فال رنگی رنگی جدید هفته – [ از 8 تا 14 مهر 1402]

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۸  تا  ۱۴  مهر ۱۴۰۲

.

.

فروردین : موندن در محدوده های قدیمی سخته و اگر کسی داره بهت پیام های متضاد و مخالف میفرسته شاید منظوری داره که باید منظورش رو بگیری . بهترین انرژی ماه توی این چند وقت این هفته توی آسمون طالع متولد فروردین قراره ظاهر بشه و این اتفاق برات پر از فرصت های تازه است که تاثیری جدی روی زندگی تو داره ؛ نذار خیلی درگیر توهم یا برداشت های اشتباه بشی پس در انتخاب ها بسیار دقت کن . شاید همین حالا هم زندگی عشقی و احساسی برات گرم و خوب باشه ولی اگر اینطور نیست بدون که سیاره ها دارن متحد میشن که شرایط رو حسابی داغ کنن ؛ سیاره ونوس داره به کمک فضای عشقی متولد فروردین میاد و مدتی همه چیز حسابی پر حرارت خواهد بود و حس خوبش به زندگی و حرفات هم منتقل میشه و در تحصیل و کار درخشان خواهی بود . کد جذب این هفته برای خواسته های عاطفی هست ؛ سیگنال ۰۰-۸۲۸-۳۸ رو به وفور در کارهات استفاده کن تا نتیجه اش رو ببینی . فراموش نکنی که کامنتشم کنی و استارت جذبش رو بزنی .
.


.

اردیبهشت : برنامه های متعدد و پیچیده داشتن برای متولد اردیبهشت مقدار زیادی فشار و استرس به همراه خواهد داشت . آسمان طالعت این هفته تحت تاثیر ماه جدید و سیاره ونوس پر شکوه قرار گرفته و الان بهترین فرصت رو داری تا به سر و سامانی که دلت میخواد برسی و بتونی نظم رو به روزهات وارد کنی ؛ سعی کن هر روز یک زمانی برای نظم و آرامش در نظر بگیری . از زیبا کردن فضای اطرافت – در ارتباط بودنت با گروه های آشنا – مدتیشن و یوگا تا دعوت خودت به یک غذای سالم ….. حواست باشه که بهترین ها قرار نیست که فقط در رویاها باقی بمونن ؛ میشه که امروز هم خیلی از اونها را زندگی کرد . حرکت ماه در این هفته باعث میشه که تو احساسات قالب و پر رنگی داشته باشی . سعی کن به چشم یک تغییر بهش نگاه کنی و بپذیری که میشه گاهی افسار هدایت رو به دل هم سپرد . وقتی که به عشق می رسی مطمئن باش که بهترین راه ؛ باور داشتن به عشق و نیروی پیش برنده اون هست ، سعی نکن مقابلش بایستی . کد جذب این هفته برای خواسته های مالی هست ؛ سیگنال ۵۵-۳۲-۷۴۵ رو به دفعات زیاد در کارهات استفاده کن تا نتیجه اش رو ببینی . فراموش نکنی که کامنتشم کنی و استارت جذبش رو بزنی .
.

 

.

خـرداد : از موانع بزرگی رد شدی ولی معنيش اصلا این نیست که پیش روت کاملا هموار و آسفالته ، البته این سنگ ریزه ها خیلی درشت هم نیستن ، خیالت راحت ، دقت کن که سیاره حساس ونوس در حال رسیدن به خونه چهارم ریشه ها است ؛ اون هم با همراهی سياره پلوتو و اين يعنى آماده یادآوری خاطرات قدیمی و اینجور چیزها باش . این شرایط طبیعی است و برای گذشتن از خاطرات نیازه كه به خوبى درست و غلطى كه در گذشته ها مرتكب شدى رو مرور كنى اما فراموش نکن زمانى کسی میتونه مورد عشق قرار بگیره که دائما به عشق های قبلی و رابطه های ناموفق فکر نکنه . در این هفته اگر این احساسات به سراغت اومدن بهشون فکر کن ولی نذار توشون غرق بشی . اگر قراره رابطه جدیدی شروع بشه یا دوست دارى تا رابطه فعليت موفقیت آمیز باشه باید از رابطه های قبلی ، گذشته باشى . کد جذب این هفته برای رسیدن به خواسته های شغلی و کاری هست ؛ سیگنال ۶-۵۴۴-۲۴۲۴ رو مداوم استفاده کن تا نتیجه اش رو ببینی . فراموش نکنی که کامنتشم کنی و استارت جذبش رو بزنی .
.

 

.

تـیـر :  نکته مهمی هست که خوبه با نزدیکانت شریکش بشی . اگر چیزی توی فکرت می چرخه بهتره اونو برای کسی تعریف کنی یا اگر نکته مهمی هست بهتره سر فرصتی دقیق با بقیه مطرحش کنی . البته عکس العمل اونها رو نمی شه پیش بینی کرد ولی به هرحال برای موفقیت نباید حرف هات توی فکرت بچرخه و باید بیان بشن . اگر موقعیتش نیست حتی میتونی اونها رو جایی بنویسی برای خودت . اگر نگرانی مالی داری یا در مورد موقعیتی کاری فکر میکنی حالا زمان خوبی برای تصمیم گرفتن یا حتی تغییر ایجاد کردن است . به شکلی طولانی مدت تر فکر کن ؛ مثلا آموزش چیزی جدید رو ببین یا به هر شکل دیگه خودت رو آماده فضای جدید بکن ؛ این سرمایه گذاری خیلی زود جواب خواهد داد . کد جذب این هفته برای خواسته های احساسی و مرتبط با آینده ات هست ؛ سیگنال ۸۳۳-۴-۱۱ رو به وفور در کارهات استفاده کن تا نتیجه اش رو ببینی . فراموش نکنی که کامنتشم کنی و استارت جذبش رو بزنی .
.

 

.

مـرداد: این هفته انگار هر جا که بری خبرهای جدید هم همراهت است . با اینکه دیدگاه و شیوه عمل گرایانه ات کمک میکنه که همیشه در حال پیش رفتن باشی ولی اگر واقعا میخوای موفق بشی نیاز به نقشه و برنامه ریزی هم داری . برای اجرای یک کار جالب و هیجان انگیز نگران جزییات نباش و سعی هم نکن برای چیزهای فنی خیلی فکر کنی ، موافقت و تصمیمت رو اعلام کن و از بقیه کمک بخواه تا کارها رو جور کنن . به خاطر ماه نورانى که در طالعت روشن شده ، مستعد عشق هستی ولی قبل از گرفتار شدن در عشق جدید ؛ تکلیفت رو با عشق قدیمی معین کن ، داشتن پروندههای باز در پشت سر بدترین چیز در زندگی عاطفی است . سری هم به پيام ها بزن چون یکیشون خیلی وقته منتظر جوابه ، تخیل نکن که چیا میخوای بنویسی شروع کن به نوشتن و دکمه ارسال رو بزن . کد جذب این هفته مرتبط با نیت های مالی و جایگاه و مقامی هست ؛ سیگنال ۰۱-۶۴-۳۷ رو به وفور در کارهات استفاده کن تا نتیجه اش رو ببینی . فراموش نکنی که کامنتشم کنی و استارت جذبش رو بزنی .
.

 

.

شهریور : حساب کتاب ماليت رو جوری بررسی کن که انگار یه حسابرس سخت گیر هستی . با رفتن ماه به سمت قسمت مالی طالعت این زمان بهترین موقعیته که بتونی کمربندت رو سفت تر کنی ، به نظر سخت می یاد ولی این راهی است که بعد از گذر زمان بهت کمک می کنه که بتونی به خواسته ها و رویاهات برسی . حسابرس سخت گیر مثل یک کشاورز زبده میمونه که میتونه بذر رویا رو با موفقیت بکاره . اگر فکر میکنی که به زودی یک شاهزاده با اسب سپید می یاد و همه مشکلات رو حل می کنه و به تو اون امنیتی که دنبالش هستی رو میده ، بهتره که تجدید نظری بكنى ؛ قراره اون قهرمان خودت باشی نه شخص دیگه . متولد شهريور هميشه توانایی اش رو براى انجام هر كارى داره . مطمئن باش که از پس این ها عشق هم بيرون خواهد اومد . کد جذب این هفته برای نیت های احساسی و خانوادگی هست ؛ سیگنال ۹۰۹-۶۹۹-۳۹۹ رو به وفور در کارهات استفاده کن تا نتیجه اش رو ببینی . فراموش نکنی که کامنتشم کنی و استارت جذبش رو بزنی .

.

.

مـهـر : اين هفته نگرانی که اگه واقعیتی رو به کسی بگی ممکنه اون خوشش نیاد یا حتی تو رو آدم بدی ببینه ولی بدون که یک دوست صمیمی هیچ وقت اینطور برخورد نمیکنه . شروع به حرف زدن بکن و اگر شروع کرد به قضاوت کردنت بدون که حرف زدن کافیه . اين مدت سرت با کارهایی که خیلی دوستشون نداشتى شلوغ بوده ولی این وضع بهتر خواهد شد و از روز چهارشنبه درگیر یک کار شخصی میشی و زندگی برات با لذت بیشتری ادامه پیدا میکنه . میخوای چیزی رو بخری ، اگر پولت میرسه معطل نشو و برو سراغ خرید اگر هم پولت نمیرسه رویا بافی نکن و از چیزهایی که داری لذت ببر اما بدون که به زودی توانایی خریدش رو پیدا میکنی . روز جمعه زاویه سياره مریخ و ژوپیتر نوید بخش یک رویداد جالب و پر هیجان در طالع اين ماهت هست ، شايد اين موضوع به یک آدم جدید مربوط بشه ! کد جذب این هفته برای خواسته های کاری و مالی هست ؛ سیگنال ۹-۰۹-۶۰۶ رو به وفور در کارهات استفاده کن تا نتیجه اش رو ببینی . فراموش نکنی که کامنتشم کنی و استارت جذبش رو بزنی .

.

آبـان : انگار یک کاری رو داری میکنی فقط برای اینکه چیزی رو به خودت ثابت کنی ؛ ممکنه خریدن یک چیز باشه یا به دست آوردن یک نفر ، انگار درگیر چیزی هستی که بخوای به خودت بگی « دیدی تونستم ! » . این بد نیست ، خوبه توانایی هات رو به خودت و بقیه نشون بدی ولی اصلا نیازی نداری تا اثباتش کنی . تا جایی که دوست داری پیش برو و هر موقع که دیدی دیگه لازم نیست متوقف شو ؛ هیچ نگرانی و ترسی نداره . در مساله ای مهم باید قبل از اینکه بنزین تموم بشه حرکت رو متوقف کنی . ادامه دادن بیش از حد به ضرر است . این هفته کارهایی که انجام میدی کمی اطرافیانت رو گیج خواهد کرد . اینکه داری کم کم خودت میشی خیلی خوبه . بهترین کاری که یک آبان ماهی میتونه بکنه اینه که خودش باشه و رفتارهای طبیعیش رو نشون بده و خواسته هاش رو بگه . این بهت قدرتی میده که ابرهای تیره سردرگمی رو کنار می زنی . کد جذب این هفته برای نیت های خانوادگی و مقامی هست ؛ سیگنال ۱۱۱-۳۵۲-۱۱ رو به وفور در کارهات استفاده کن تا نتیجه اش رو ببینی . فراموش نکنی که کامنتشم کنی و استارت جذبش رو بزنی .
.

.

آذر : یه آذر ماهی بین اطرافیانش مشهوره به آرامش و حوصله و این هفته هم این موضوع به کمکت میاد تا از یک برخورد و رفتار اشتباه جلوگیری کنی . چیزی که خیلی دوست نداری برای بقیه دیده بشه شاید بخاطر یک گاف یا غفلت برملا خواهد شد ولی کاملا ریلکس از کنارش رد شو چون خیلی سریع فراموش میشه ؛ شایدم اصلا نفهمی که کسی این مساله رو دیده شاید باعث اصلی این قضیه ماه در طالعت هست که در حال کوچک شدنه . یادت باشه کارهایی که می کنی ۱۰۰ در ۱۰۰ درست درک نمیشن و شاید کسی فکر کنه سوء نیتی داشتی ، اگر لازم بود توضیح بده . این سوء تفاهم خیلی زود رفع میشه و لازم نیست نگرانش باشی . ماه جدیدی که در پیشه با خودش احساس تازه ای رو برات میاره ؛ شاید بخش هایی از بخش احساسی وجودت رو کشف کنی که قبلا بهشون آگاه نبودی ، یکم صبر کنی خودت متوجهش میشی . کد جذب این هفته برای خواسته های عاطفی و حساس هست ؛ سیگنال ۰۰-۷۰۷-۱۰ رو به وفور در کارهات استفاده کن تا نتیجه اش رو ببینی . فراموش نکنی که کامنتشم کنی و استارت جذبش رو بزنی .
.

 

.

دی : در این هفته یک روز رو برای خودت حتما در نظر بگیر . همیشه در اختیار وظایف بودن کار درستی نیست . بهتره که گوشت رو به صدای بدن و درونت باز کنی و حساس باشی که نشانه هاشون رو دریابی . اگر برای جمع کردن دوباره انرژی و توانت ؛ احتیاج به زمان داری تا دوباره متمرکز باشی این زمان رو به خودت بده . این هفته به خودت دقیق نگاه کن ؛ خودت را در آغوش بگیر و مطمئن باش که انرژیت رو دوباره به دست خواهی آورد . یادت باشه این موضوع اصلا چیز نگران کننده ای نیست و آسمون کاملا به نفع تو هست . برای متولد دی اومدن نیمه دوم سال باعث شده تا خدا مسیر جدیدی رو بهش نشون بده . شاید متفاوت با چیزهایی که فکر میکردی باشه اما قراره خیلی ازش لذت ببری . کد جذب این هفته زمینه ساز رسیدن تو به موفقیت های مهم در زندگی هست ؛ سیگنال ۹۹۰۹۹-۳۳۳-۴۵۰ رو به وفور در کارهات استفاده کن تا نتیجه اش رو ببینی . فراموش نکنی که کامنتشم کنی و استارت جذبش رو بزنی .
.

 

.

بهمن : دوست داری وقت و پولی که داری رو جاهایی که خودت خوشت می یاد مصرف کنی ولی مشکل اینه که وقت و پول آدم محدوده ؛ حداقل توی این هفته بعیده که بتونی زیاد برای چیزهایی که برات هیجان انگیزن وقت ، پول و انرژی بذاری . اشکال نداره به چیزهای طولانی مدت بچسب و جایی که لازمه وقت بذار ؛ به زودی با پول زیادی که در راهه فرصت پیدا می کنی دنبال لذت هات هم بری . آخر این هفته کمی کلافه خواهی بود ؛ دنبال دلیل خاصی براش نگرد و اصلا نگران نشو . ماه نو در خونه پنجم طالعت متولد میشه که تاثیرش همینه ؛ تو فقط فرصت بده تا چیزها خود به خود بهتر بشن . روزهای خیلی خوبی در راهه و بهتره که منتظرشون باشی تا زیادی شگفت زده نشی . یه بهمنی همیشه با صبرش میتونه از روزای سخت به بهترین روزای زندگی برسه . کد جذب این هفته برای نیت های عاطفی و احساسی مهم هست و حتی برای خیلی از متولدین خاصیت گره گشایی هم داره ؛ سیگنال ۳۷۶-۳۶-۵۶ رو به وفور در کارهات استفاده کن تا نتیجه اش رو ببینی . فراموش نکنی که کامنتشم کنی و استارت جذبش رو بزنی .
.

 

.

اسفند : برای دور شدن از هیاهوی اطراف بد نیست چند قدم به عقب حرکت کنی . برگرد به جایی که اومدی و نگاه کن ببین درست حرکت کردی یا نه . در واقع کشف کن که آیا نیاز داری تغییری در جایی که هستی بدی یا نه . این معنی منفی نداره بلکه معنیش مطمئن شدن از وضعیت است . فراموش نکن که دنیا یک بده بستون بزرگه و خیلی وقت ها اگر چیزی به دست میاری باید بپذیری که چیزی رو از دست بدی . پروژه خوبی وجود داشته که در امسال بهش فکر میکردی و الان دیگه وقتشه که شروع کنی . از خودت بپرس اگر الان شروع نکنم آیا در آینده فرصت بهتری نصیبم میشه ؟ چه چیزی الان جلوم رو می گیره که در آینده نیست ؟ در این هفته شاید یک تصمیم یا حتی برنامه واقعی برای سفر رو نهایی کنی ؛ ترجیحا دو نفره و عاشقانه . این سفر شاید روی کره زمین باشه و شاید در روح , تعجب نکن ؛ دو نفر گاهی لازمه با هم یک سفر روحانی و عاطفی برن تا در مقصد بتونن با هم زندگی کنن اگر واقعا فرصت سفر نیست به یک کوچیکش هم قناعت کن . کد جذب این هفته برای نیت های از ته دل هست و واقعا معجزه آساست ؛ سیگنال ۴۷۸-۳۷-۹۴۸ رو به وفور در کارهات استفاده کن تا نتیجه اش رو ببینی . فراموش نکنی که کامنتشم کنی و استارت جذبش رو بزنی .
.

چه چیزی بیشتر از همه تو رو خوشحال می کنه ؟ برامون کامنتش کن . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد