى مى توانيد جوابش را بدهيد ولی سکوت بهترین گزينه است دليلش را بعداً متوجه خواهيد شد. سفری دسته جمعی دارید که برنامه ریزی می کنید و راهی این سفر می شوید و در این مسافرت خاطره خوبی دارید و خیلی به شما خوش می گذرد چون افراد خوش سفری دنبال شما هستند و این افراد را دوست دارید. وسیله نقلیه جدید يا مى خريد يا اگر داريد تعویض می کنید به هر حال پیشرفت و تحولات زیادی از اين ماه دارید. 

فرمول کائناتی افزایش رزق و روزی (کلیک کنید)

اگر صاحب فرزند هستید از دست یکی از فرزندان زیاد حرص می خورید ولی آینده خوبی دارد اما در حال حاضر از دستش حرص و جوش دارید. اگر نگران آینده این فرزند هستید بیهوده نگران هستید. اگر ریحانه نام دوروبرتان دارید برایش صدقه بدهید این شخص از سرش خطر رد می شود. معجزه ای بزرگ در زندگی مجردین این ماه اتفاق می افتد که باورشان نمی شود و از ته دل می خندید ولی باید در این شرایط خداوند را زیاد شکر گزار باشید و شکرانه به جا آورید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد