فال رنگی رنگی جدید هفته – [ از 1 تا 7 مهر 1402]

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۱  تا  ۷  مهر ۱۴۰۲

.

.

فروردین : اگر چیزی ذهنت رو مشغول کرده , قبل از خواب خوب دربارش تمرکز کن و بخواب ؛ خوابی می بینی که عین واقعیت است ؛ رویایی اونقدر واضح که انگار جوابش رو مستقیما توی خودش داره . این هفته به نفعت نیست وارد فضای مالی بشی و چیز بزرگی بخری ، اگر دنبالش هستی تا هفته بعد صبر کن . ماه در حال کوچک شدن است و ممکنه قدرت تصمیم گیری خیلی ها رو مختل کنه ولی متولد فروردین دقیقا می دونه چی میخواد . یک اتفاق کوچیک عاطفی میتونه کلی انرژی بهت بده و اگر همراه با پارتنرت باشی روز جمعه تو در یک لحظه احساسی و خوب پیشنهادی بسیار جالب بهم می دین که مدتها است منتظرشی . همونطور که ذره بین میتونه نور آفتاب رو منعکس کنه و حرارتی عظیم ایجاد کنه اعتماد هم میتونه انرژی اطرافت رو متمرکز کنه و هدف تو رو حسابی داغ کنه . به دوستانت اعتماد کن تا ببینی چطوری خود به خود چیزها به نفع تو پیش میرن . کد جذب این هفته متولد فروردین سیگنال ۲۸۹۰۰۰ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا عمل جذب رو رقم زده باشی .
.


.

اردیبهشت : بهترین کار در این روزها برای متولد اردیبهشت اینه که فکر کنی چه چیزهایی در بدست آوردن و خوشحالی بهت کمک میکنه . درست کردن یه آلبوم عکس و یا یه دفتر یادداشت که روزانه ثبت کنی که وقت و پولت را چطور خرج کردی بهت کمک میکنه که یادت بمونه چه لحظات خوبی برای دوستانت ایجاد کردی و روزهایی که حس تنهایی داری بهت انرژی بده . در طالعت ماه در حال کوچک شدن هست و در حال ورود به فضای عشقی و احساسی تو هست و میشه عشق رو در صورت و رفتار تو دید . اگر در مرحله آشنایی با کسی هستی احتمال اینکه او هم متوجه تغییر حالتت بشه و قدم جدی ای برداره زیاده ؛ اگر این طور شد وارد بازی های بده و بستون نشو . این روزها کاری رو بکن که دلت میگه . سعی کن در مورد حست شفاف و واضح باشی و مطمئن باش که پشیمونی ای در کار نیست . کد جذب این هفته متولد اردیبهشت سیگنال ۳۴۷۸۳۸ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا جذبت بشه عزیزم .
.

 

.

خـرداد : همه در یک دوره ای از زندگی شون خستگی زیادی رو تجربه میکنن . حالا که خورشید به مرکوری رسیده فرصت خوبیه تا از طریق حرف زدن با بقیه ؛ این خستگی رو به در کنی . توی جمع های کوچیک یا بزرگ شرکت کن ؛ حرف بزن و بخند و شاد باش . منتظر هستی زمان مناسب یک کار فرا برسه ولی باید دقت کنی که آیا واقعا منتظر زمان مناسب هستی یا فقط داری سعی میکنی تا اون کار سختی که باید بکنی رو عقب و عقب تر بندازی ؛ اگر لازمه این فصل از کتاب زندگی رو ببندی و سراغ فصل بعدی بری زودتر اینکار رو بکن ، آسمون هم با تو همراهه . سیاره نپتون در این هفته داره به سمت روابط اجتماعیت پیش میره . این باعث میشه که تو در همه چیز نکته های مثبت ببینی ؛ ازش استفاده کن و با تمام وجود ببخش و فراموش کن و پیش برو . کد جذب این هفته متولد خرداد سیگنال ۲۳۵۶۳ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا چیزی رو که از ته قلبت میخوای جذبش کنی .
.

 

.

تـیـر :  آرزوهای بلند خوبه ؛ بخصوص در این هفته میتونه منجر به اتفاقات مرتبط هم بشه . تلاش رو دو برابر کن چون عملا در همین هفته و هفته بعد می تونی پایه های چیزی رو بذاری که تا مدت ها در زندگی ات ماندگاری داره ؛ منظورم از تلاش یعنی فکر کردن و تصویر سازی و شایدم عمل کردن است . اگر دقیق بفهمی چی میخوای و توی ذهنت پرورشش بدی موقع عمل دقیقا خواهی دونست باید چیکار کنی . اجازه نده ترس پیروز بشه و قدم به قدم کارهات رو بکن . این هفته بین دوستانت از تو یاد خواهد شد ؛ حالا یا کاری میکنی که براشون هیجان انگیزه یا حرفی می زنی که یادش میکنن یا چنین چیزهایی . اگر حرفی توی دلت هست با صمیمی ترین دوستت مطرحش کن این باعث میشه که خودت هم بهتر دربارش فکر کنی . کد جذب این هفته متولد تیر سیگنال ۹۳۰۹۲۰۹ هست سیگنالی که ابتداش با ۹ و انتهاش با ۹ شکل گرفته و این میتونه نشون دهنده معجزه های توی راه باشه . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن عزیزم .
.

 

.

مـرداد: در این مورد که این هفته اولویت اصلی چیه دچار تضاد هستی . چیزی هست که بسیار مهمه ولی عقب مونده ؛ چون سخت تر از بقیه کارها است ؛ سراغش برو و انجامش بده و اینو بدون که ممکنه با دو سه جمله بتونی کاری رو در مسیر درست بندازی . آدمی قوی هستی که این روزها لازمه کمی استراحت کنه . خیلی قوی نباش و کمی کنار بکش . نیمه اول سال سپری شده و اگر کاری رو برای نیمه دوم سال گذاشته بودی تا انجامش بدی بهتره که زودتر شروعش کنی . یک نفر شدیدا در حال فکر کردن به تو است و احتمالا در اواخر این هفته حرکتی نشون میده ؛ سورپرایز نشو ، ونوس در آسمون ظاهر شده و تو تبدیل میشی به مرکز توجه یک جمع که البته لیاقت اش رو هم داری . کد جذب این هفته متولد مرداد سیگنال ۱۸۳۹۳ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن . حتما قبلش یه آرزوی مهمت رو توی دلت بگو و بعد این کار رو بکن .
.

 

.

شهریور : آدمی که خوشحالیش تنها با بودن فرد دیگری اتفاق میفته آدم خوشبختی نیست ؛ این جمله رو این هفته به یاد بسپار . مطمئن باش که هیچ کسی نیست که بتونه یک تنه همراه و پایه همه سلیقه های متعدد تو باشه پس برای انجام دادن یه کاری که سر حالت میاره حتما دنبال یه همراه که در همون حلقه های ثابت همیشگیه نگرد . در جاهای جدید دنبال مسیرهای رسیدن به لذت بگرد . این هفته برای متولد شهریور هفته خیلی خوبی است برای جستجو کردن ؛ انتظار نداشته باش که آدم ها بتونن همه ویژگی های مثبت تو رو ببینن و با فلسفه تو نسبت به دنیا و زندگی کردن موافق باشن . سعی کن در مسیری که میری کمترین تداخل رو با دیگران داشته باشی و بیشترین باور را به خودت و راهت داشته باشی ؛ شک نکن که یه شهریوری همیشه بهترین مسیر رو برای رسیدن به خواسته هاش انتخاب میکنه . کد جذب این هفته متولد شهریور سیگنال ۵۷۸۰۰۵۸۷ هست و اعداد در طالعت این هفته در حال رقص هستن و این نشون دهنده اتفاقات عالی هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا جذبت بشه .

.

.

مـهـر : اگر واقعا میخوای به موفقیت برسی نباید از کمی کار سخت بترسی . البته لازمه کمی بررسی کنی تا کاری بزرگتر از چیزی که واقعا از پسش برمیای رو بر عهده نگیری . دید مثبت و امید داشتن بهترین اسلحه ای هست که در طول این هفته میتونه بهت کمک کنه . یک اتفاق غیر مترقبه و یک دوستی جدید میتونه نه فقط کل این هفته رو بلکه بخش بزرگی از زندگیت رو با هیجان مثبت روبرو کنه . حین یک کار کاملا طبیعی ممکنه کسی رو ببینی یا ممکنه با پارتنرت در یک کار عادی مثل خرید کلی خوش بگذرونی ؛ این قابلیت بزرگی است و ازش استفاده کن . در نیمه دوم سال روزهای خیلی خوبی برات در پیشه با همین دید به زمان پیش رو نگاه کن و منتظر اتفاقات مثبت باش مخصوصا وقتی که ماه هم ماه تولد خودت باشه ؛ تولدت مبارک جذابه تو دل برو در ضمن کد جذب این هفته متولد مهر تنها سیگنالی هست که شدیدا فرکانسیک و قوی هست . ۸۹۳۴۰۰۰ مختص تو هست . کامنتش کن و وجودت رو برای جذب هر چیزی که بهش نیاز داری آماده کن .
.

.

آبـان : باید نسبت به زندگیت ؛ احساسی بسیار مثبت داشته باشی . اگر این نیست واقعا لازمه نسبت بهش عکس العمل نشون بدی . بودن دو سیاره مریخ و ژوپیتر در کنار هم زمان مناسبی درست کرده برای بازاندیشی این موضوع که آیا واقعا در شرایطی هستی که دوست داری ؟ جایی هستی که دوست داری ؟ اگر اینها نیست و در موقعیت تغییر دادنشون هم نیستی بهتره کم کم اقدام کنی . نیمه دوم امسال توان تغییر خیلی بیشتری برای متولد آبان داره تا نیمه اولش . پارتنر یکی از دوستان نزدیکت بهت علاقه نشون میده که بهتره در همون ابتدا اجازه ندی پیش بره . در صورتی که این مساله رو کمی سرسری بگیری رفع کردنش راحت نخواهد بود . اگر پیش اومد حواست بهش باشه . کد جذب این هفته متولد آبان سیگنال ۴۷۸۳۷۸ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا جذبت بشه .
.

.

آذر : کسانی هستن که فکر میکنن هر وقت بخوان یا لازم داشته باشن تو باید در اختیارشون باشی . لازم نیست همیشه هم طوری رفتار کنی که اون ها میخوان . باید زندگی مستقل خودت رو تقویت کنی و برنامه هایی بریزی که خودت توشون رهبری جمع رو بر عهده داشته باشی .به جایی جدید قدم بذار تا آدمی جدید رو ببینی . یک رابطه عاطفی در یک محیط رسمی در پیشه و معمولا ما نگاهی انتقادی به این تیپ روابط داریم اگر چنین چیزی پیش اومد ببین اون آدم در خارج از محیط کار هم دوست داشت دنبال تو بیاد یا نه . چهارشنبه تا یکشنبه اوج دو سیاره ونوس و ژوپیتر هست و بهترین وقت برای حرف زدن با کسی که از نظر عاطفی بهش کشش داری هست چون هر دوی شما به خوبی به نفر مقابل گوش خواهید داد ؛ حتما استفاده اش کن . کد جذب این هفته متولد آذر سیگنال ۲۹۴۴۹۲ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا بهترین ها جذبت بشه .
.

 

.

دی : احترام گذاشتن به لحظه حال برای متولد دی نکته های بسیاری داره که اگر بهش دقت کنه میتونه در انتخاب درست از غلط کمک زیادی براش باشه . باید خیلی جدی حواست به این باشه که آنچه الان حس می کنی پایدار نیست و مختص الان است ، زیاد هم جدی اش نگیر . تعادل برقرار کردن بین احساسات و خاطرات با گذشته و حال کار ساده ای نیست . سیاره مریخ داره به سمت روابط عاشقانه طالعت پیش میره ؛ اگر عشق ، عقل آدم رو از کار می اندازه حواست باشه تو این هفته تو پتانسیل این را داری که حسابی از عقل دور بشی . حرکت مریخ در میانه هفته سبب میشه که تو به دنبال پیدا کردن ارتباط عمیق عاطفی با کسی بگردی ، حواست باشه که تحت تاثیر این سیاره خوت رو متقاعد نکنی که به جای پرنسس ، قورباغه رو ببوسی به این امید که بتونی قورباغه رو به پرنس واقعی تبدیل کنی . این تغییرها فقط برای داستان هاست و خاطرت باشه که یه دی ماهی همیشه شایسته بهترین هاست و نباید بر خلاف سطح لیاقتش قدمی برداره .کد جذب این هفته متولد دی سیگنال ۵۹۰۹۵۰ هست که به اندازه کافی ارتعاش منحصر به فردی داره . اعلامش کن و از انرژی این سیگنال بهره مند شو .
.

 

.

بهمن : اصلا تعجب نکن اگر کاری که باید بکنی با کاری که داری میکنی زمین تا آسمون فاصله داره . این هفته لازمه به سراغ کارهایی بری که ترجیح میدادی اگر دست خودت بود هیچ وقت پیش نیان اما توی دنیای واقعی چیزها پیش میان و ما باید باهاشون برخورد کنیم , نترس و جلو برو ؛ زمان خود به خود میگذره و کارهای دوست نداشتنی تموم میشن . یک راز اینه که از روز چهارشنبه سیاره ونوس به پلوتو میرسه اونم درست توی خونه عشق و عاشقی تو . تفسیر این شرایط ساده است ، فرصت خوبی داری برای رابطه ؛ حواست رو جمع کن و از چنین شرایط خوبی کمال استفاده رو ببر . یادت باشه کارهایی که دوست داری رو در الویت قرار بدی ، چون کم کم تو رو به مسیری هدایت میکنن که از بودن در اون لذت خواهی برد .کد جذب این هفته متولد بهمن سیگنال ۱۷۲۷۱۸۲۸ هست عددی با طول موج زیاد و بسیار قوی . اعلامش کن و ازش بهره مند شو .
.

 

.

اسفند : اگر از آسمون قضاوت کنیم به نظر میرسه ایده های خیلی عجیبی در مغزت جریان دارن ؛ انگار یک چیزی رو مخفی میکنی یا نمیگی یا حتی خودت هم قبولش نمیکنی ؛ اگر اینطوره نگران نباش . مساله اینه که باید کمی صبر کنی تا کاملا مطمئن بشی چیکاره هستی ، اون موقع عمل کن . تا وقتی اطمینان کامل نداری دست به عمل نزن . متولد اسفند باید منطقی بودن رو سرلوحه قرار بده . تو این هفته قلب فشار زیادی می یاره ولی مغز راهنمایی میکنه ؛ تو و کسی که توی قلبت جا داره میتونین تجربه یک کار دو نفره جالب رو داشته باشین حتی کاری ساده مثل تغییری توی خونه یا عوض کردن یک چیز یا خرید یا حتی بازی کردن ؛ بالاخره هر کدوم که باشه به نظر میرسه این هفته یک حرکت دو نفره می تونه راه قلب شما رو به هم وسیع تر کنه . جمعه در جمعی خوشحال هستی . شاید جمع دوستانه که توش کسی توجه خوبی به تو می کنه . کد جذب این هفته متولد اسفند سیگنال ۲۲۲۰۲۲۲ هست عددی که تکرار ۲ توش زیاده اما قدرت جذب خیلی خیلی عمیقی برای خواسته هات داره . کامنتش کن و از انرژی خوبش بهره مند شو .
.

صادقانه بخوای بهمون بگی خودت رو چطور آدمی توصیف می کنی ؟ برامون کامنتش کن . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد