فال رنگی رنگی جدید هفته – [ از 15 تا 21 مهر 1402]

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۱۵  تا  ۲۱  مهر  ۱۴۰۲

.

.

فروردین : چند وقتی هست که رشد فردی و یاد گرفتن چیزهای جدید حتی از طریق کلاس های آموزشی قلقلکت میده اما متاسفانه در زندگی ای که داری این برنامه ها به خوبی پیش نمیرن اشکالی هم نداره چون به زودی وقت و سرمایه کافی براشون پیدا میشه . خبر هیجان انگیز دیگه برای متولد فروردین اینه که آخر هفته هم تو خودش یک پیچیدگی مثبت داره . ماه توی خونه هشتم روابط نزدیکت وارد شده و این یعنی اگر میخوای به کسی نزدیکتر بشی باید کمی ازش دوری کنی و بهش فضای نفس کشیدن بدی ، اما به زودی این فاصله جواب خواهد داد . خیلی چسبیدن به آدم ها اون ها رو فراری میده ؛ به خصوص اگر ماه بالای سر طالع طرف مقابل باشه . سیگنال جذب این هفته برای متولدین یک تا پانزده فروردین عدد ۴۸۹ و متولدین شانزده تا سی و یک ماه هم عدد ۳۰۹ هست ؛ اعلام کردن و آزادسازی انرژی به هیچ عنوان فراموش نشه .
.


.

اردیبهشت : انگار یک نفر هست که فکر میکنه اجازه داره به تو زور بگه یا زندگیت رو کنترل کنه ؛ گاهی باید از رفتار آدم ها تعجب کرد . اگر با کسی نیستی خوشحال باش چون از جر و بحث این هفته دوری . حوالی پنجشنبه آدمی مهم کمی روی اعصاب میره ؛ یادت باشه عمدی نیست و تاثیر سیاره مریخ است . اگر حرفش دوباره تکرار شد ، تازه لازمه جدیش بگیری . یک بد قولی یا سهل انگاری کمی ناراحتت می کنه ولی اگر پیش اومد خوشحال باش چون فرصتی خواهد بود برای یک اتفاق خیلی خیلی خوب در دو هفته دیگه . اگر توی رابطه دوستی و احساسی هستی این هفته گفتن جمله ” امروز خیلی به تو فکر کردم . ” شروع خیلی خوبیه برای یک رابطه عاشقانه . سیگنال جذب این هفته برای متولدین یک تا یازده اردیبهشت عدد ۳۴۷۸ و متولدین دوازده تا سی و یک ماه هم عدد ۷۸۳۲۰ هست ؛ اعلام کردن و آزادسازی انرژی به هیچ عنوان فراموش نشه .
.

 

.

خـرداد : شنا کردن توی تخیلات بسیار لذت بخشه ولی همزمان خطرناک هم هست . اگر داری به چیزی یا نقشه ای فکر میکنی فرق بین فانتزی و واقعیت رو در نظر بگیر و بدون که هر فکر موفق یا لذت بخشی در عمل ممکنه اونقدرها لذت بخش نباشه . اگر میخوای کاری رو شروع کنی هم حواست باشه که سختی های احتمالی نباید باعث دلسردی بشه چون آخر کار خوبه به شرطی که با قدرت توش پیش بری . از روز جمعه وضعیتی در آسمون حاکم میشه که عشق روی کره زمین موج میزنه و یکی از کسانی که شدیدا تحت تاثیر این انرژی قرار می گیرن خرداد ماهی ها هستن . هماهنگی عاشقانه ای رو تجربه خواهی کرد . وقتش شده که به خودت برسی و کمی با جهان اطرافت – دقیقا چیزهایی که اطرافت هستن – امیدوارانه وقت بگذرونی ؛ منتظر هیچ چیز هم نباش ! سیگنال جذب این هفته برای متولدین یک تا پانزده خرداد عدد ۹۸۴۵ و متولدین شانزده تا سی و یک ماه هم عدد ۳۲۰۳ هست ؛ اعلام کردن و آزادسازی انرژی به هیچ عنوان فراموش نشه .
.

 

.

تـیـر :  خوبه که قضاوت عمومی اطرافیانت رو قبول داشته باشی ؛ در موضوعی ظاهرا نظرشون فرق میکنه و نکته های معتبری هم دارن . بشنو و فکر کن و تصمیم بگیر . پیوستن به یک گروه به نفع تو تموم میشه . اگر پروژه ای چیزی هست بهتره بهش ملحق بشی و اگر انتخابی داری بهتره گروهی کار کنی و اگر هیچ چیزی در پیش نیست حتما یک گروه پیدا کن و باهاشون همراه بشو ؛ از کتابخونی دانشگاه گرفته تا رفتن دست جمعی به سینما . برای متولد تیر سیاره مریخ هنوزم توی خونه عشق ماندگار هست و اگر درگیر عشق هستی احتمالا برات کمی با بالا و پایین همراه خواهد بود . در عشق چیزی توی فکرت است که برای خودت نگهش میداری . میدونم این هفته هم ازش حرف نمی زنی ولی بهتره کم کم به مطرح کردنش فکر کنی . سیگنال جذب این هفته برای متولدین یک تا نوزده تیر عدد ۲۷۶۳ و متولدین بیستم تا سی و یکم ماه هم عدد ۲۳۸۹ هست ؛ اعلام کردن و آزادسازی انرژی به هیچ عنوان فراموش نشه .
.

 

.

مـرداد: سیاره ژوپیتر توی این هفته تاثیری قوی روی سیاره ونوس داره و این موضوع انرژی های عاطفی و معنوی تو رو شدیدا افزایش میده ؛ آماده اش باش . کسی که دوستش داری می تونه در مورد برنامه های آینده ات کمک خوبی بهت بکنه ؛ مشورت بگیر ازش . توی این هفته حتی اگر خودت هم بخوای ؛ مخفی کردن لبخندت سخته . اگر به تصمیم جدیدی فکر کردی حتی اگر هدف رو بدونی مسیر طولانیه و بهتره با حوصله توش پیش بری . شدیدا این قدرت رو داری که یک گروه یا تیم رو رهبری کنی و اگر این فرصت پیش اومد حتما ازش استقبال کن به هر حال تو یه مردادی هستی و لیدر بودن توی ذاتته . اگر در رابطه ای پایدار هستی ، پول خوبی به دستت می رسه که خوبه بخشی از اون رو برای خوشحال کردن طرف مقابل یا مهم تر از اون خوشحال کردن هر دوی خودتون استفاده اش کنی . سیگنال جذب این هفته برای متولدین یک تا پانزده مرداد عدد ۱۱۱۰ و متولدین شانزده تا سی و یک ماه هم عدد ۳۷۸۰۱ هست ؛ اعلام کردن و آزادسازی انرژی به هیچ عنوان فراموش نشه .
.

 

.

شهریور : شاید فکر کنی که همه جواب ها رو داری ولی اینطور نیست . ماه در طالعت با قدرت افکارت یکی شده و این یعنی ممکنه به راحتی قدرت قضاوت تو رو کور کنه . دنیا بزرگه و اتفاقات زیادی منتظر تو است ؛ مدت قابل توجهی است که یک راز رو با خودت اینطرف او اونطرف میبری . بهتره زودتر یا این راز رو افشا کنی یا کلا فراموشش کنی و کنارش بذاری ؛ شتر سواریه دولا دولا کار متولد شهریور نیست . به ترس هات غلبه کن و بر اون ها پیروز شو تا توی یک چیز دیگه هم الگوی همه باشی . وقت یاد گرفتن یک مهارت جدیده . سیاره ژوپیتر تا سه ماه تو رو در عشق تقویت میکنه و رابطه ها برات بهتر خواهند شد . سیگنال جذب این هفته برای متولدین یک تا پانزده شهریور عدد ۵۹۹۹ و متولدین شانزده تا سی و یک ماه هم عدد ۶۲۹ هست ؛ اعلام کردن و آزادسازی انرژی به هیچ عنوان فراموش نشه .

.

.

مـهـر : ماه به خونه پنجم عشق رسیده و احتمالا اشتیاق داری در یک موضوع عشقی ، بحثی رو مطرح کنی مطمئن شو که طرفت منظورت رو کاملا درست درک کرده و چیزی رو به تقدیر واگذار نکن . زندگی اجتماعی متولد مهر در مسیر شکوفایی است و احتمالا با گروه جدیدی از آدم ها آشنا خواهی شد که در جمعشون بهت خوش میگذره . این مساله کاملا با فضای عشق و عاشقی متفاوته و اینجا بیشتر از همه رابطه های دوستی و کاری شما رو به هم پیوند خواهند داد . از تایم استراحت آخر هفته برای تجدید انرژی استفاده کن و در مورد راز یا احساس خاصی که داری با کسی حرف نزن . اگه خیلی نیاز به تغیر حس و حال داری برنامه ریزی کن و در یک کنسرت یا برنامه خاص شرکت کن تا ببینی که زندگی خوبه به شرط اینکه خودمون بخوایم خوب بگذرونیمش . سیگنال جذب این هفته برای متولدین یک تا هفدهم مهر عدد ۲۳۷۶ و متولدین هجده تا سی ام ماه هم عدد ۳۰۹ هست ؛ اعلام کردن و آزادسازی انرژی به هیچ عنوان فراموش نشه .

.

آبـان : هر کاری که می کنی انگار مجموعه ای از چیزهایی است که قراره در یک زنجیره تو رو به جای خاصی برسونن . باهاش خیلی هم نجنگ , زندگی رو باید درک کرد و باهاش همراه شد و یه جاهایی فرمون رو دست گرفت . اخیرا تغییری در مسیر بوده و این خوبه . در جلسه یا جمعی نسبتا بزرگ در موردت حرف زده میشه و بعدا هم به خودت خبر میدن منتظر خبرهای خوب باش . سیاره ونوس در طالعت به عشق هماهنگی خواهد داد و از این سه شنبه توی محیط و خونه عشق تو حضور خواهد داشت . اگر در رابطه هستی بهتره متوجه افزایش توجه و همراهی باشی و اگر در رابطه نیستی و میخوای وارد بشی این هفته تا هفته بعد چیزهای جالبی توی خودش داره . اتفاق ظاهرا غمگینی در راهه که برای تو توی دنیای عشق می تونه شروع جدید و مثبتی باشه . سیگنال جذب این هفته برای متولدین یک تا سیزده آبان عدد ۷۶۷۸۷ و متولدین چهارده تا سی ام ماه هم عدد ۳۶۹۳۹۶ هست ؛ اعلام کردن و آزادسازی انرژی به هیچ عنوان فراموش نشه .
.

.

آذر : دقت کن برنامه هایی که با دوستات می ریزی ممکنه واقعا تاثیر خیلی بزرگتری از چیزی که فکر میکنی روی زندگیت بذاره ؛ مواظب باش و این هفته رو با احتیاط رفتار کن . در کل شاید بهتر باشه توی این هفته با کسانی که نمیشناسی رفت و آمدی رو قبول نکنی . البته حضور ماه این هفته توی خونه ” پایان ” رو میشه جور دیگه ای هم تفسیر کرد مثل پایان موفقیت آمیز کاری که شروع می کنی و فکر نمی کنی به خوبی تموم بشه ؛ ولی اگر واقعیت رو بخوای , ما که حاضر نیستیم در مورد این تفسیر ریسک کنیم و بهت بگیم تا وارد یک برنامه ناشناخته بشی ؛ به عقیده فالوده بهتره این هفته تصمیم های بزرگ یا مهم رو نگیری و ریسک نکنی . سیگنال جذب این هفته برای متولدین یک تا هجدهم آذر عدد ۷۶۸۰۹ و متولدین نوزده تا سی ام ماه هم عدد ۱۱۹۰۹ هست ؛ اعلام کردن و آزادسازی انرژی به هیچ عنوان فراموش نشه .
.

 

.

دی : در صورتی که مدتی است فشاری رو روی خودت حس می کنی ، به زودی شاهد آتشفشان هم خواهی بود . چیزی در زیر داره می جوشه و کم کم به سطح می رسه . خوشحال باش چون ماه نیمه این هفته که توی خونه سوم ارتباطات طلوع میکنه تا حد زیادی اثر پایدار کنندگی داره و هر جدالی هم که پیش بیاد خیلی زود آروم می گیره . اگر به یک خرید فکر میکنی حتما سراغش برو چون ازش خوشحال خواهی بود . نگران حساب بانکی هم نباش قراره پر بشه ! تنها چیزی که در این هفته خبر خاصی ازش نیست عشقه ولی خب جای نگرانی نیست . متولد دی خودش یه تنه بهترینه و در خبرهای خوب و زندگی پر از عشق غرق خواهد بود . سیگنال جذب این هفته برای متولدین یک تا هفدهم دی عدد ۲۷۲۷۰۹ متولدین هجده تا سی ام ماه هم عدد ۷۷۱۱۰۰ هست ؛ اعلام کردن و آزادسازی انرژی به هیچ عنوان فراموش نشه .
.

 

.

بهمن : اگر پارتنر یا خانواده یا چنین کسی رابطه اش با تو کمرنگ شده یا حس میکنی به اندازه کافی انرژی نداره ؛مطمئن باش که جریان ربطی به تو نداره و تو دلیل اصلیش نیستی . اینو همیشه از طرف فالوده یادت باشه که آدم ها گاهی بالا و پایین دارن و لازم نیست ۱) همیشه بالا باشن و ۲) مقصری وجود داشته باشه . به جای تلاش برای حل مشکل ، سعی کن از کنارش رد بشی و درگیری خاصی ایجاد نکنی . در این هفته درگیری و حتی کشمکش های کوچیک به نفع هیچکس نیست . یک کار تو باعث جلب توجه زیادی میشه که خوب هم هست و باید این رو بدونی که هیچ کس بهتر از متولد بهمن نیست و اگر بحث شانس مطرح بشه این هفته تو دست بالا تر رو داری . روز چهارشنبه سیاره ژوپیتر وارد خونه دوازدهمت میشه و این یعنی همه چیز با تو هماهنگ خواهد بود برای اتفاقات خوب . سیگنال جذب این هفته برای متولدین یک تا دوازده بهمن عدد ۲۸۹۶۶ و متولدین سیزدهم تا سی ام ماه هم عدد ۱۲۴۰۰۰ هست ؛ اعلام کردن و آزادسازی انرژی به هیچ عنوان فراموش نشه .
.

 

.

اسفند : توجه کردن به پدر و مادر یا حتی پدربزرگ و مادربزرگ می تونه از ماموریت های بزرگ این هفته باشه ؛ شایدم رسیدگی به خرج ها و این تیپ چیزها . در کل رسیدگی به اتفاقاتی که در گذشته پیش اومدن و اثرشون باقیه بهترین استراتژی این هفته برای متولد جذابه اسفنده . در جایی عمومی حرفی به نفع تو میزنن ؛ از خودت اعتماد به نفس نشون بده و شکسته نفسی اضافه نکن ؛ بذار دیده بشی . ماه داره بزرگ میشه و به سمت نیمه شدن پیش میره اون هم درست توی خونه چهارم ریشه ها ؛ خودت باش و ازش لذت ببر بقیه هم بهش عادت میکنن . یک چیز جدید در زندگی ات دیده میشه که همراهت خواهد موند ؛ باهاش خوشحال خواهی بود حتی اگر اولش کمی عجیب باشه . سیگنال جذب این هفته برای متولدین یک تا هفدهم اسفند عدد ۴۵۸۹۰۰ و متولدین هجده تا سی ام ماه هم عدد ۹۰۶ هست ؛ اعلام کردن و آزادسازی انرژی به هیچ عنوان فراموش نشه .
.

چه چیزی باعث استرست میشه ؟ برامون کامنتش کن . 

یک پاسخ به “فال رنگی رنگی جدید هفته – [ از 15 تا 21 مهر 1402]”

  1. الینا گفت:

    م
    سلام من خیلی فال هاتون رو دوست دارم و قبول دارم و بابات این موضوع که فال روزانه دیگه نمیزارین خیلی ناراحتم چون واقعا دقیق بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد