فال رنگی رنگی جدید هفته – [ از 18 تا 24 شهریور ]

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۱۸ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

 

 

فروردین : هفته ای غیر عادی در پیشه ! ماه در حال رشد در کنار سیاره ونوس که وارد خونه اتفاقات شده باعث رویدادهای کنترل نشده ای می شه . خبرهایی که متعجبت می کنه بهت میرسه و باید بتونی به خوبی اولویت ها رو تفکیک کنی و به سراغ واجب ترها بری ؛ اگر لازمه با خودت خلوت کنی اینکار رو بکن چون به انرژی ای که بهت میده احتیاج خواهی داشت . یک اتفاق خیلی خوب هم افتاده و ژوپیتر که سیاره ای بسیار بخشنده است در این هفته فقط بالای سر متولد فروردین ظاهر میشه ؛ به تعبیر فالوده شاید کسی بهت پولی که بدهکاره رو پس بده یا چیزی که می خوای رو در اختیارت بذاره . اگر از کسی چیزی می خوای حتما در این هفته بهش بگو تا جواب مثبت بگیری . در صورتی که عاشقی ؛ این هفته میتونه هفته یک رویداد بزرگی عاطفی هم باشه چون سیاره ونوس و ژوپیتر کنار هم هستن و هر دو تقویت کنه فضایی رمانتیک برات هستن ؛ از این فضا نهایت استفاده رو ببر . کد جذب این هفته متولد فروردین سیگنال قوی ۶۵۶۶۶ هست . اعلامش کن و ذهنت رو رها کن تا اون چیزی که میخوای رو جذب خودت کنی .

 

اردیبهشت : برای متولد دومین ماه سال ؛ ماه داره به سمت خانه ارتباطاتش پیش میره ؛ حواست باشه که به سادگی ممکنه خودت رو در موقعیتی قرار بدی که بیش از ظرفیتت قول بدی و نتونی که به تعهدات عمل کنی . ضرب المثل قدیمی رو این هفته آویزه گوشت قرار بده ؛ هر حرفی رو قبل از این که بزنی دوبار مزه مزه کن اینجوری از دردسرهای بعدی و شرمندگی های زیادی جلوگیری میکنی . به جای توجه به دنیای بیرون این هفته بهتره که بیشتر در تخیلات و رویاهات غرق شی . موقعیت هایی از شناخت و درک خودت و دنیا برات فراهم میشه . طبق مشاهدات فالوده درباره عشق ؛ تو این هفته اگر بخواهیم صادق باشیم باید بپذیری که هفته پیچیده ای در طالعت پیش رو داری . با این همه شلوغ پلوغی آسمون اگر درباره عشق و رابطه دچار سردگمی و توهم شدی اصلا ناراحت نشو . کد جذب این هفته متولد اردیبهشت برای رسیدن به خواسته واقعیش سیگنال ۷۷۷۹۰ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا بهترین اتفاق جذبت بشه .

 

 

خـرداد : یک سوء تفاهم کوچیک باعث کمی دلخوری میشه . بهش زیاد اهمیت نده چون سوء تفاهم چیزی نیست که به راحتی بشه جلوش رو گرفت . از چهارشنبه با ورود خورشید به مسیر جدید و رسیدنش به خونه هفتم رابطه ات در روز شنبه فرصت خوبی داری برای کنار زدن هر جور دلخوری و وارد کردن رابطه ای عاطفی به یک مرحله جدید . کمی بازیگوش باش تا دنیا هم بتونه باهات بازی رو شروع کنه ولی فراموش نکن که بازی گاهی به نتایجی میرسه که از اول دنبالشون نبودی . با هیجان وارد یک جمع جدید بشو چون فرصتیه برای بقیه که تو رو ببینن . در آخر این هفته پیشنهاد تفریح کوتاه رو رد نکن ؛ مطمئن باش که دنیا برای تو هنوز وجوه کشف نشده ای داره که اگر به اندازه کافی بهش توجهی کنی درهای زیادی برایت باز خواهد کرد . کد جذب این هفته متولد خرداد سیگنال ۲۸۹۴۴۴ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا جذب بهترین اتفاقات برات آسون بشه .

 

 

تـیـر :  هفته پر تلاشی است که میتونه در آخرش باعث بشه احساس پیروزی خوبی داشته باشی . البته ممکنه سطح آرزوهات بالاتر از اتفاق ها باشه یا چرخش روزگار جوری روزها رو شلوغ کنه که به بخشی از کارها نرسی ولی در نهایت در انتهای این هفته یک متولد تیر ماهیه راضی خواهیم داشت . این هفته قابلیت رمانس خوبی هم داره که امیدوارم در لابه لای زندگی روزمره گم نشه . ماه در آسمان طالعت ابتدا کوچک بود و حالا داره بزرگتر میشه و اگر در چیزی مربوط به قلب و احساس فکر میکنی به جواب رسیده ای ؛ جوابت درسته . اگر سینگل هستی امکان دیدن آدم جالبی در محیط کار هست . با فضا همراه باش اگر با کسی در رابطه هستی این رابطه قراره محکمتر هم بشه . از دادن و گرفتن هدیه های کوچیک غفلت نکن چون به نفع هر دوی شما است ، گاهی پیوندها نیاز جدی به نگهداری دارن . برای متولد تیر این هفته کد جذب پول در اولویت هست چون قراره نیاز به منبع مالی مناسبی برای درخشیدن داشته باشی ؛ حتما سیگنال ۲۳۷۱۱ رو کامنت کن و توی کارهات اگه لازم شد از این عدد استفاده کن .

 

 

مـرداد: هفته پیش که خودت رو کاملا راحت نذاشتی انگار یک چیزی باعث شده در رفتارت خیلی دقت داشته باشی و اونی که همیشه بودی نباشی ؛ گاهی اتفاقات این چنینی لازمه ولی حواست باشه که دائمی نشه چون متولد مرداد همیشه برای ریلکس کردنش به کمی خوش گذرونی هم نیاز داره . اگر قبلا دست به قلم بودی و مینوشتی و مدتی است این کار رو کنارش گذاشتی ، سری به دست نوشته های گذشته ات بزن . این ماه یک نفر منتظر تو است و میخواد که از تو خبری بشنوه . انگیزه بسیار ساده ای باعث میشه کار بزرگی رو شروع کنی . در صورتی که در زندگی عاطفی به جایی که خواستی نرسیدی دو احتمال بیشتر نداره یا سطح انتظاراتت رو خیلی بالا بردی یا در جای درست دنبال چیزی که میخوای نگشتی ؛ اگر دنبال یک آدم رمانتیک هستی محیط هنری یا فرهنگی ممکنه جای خیلی مفیدی برای جذب تو باشه . پیش برو و جایی که باید دنبال چیزی که میخوای بگرد و نتیجه در همین روزها عملی خواهد شد . برای متولد مرداد واجبه از كد جذب ۹۹۹۹ توى كارهاى مهم استفاده كنه ، پس الان اعلامش كن تا انرژيش رو از سمت خودت فرستاده باشی به كائنات .

 

 

شهریور : دوست هات همیشه از سرعت عمل و توانایی ات در پیش بردن مسائل زیاد و متفاوت همزمان شگفت زده میشن , اونها گاهی فکر میکنن تو به واسطه استعدادت خیلی از چیزا رو بی هیچ زحمت و تلاشی به دست میاری . حرف زدن از خودت و تلاشی که که برای بقیه میکنی , رهایی و حمایت احساسی برات به بار خواهد آورد و شک نکن که حال بهتری خواهی داشت . این هفته درباره یک مساله واقعی و زیر ساختی مثل مسائل مالی با آدم مهمی از نزدیکانت دچار سوتفاهم میشی درسته که حرف زدن خوبه و مفیده و ممکنه بهتون کمک کنه که به نقطه مشترک برسید ولی پیشنهاد فالوده به متولد ماه شهریور در این هفته اینه که بپذیری بعضی اوقات بخاطر عشق مجبوری هزینه زیادی بدی ولی این موضوع رو برای خودت زیادتر از اون چیزی که هست سخت نکن . کد جذب این هفته متولد شهریور سیگنال ۵۰۰۰۵ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا همه اتفاقات برای رسیدن به خواسته ات باهات همسو بشن .

 

 

 

مـهـر : بقیه ازت انتظارات متنوع دارن ولی این خودتی که باید تشخیص بدی چی مهمه و چی رو میشه بیخیال شد اما مواظب باش کسی رو در این جریان ناراحت نکنی . توجه کن که حوصله ؛ دقت و همدلی میتونه یک مشکل عاطفی رو به یک فرصت خوب تبدیل کنه . اگر کسی باهات صحبت کرد به اندازه کافی براش وقت بذار و نشون بده که دوست خوبی هستی . نصیحتش نکن چون ناراحت تر میشه , دوست باش و صادق . در این هفته که ماه دوستی رو در طالع تو فعال کرده بد نیست که یه تلاشی بکنی و قسمتی از تلاش های کمتر دیده شده ات را به دوست هات نشون بدی , این کار بار و سنگینی رو هم از روی دوشت بر میداره . از روز چهارشنبه به بعد شانس خیلی زیادی داری که توی یک جمع مورد توجه قرار بگیری . کد جذب این هفته متولد مهر سیگنال ۸۴۱۴۴ هست . اعلامش کن و ذهنت رو رها کن تا اون چیزی که میخوای رو جذب خودت کنی .

 

 

آبـان : از هر طرف که نگاه کنی آسمون آبی جلوته . هم در دنیای شخصی هم در دنیای کاری و محیط اجتماعی کلی کار هست که انجامشون باعث میشه حس خوبی بهت دست بده متولد آبان باید این هفته رو فعال بگذرونه تا از خودش راضی باشه و با موفقیت پیش بره . اعتماد به نفس تا جایی تو رو پیش می بره ولی بعد باید مواظبش باشی که ترک برنداره . از محیطی که ارزش های تو رو توش درک نمیکنن دوری کن کامنت های منفی نسبت به خودت رو نشنو چون ظاهرا جریانی هست که دوست داره تو با تمام قدرتت به پیش نری ؛ کافیه نسبت بهش بی توجه باشی . این هفته نزدیکی عاطفی عمیقی رو حس می کنی . چهارشنبه صدای کوچیکی بهت میگه راه درست کدومه ؛ خیلی سریع بگو « باشه! » . شادمانی خوبی منتظرته و زود بهت میرسه . کد جذب این هفته متولد آبان برای رشد مالی و اقتصادی ۲۹۶۹۹ هست . اعلامش کن تا ذهنت آرامش لازم برای جذب این نیت رو بگیره .

 

آذر : درسته که برای اعلام خواسته ات به اندازه کافی جسارت نداری ولی اعلام یهویی معمولا بهترین راه حل نیست . سعی کن کمی فضاسازی کنی و اگر میخوای چیزی رو به کسی بفهمونی نشونه هایی بهش نشون بده که متوجه جریان بشه و بعد دقیق خواسته ات رو تشریح کن . تو و یک نفر دارین به موضوع مشترکی فکر می کنین ولی چون هیچ کدوم پیش قدم نشدین ، اون موضوع هم اتفاق نیفتاده . از سه شنبه سیاره ونوس وارد خانه جدید می شه و شرایط عاشقانه تا چند هفته پر قدرت و قوی برقراره . اعتماد به نفست بالاتر می ره و این باعث میشه حرفی بزنی که خیلی وقته بهش فکر کردی . بدترین چیز برای متولد آذر در این هفته اینه که خجالتی باشه پس کمی جسارت به خرج بده و به سمت چیزی که می خوای خیز بردار . کد جذب این هفته متولد آذر سیگنال حرفه ایه ۶۷۸۹۹ هست مثل همیشه اعلامش کن و آزاد سازی انرژیش رو انجام بده و ذهنت رو برای جذبش آماده کن .

 

 

دی : اگر احساس بی حوصلگی میکنی امروز بهتره که اصلا به دورتر از نوک دماغت فکر نکنی ، درسته که عموما زمانت اونجوری که دلت میخواد نمیگذره و حس خوبی نسبت بهش نداری اما حواست باشه که بی حوصلگی امروز رو بیشتر به عنوان یک نشانه ببینی . از اواسط هفته همینطور که سیاره نپتون به سمت خونه عادت ها حرکت میکنه از چاله بی حوصلگی در میای و میفتی توی بزرگراه عادت و برنامه ریزی . این هفته وقت خوبیه که به معجزه معتقد باشی . بهتره حواست باشه که در دنیای روابط عاطفیت ممکنه که به مشکلی سطحی بخوری ؛ متولد دی آمادگی داره که این هفته برای مهم ترین آدم زندگیش یه فداکاری بزرگ بکنه ؛ مثلا کارش رو عوض کنه اما باید حواست باشه که این تصمیم رو فقط وقتی بگیری که اگر آتش عشق سردتر شد ازش پشیمون نشی ؛ دوباره فکر کردن قبل هر تصمیم بزرگی همیشه بهترین رفتاره . کد جذب این هفته متولد دی سیگنال ۲۳۴۸۸ هست مثل همیشه بریم برای اعلام کردنش و آزاد سازی انرژیش .

 

 

بهمن : خودت و دیگران انتظارات بزرگی از تو دارن ؛ حتی اگر بتونی به این انتظارات جواب بدی بسیار مهمه که دقت کنی بیش از حد از زندگی و تفریحاتت برای رسیدن به این هدف مایه نذاری ؛ انسان باید چند بعدی باشه . کار ناتمومی داری که بهتره هرچی زودتر تمومش کنی تا بتونی با خیال راحت به سراغ مراحل جدید بری . به گرفتن یک تصمیم حساس توی زندگی ات میرسی ؛ بهتره کمی صبر کنی و بیشتر فکر کنی . اگر دنبال ایجاد یک رابطه هستی مواظب باش که بیشتر از اونی که لازمه از ایده آل هات کوتاه نیای . اگر مدت هاست دلت میخواسته که ورزش رو توی روزمره ات وارد کنی و به نظر غیر ممکن می اومد تلاش دوباره ای بکن ؛ شاید تونستی جای خوبی بین وعده های غذایی و بدو بدو و کار و زندگی براش پیدا کنی . کد جذب این هفته متولد بهمن سیگنال ۷۸۵ هست عددی با طول موج کم اما بسیار قدرتمند و با ارتعاش بالا . اعلامش کن و ذهنت رو برای جذب کردنش آماده کن .

 

 

اسفند : به نظر میرسه که دروغی در اطرافت جریان داره ؛ این خیلی خوب نیست . شاید فکر میکنی دوستی دروغ گفته یا حتی چیزی بزرگتر اتفاق افتاده ؛ شاید حق باهات باشه ولی آیا دلیل میشه که برنامه ها و حرکت خودت رو متوقف کنی ؟ گرمای وجود تو اسفند ماهی میتونه یک کوه یخ رو آب کنه پس پیش برو و همون آدم باحالی که هستی باش . یکی از اطرافیانت یا یک آدم خیلی خاص ؛ میخواد از تو برای قدم برداشتن کمک بگیره براش وقت بذار . سیاره مریخ داره از خونه عشق تو میگذره ؛ کمی دقت کنی داغی اش رو حس میکنی . پنجشنبه این حرکت در کنار سیاره نپتون خواهد بود و این یعنی ممکنه واقعا چیزی مثل امتحان هم برات تبدیل به یک خاطره عاشقانه بشه . اگر پیشنهادی هست که داری بهش فکر می کنی میتونی جمعه رو بهش اختصاص بدی . اگه انرژی ستاره ها و آدم ها کنار هم قرار بگیرن ؛ چیزی ساخته میشه که حالا حالاها قابل شکستن نیست . كد جذب متولد اسفند ۴۵۵۲۲ هست . میتونی توی امور روزمره يا كارهاى مهمت استفاده كنى ، اعلامش كن تا انرژيش رو از سمت خودت آزاد كرده باشى براى كائنات .
.

بهترین توصیه ای که بهت تا الان شده چی بوده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد