فال هفتگی فالوده – از 20 تا 28 اردیبهشت

فال هفتگی متولدین فروردین

فال هفتگی 20 تا 28 اردیبهشت : روز 24 اردیبهشت روز خوبی برای شماست و از روزهای خوبتان بهترین استفاده را بکنید و فرصتها را از دست ندهید. یک پیشرفت و موفقیت در راه تحصیل یا کار دارید که برای شما این پیشرفت اهمیت زیادی دارد. استرس زلزله را از سر بیرون کنید جای نگرانی نیست یا در این هفته یا هفته دیگر با یک مهمان که به زودی به منزل شما وارد میشود روبرو میشوید و دیدار دارید و از دیدار این افراد دچار هیجان خواهید شد. به یکی از خواسته ها و آرزوهایتان که مدتهاست دنبالش هستید میرسید و در رسیدن به این هدف فردی شما را حمایت میکند. سرمایه اندکی را در مکانی برای سود قرار خواهید داد که موجب پیشرفت شما میشود  به دنبال یک راه چاره هستید و این راه چاره در هر رابطه که باشد برطرف میشود. چند جر و بحث خانوادگی در این هفته دارید که شاید کارتان با اطرافیان به دلخوری و ناراحتی و رنجش کشیده شود. گاهی از شانس ناله میکنید ولی همیشه شانسهای خوبی به شما رو میکند که قدر آنها را نمیدانید. خواسته های شما زیاد است و یک کم پر توقع هستید ولی همیشه به تمام چیزهایی که دارید قانع باشید و شکرگزار خداوند  بزرگ شوید. یک مسئله مالی تا چند روز آینده شما را خوشحال خواهد کرد و یک پول بزرگ از این بابت به زودی به دست شما خواهد رسید که اسباب رسیدن به یکسری از آرزوهای شما را فراهم میکند. حرف و سخن پشت سرتان زیاد است که همه از نزدیکان شما هستند و پشت سرتان حرف میزنند  از شخصی طلب حلالیت میکنید. فردی یا سر راهتان قرار گرفته یا قرار میگیرد البته این برای مجردین این ماه است به این فرد زیاد اعتماد نکنید چون او دروغ زیاد میگوید و ممکن است از لحاظ عاطفی شما را فریب دهد.

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

فردی پر احساس و حساس هستید و زود دلبسته میشوید چون احساستان به شما غلبه میکند. یک تماس تلفنی دارید که از این تلفن فردی جلوی شمامطیع میشود که مطیع شدن این فرد آرامش را به شما دوباره برمیگرداند.

ذهنتان خیلی نگران اتفاقی مانند تکرار زلزله است اما جای نگرانی نیست .قصد یک جابجایی یا کاری یا محل زندگی را دارید که یک مقدار انجام آن با تاخیر و صبر است ولی صورت میگیرد. با شخصی یک گفتگوی سرنوشت سازدارید که تاثیر زیادی روی آینده شما دارد. از دست یک شخصی در خون دلو ناراحتی هستید یا قرار میگیرید که این فرد اعصابتان را خرد میکند و حرصو جوش زیادی از دست او خواهید خورد. یک جایی با ماشین با یک دوست در این هفته میروید که خاطره ای خوب برای شما دارد. اگر متاهل هستید همسر دوست و خانواده دوست هستید ولی کسی قدرتان را نمیداند و این مسئله شما را آزار میدهد. افراد موذی زیادی دور و برتان هستند که قصد سخن چینی برای شما دارند مراقب باشید. یک مشکل قانونی دارید یکدفعه سر راهتان قرار میگیرد و این موضوع برای یک مدت درگیری برای شما دارد. روز 26 اردیبهشت روز خوبی برای شماست. بخاطر یکسری مسائلی که برای شما پیش می آید با یک شخص یا یک خانواده یک قطع رابطه خواهید داشت که این قطع رابطه یک مقدار طولانی خواهد شد. از کسی اگر دور هستید و دوستش دارید بزودی خبری یا تماس تلفنی از این فرد دارید که این خبر یا تلفن شما را خیلی خوشحال میکند طوریکه از ته دل میخندید.

فال هفتگی متولدین خرداد

از زندگی شخصی تان رضایت ندارید ولی آرام آرام دوباره شادی به زندگی شما برمیگردد. به زودی دو منبع درآمد برای شاغلین این ماه جور میشود که از این بابت خوشحال میشوید. یک مسافرت هوس کرده اید که اگر بروید از نظر روحی لازمه شماست و تغییر روحیه دارید. اگر با کسی قهر هستید به زودی آشتی و صلح دارید. چند تا معامله و خرید و فروش دارید که سر این معامله شاید با مشکلات زیادی روبرو شوید ولی این معامله ها با موفقیت انجام میشود. یک چشم و نظر به شما میخورد که از این چشم و نظر یک دردسر میکشید که اگر در چشم هستید صدقه بدهید. یک چیزی را خداوند نصیب شما میکند که از آن بهره زیادی خواهید برد و خواست خداوند است. هدایای زیادی از اطرافیان که شما را دوست دارند پشت سر هم دریافت خواهید کرد.یک عشق تازه و یک شروع تازه برای شما در راه است که از ماه تولدتان این موضوع آغاز خواهد شد و این موضوع قلب شما را به وجد می آورد و زندگی شما لذتبخش و همراه با امید و شادی خواهد شد و از یک گذشته تلخ بیرون خواهید آمد. بسیار مراقب سلامتی تان بخاطر ویروس کرونا هستید که شاید افراط زیادی داشته باشید ولی کمی سخت گیری را کمتر کنید. در این هفته یک سند ملکی را امضا میکنید که بخاطر یک پیشرفتی کاری یا مالی است ولی مبارک است.اگر فردی قرار است در زندگی شما قدم بگذارد و جدید است قدمش برای شما خوش یمن و پر برکت است. یک ناراحتی از ناحیه پا تا چند روز آینده دارید باید به دکتر مراجعه کنید. خبری خوش اگر انتظارش را میکشیدید در راه است و به گوشتان میرسد و در جا خداوند را شکر میکنید شما بر خلاف بسیاری دیگر زیاد تحت تاثیر زلزله قرار نمیگیرید و این خوب است.

فال هفتگی متولدین تیر

یک مقدار خرید دارید و چیزهایی که میخواهید بخرید میخرید و این موضوع به شما آرامش میدهد. از یک دوست قدیمی یک خبر یا یک پیغام دارید. از یک شخصی یک خبر خوشی دریافت میکنید که از این خبر شاد میشوید و از این خبر یکسری تغییر و تحول در زندگی شما رخ میدهد. مشکلات مالی زیادی دارید در این هفته که از این بابت خیلی ناراحت هستید ولی برطرف میشود. از دست یک شخص یک دلخوری و رنجش در این هفته دارید. اگر به دنبال کار یک چهاردیواری هستید قصد اجاره یا خرید و فروش دارید این مسئله برای شما حل میشود و همه چیز مطابق میل شما به نتیجه میرسد و شاد میشوید. یک قطع رابطه و دلخوری دارید که مسبب این دلخوری و قطع رابطه خودتان هستید و بعد هم پشیمان خواهید شد پس حواستان را بیشتر به دور و اطرافتان جمع کنید تا کاری را انجام ندهید که افسوس بخورید.خبرهای مالی دارید که  شاد میشوید و بالاخره شما را از یک نگرانی و استرس بیرون می آورد. تصمیمات جدیدی را برای زندگیتان میگیرید یا گرفته اید که این تصمیمات در هر زمینه ای که هست به نحو احسن انجام میشود و برگ برنده ای در دست شما خواهد بود. قسم دروغ زیاد میخورید و این دروغها گاهی اوقات برای شما دردسرساز است و دست شما رو میشود. كنجكاوى چند نفر را زیاد میکنید و میخواهید از زندگی این افراد باخبر شوید ولی چیزی دستگیرتان نخواهد شد و دست خالی هستید. یک سوغات غیرمنتظره دریافت میکنید.افرادى كه قصد تاهل دارند و برنامه ريزى ميكنند اين برنامه برايتان به خوبى و راحتى هرچه تمام جفت و جور ميشود.

فال هفتگی متولدین مرداد

اگر کسی از زندگیتان رفته است دوباره به زندگی شما برمیگردد و مسائل خوبی با او دارید. دچار یک مشکل عاطفی هستید که خیلی ناراحت یا هستید یا میشوید که گاهی اوقات با این فرد کارتان به قطع رابطه کشیده میشوید ولی به شما علاقمند است. یک برگ برنده دارید که در رابطه با یک ترقی و پیشرفت مالی است ولی چشم و نظر زیادی هم دارید. اگر فرزند دارید یک خبر خوش از اين فرزند دريافت ميكنيد. دست شخصي کنجکاو برای شما رو میشود. دو تا مشکل کاری یا خانوادگی در این هفته دارید که خیلی متعجب میشوید و شاید با بحثهای زیادی همراه شود.اگر وسیله نقلیه دارید یک سود از این وسیله نقلیه ميكنيد. هفته پر كار و فعاليت و تلاشی دارید و متولدین این ماه دوندگی زیادی خواهند داشت ولی این دوندگیها به خیر و شادی است. چند تلفن دارید که هم شاد میشوید و هم ناراحت خواهید شد ولی در کل به آرامش خواهید رسید. یکسری نقشه برای یک چهاردیواری کشیده اید یا دارید و روی این چهاردیواری برنامه ریزی کردید که به جواب میرسید و تمام برنامه هایتان به نحو احسن انجام میشود. اگر به دنبال مقام هستید در کسب و کارتان شاید یک رتبه باشد و این مقام و رتبه را با یک امضا و یک قرارداد بدست خواهید آورد اگر شاغل هستید پیشرفتهای خیلی زیادی میکنید. حسود و چشم زخم زیاد دارید که آن چشمها زیر پای شماست صدقه زیاد بدهید. اگر متاهل هستید از همسرتان ناراحتی زیادی در این هفته خواهید داشت که شاید مشاجره های زیادی بین شما پیش بیاید که از روی لجبازی و غرغر است پس آمادگی این رفتار را داشته باشید.

فال هفتگی متولدین شهریور

از دست کسی که دور و برتان است حرص و جوش زیادی میخورید که ناراحت هستید ولی کاری از دست شما برنمی آید و مجبور به تحمل آن هستید. یک شخص به شما ابرازعلاقه میکند که این ابرازعلاقه هیجان زیادی برای شما دارد ولی هر عکس العملی به ضررتان است و باید این موضوع را با حوصله برطرفکنید تا دچار مشکل نشوید. یک هدیه در این هفته دریافت میکنید و شادمیشوید. راه روزی به رویتان باز میشود و از هر طریقی کسب درآمد میکنید ودرآمد کاریتان افزایش پیدا میکند. یک کاری با سیاست انجام میدهید که اینسیاست جواب خوبی به شما میدهد. بن بستها و فکر و خیالهای زیادی داریدکه با آنها درگیر هستید ولی با صبوری و سکوت حل خواهد شد.چند تا ملاقاتدارید که کاری ولی هر چه هست در این ملاقاتها احساس نگرانی شدیدیمیکنید ولی به خیر و خوشی این ملاقاتها انجام میشود و در یکی از آنها شما به یک هدف بزرگ خواهید رسید که انتظارش را زیاد کشیده اید. کسیمیخواهد یک بدی را در حق شما جبران کند ولی جبرانش برایش سخت استچون مغرور است ولی بالاخره اینکار را انجام خواهد داد و سعی کنید در اینشرایط گذشت داشته باشید. روز 27 اردیبهشت روز خوبی برایتان است.فردی از خانواده شما در شرف ازدواج یا قرار دارد یا قرار میگیرد که شاید برایچند روز درگیر این موضوع خواهید شد. از یکی از فرزندانتان یک شادی داریدبخاطر موفقیتی که پیش رو دارد. یک پول خوب در این هفته بدست شمامیرسد که آمدن این پول زندگی شما را تا حدودی تغییر میدهدکمی نگرانی برای اتفاقی غیرمنتظره دارید که اصلا بد به دلتان راه ندهیدموج بیماری به راه افتاده این روزها به زودی تغییر خواهد کرد و شرایط خوب میشود.

فال هفتگی متولدین مهر

فال هفتگی 20 تا 28 اردیبهشت : با کسی قطع رابطه داشتید و مدتها از شما دور بوده است ملاقات دارید ودیدن این شخص برای شما درگیری فکری زیاد ایجاد میکند. یک کار هنری یادر دست شماست یا بزودی به دست شما می آید که از این کار هنری بهرهزیادی نصیب شما میشود. اگر متاهل هستید یک نوزاد به زندگی شما قدممیگذارد که قدمش مبارک است.

 دو یا سه معامله در این هفته دارید کهردوبدل پولی میباشد.هوس یک مسافرت را میکنید و اراده کنید راهی اینسفر میشوید. چند تلفن دارید از کسی که شما را دوست دارد و به شماعلاقمند است ولی شما او را درک نمیکنید. یکی از مشکلات شما که برای آننذر و نیاز زیادی کردید در حال باز شدن است. با شخصی دیداری دارید در این دیدار یک تکلیف برایتان مشخص میشود. اگر از چیزی رنج میبرید و به روی خودتان نمی آورید این راز شما بزودی فاش خواهد شد و علنی میشود آرزو یا رویا زیاد در سر دارید ولی به یکی از آنها که شاید برای شما محالبوده است خواهید رسید و خداوند شما را در رسیدن به آن یاری خواهد کردپس شکرش را بجا آورید. شخصی که دال یا الف در اسم یا فامیل دارد قدمدر زندگی شما میگذاردکه قدمش به هر دلیل که باشد مبارک است. خیلیهابه شما حسادت میکنند و در چشم و نظر زیادی هستید. اگر با کسی قصدملاقات دارید این ملاقات بسیار سودمند است و یک مشکل بزرگ برای شماحل خواهد شد. چند تماس تلفنی دارید و فردی که در گذشته به شماعلاقمند بوده است دوباره سر راهتان قرار میگیرد و یک ابراز علاقه و عشق از او دارید ولی قبول این فرد به شما بستگی دارد ولی به او اعتماد کنید چون علاقه اش واقعی است.یک هدیه از کسی که فکرش را نمیکنید دریافت میکنید و خوشحال میشوید.

فال هفتگی متولدین آبان

یک شخصی شما را آزار میدهد ولی تحمل میکنید. با کسی که از راه دور است دیدار دارید یا خودتان میروید یا او به دیدارتان می آید. یک خبر خیلی خوب وخوش دارید که این خبر مربوط به پول یا کار است و از دریافت این خبر بهوجد می آیید. یک قربانی نذر دارید یا نذر کنید چون از این قربانی زودحاجت روا میشوید. یک جابجایی دارید که شاید در این جابجایی با مشکلاتزیادی روبرو شوید ولی حل میشود. افراد کنجکاو زیادی دارید و همه میخواهند از شرایط زندگی و کار شما سر در بیاورند. اگر بدنبال کاری اداری یا مسیر قانونی هستید از این راه به زودی جواب میگیرید و جوابی که برای شما حکم یک پیروزی بزرگ دارد. روز 26 اردیبهشت روز خوبی برای شماست یک مسئله جابجایی برای شما پیش می آید که غیرممکن است ولی ممکن میشود و باورتان نمیشود و یکدفعه در این شرایط قرار میگیرید. یک مریضی دارید که از یک خبر غیرمنتظره است که به گوشتان میرسد و از این خبر آنقدر هیجانزده میشوید که شاید غش کنید. در یک جمع شلوغ شرکت میکنید و در این جمع با افراد زیادی ملاقات خواهید داشت. فکر و خیال زیاد دارید ولی پوچ و بی مورد است. اگر قرضی به کسی دارید به زودی قرضتان ادا خواهد شد. اگر بدنبال وام هستید بدوبدو و دوندگی زیادی دارید ولی این وام بدست شما میرسد و اسباب انجام چند کار برای شما خواهدشد. اگر همسر دارید با همسرتان چند روز در این هفته دلخوری و جر و بحث دارید که  نشود بهتر است. از رازی باخبر میشوید که خیلی تعجب میکنید و هیجانزده میشوید.شما فردی مراعات کننده هستید از این روز های بیماری به سلامت عبور میکنید.

فال هفتگی متولدین آذر

هفته پر تلاشی دارید و کارهای زیادی را در این هفته انجام میدهید. دشمنان زیادی دارید که در اطراف شما رفت و آمد دارند ولی خودتان متوجه این موضوع نیستید و همه را به یک چشم نگاه میکنید. از ناحیه صورت یک جراحی زیبایی دارید کارتان به دکتر کشیده میشود . اگر در مورد مسئله ای دچار تردید هستید این تردید پوچ و بی مورد است. یک سند یا یک امضای مهم دارید که این امضا یک فکر و خیال را از شما دفع میکند روز 29 اردیبهشت  روز خوبی برای شماست و جایی هستید که خیلی به شماخوش میگذرد. دست به خیر هستید و دعای خیر پشت سرتان است. اگر به کسی علاقمند هستید باید به سمت او بروید و بگویید دوستش دارید چون غرور شما باعث از دست دادن این فرد خواهد شد پس این غرور را زیر پا بگذارید و به سمت او بروید و با دادن یک هدیه از دلش دربیاورید. فردی را از زندگیتان خارج میکنید و او را کنار میگذارید که این قطع رابطه نفع زیادی برایتان دارد و شاید خواست خداوند برای شما باشد پس گله و شکایت از این بابت نکنید چون بهترین کار برای شما خواهد بود. افراد فضول و جاسوس زیاد دارید که همه یا در محیط کار یا در محیط خانه به شما نزدیک هستند و دائم در کارهای شما سرک میکشند. یک میزگرد خانوادگی یا کاری دارید که  یک تصمیم جدید برای شما گرفته میشود و این تصمیم سرنوشت شما را عوض خواهد کرد و اتفاقات جدیدی را سر راهتان قرار میدهد. افراد زیادی برای شما مانع ایجاد میکنند و میخواهند در کارهایتان مانع بیندازند ولی شر آنها به خودشان واگذار میشود چون دل شما پاک است. کمر دردهای شدیدی دارید که کارتان به دکتر کشیده میشود مراقب سلامتیتان باشید. از طرف یک پیشنهادی دارید.

فال هفتگی متولدین دی

فال هفتگی 20 تا 28 اردیبهشت : یک اتفاق مثبت و خوب دارید که زندگی شما زیر و رو میشود و این خواست خداوند برای شماست. یک قرارداد چهاردیواری را امضا میکنید که خیلی نگران هستید ولی با موفقیت امضا میشود. دلتنگ و بیحوصله هستید مدتیست تمام درها به روی شما بسته شده است ولی دوباره شادی و خوشحالی به شما رو میکند و از این حال و اوضاع بیرون می آیید. با کسی یک قرار ملاقات دارید که در این ملاقات حرف دلتان را میزنید و زدن این حرف همراه با استرس  است ولی خوب است.اگر در تهران هستید دو جا خارج از تهران میروید وبا دوستی یا دوستانی است و به شما خوش میگذرد ولی هزینه ای هم روی دست شما میگذارد. از زندگی خسته هستید و حالت فرار دارید و خوابهای آشفته زیاد میبینید. در یک بلاتکلیفی احساسی یا قرار میگیرید یا قرار دارید و نمیدانید همسر یا نامزدتان شما را دوست دارد یا نه ولی دوستتان دارد و میخواهد با رفتارش شما را آزار دهد پس اهمیت ندهید و با غرور و اعتماد به نفس حرکت کنید تا بتوانید به هدفتان برسید. خبرهای خوبی دارید که این اخبار زندگی شما را تا حدی متحول میکند و یکسری تحول در زندگی شما ایجاد میشود و زندگی شما از یکنواختی بیرون می آید. با یک دوست قدیمی که سالها پیش میشناختید دیداری غیرمنتظره دارید. قدری دهن بین هستید و تحت تاثیر حرفهای دیگران زیاد قرار میگیرید ولی سعی کنید این اخلاق را از خودتان دور کنید و به عقل خودتان رجوع کنید شاید حرفهای دیگران از روی حسادت یا دشمنی باشد. از یک تلفن که شماره 7 یا 8 دارد خبری مهم دریافت میکنید .از دل این روزهای پر استرس بیماری کرونا به سلامت عبور میکنید فقط مثل قبل از خودتان مراقبت خوبی کنید.

فال هفتگی متولدین بهمن

اگر مزاحم دارید این فرد آشناست و قصد انتقام گرفتن از شما را دارد مراقب باشید. یک پول خوب برای شما در راه است شاید یک وام باشد که این پول به دست شما می آید که تحولات شادی با این پول دارید ولی حسودان زیادی نیز دارید. اگر مجرد هستید مجردهای این ماه در شرایط ازدواج قرار خواهند گرفت و شانس ازدواج دارید فقط اگر خودتان دست دست نکنید. با یک شخصی یک جایی میروید که خیلی بهتان خوش میگذرد. پولهای زیادی را در این هفته خرج میکنید که شاید از ولخرجی باشد. در یک گپ دوستانه تصویری از فضای مجازی شرکت میکنید که بگو و بخند زیادی دارید. چند خبر راجع به اطرافیان میشنوید که هیجان و تعجب زیادی دارید. از کسی که دوستتان دارد یک هدیه زیبا دریافت میکنید که گرفتن این هدیه اسباب خوشحالی برای شماست. در یک بن بست و سردرگمی قرار دارید یا قرار میگیرید که نمیدانید راه بهتر کدام است ولی در این شرایط سعی کنید با کسی مشورت کنید چون به تنهایی نمیتوانید تصمیم درستی بگیرید. از ناحیه چشم یک ناراحتی دارید که ممکن است کارتان به جراحی کشیده شود شاید یک کار زیبایی باشد ولی بهرحال مراقب باشید. کمی تنداخلاق شده اید و اطرافیانتان را میرنجانید پس در رفتارتان تجدیدنظر کنید. اگر دنبال کار ملکی هستید یک موفقیتی در این رابطه دارید شاید خرید یا فروش یا اجاره باشد ولی جفت و جور میشود و شما از این بابت مسرور میشوید. دست به خیر هستید و عده ای دعاگویتان هستند. با کسی که قهر یا دلخوری داشته اید دوباره ارتباطتان خوب خواهد شد و یک صلح یا آشتی بین شمابرقرار میشود و به آرامش از این آشتی میرسید و فرد رفته به زندگی شما بازخواهد گشت امیدتان را از دست ندهید.

فال هفتگی متولدین اسفند

یک سفر هوس کرده اید اگر اراده کنید یکدفعه راهی این سفر میشوید. ازدو جا که فکرش را نمیکنید پول برای شما می آید که از ته دل میخندید. یکحاجت بزرگ از خداوند میگیرید که در فکر ادای این نذر می افتید این نذر را در ماه محرم ادا کنید بهتر است.پولتان را سرمایه گذاری در جایی میکنید که پیشرفت بزرگی برایتان می آورد. اگر با فردی جدید رفت و آمد پیدا کردید این ارتباط خوب نیست و خیلی زود قطع کنید به نفع شماست. یک روز در این هفته دلتان میگیرد و شاید از دلتنگی چند قطره اشک بریزید ولی زودگذر است. با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنید ولی فردی پر تحمل هستید و مشکلات را پشت سر میگذارید. در دو جای شلوغ و جمع شلوغ شرکت میکنید و خریدی میکنید. در این هفته دو تا خبر دریافت میکنید چه مربوط به خودتان باشد یا اطرافیان ولی هر چه هست این اخبار روشن است. قرارداد مهمی را امضا میکنید که این قرارداد برای شما خیر و خوشی به همراه دارد و مثبت است. رفت و آمد زیادی در این هفته دارید که در این رفت و آمدها خرجهای زیادی روی دست شما میماند. در دو یا سه تماس با دوستان صحبت میکنید که حالتان را عوض میکند. روزهای 24 و 25 این ماه روزهای خوبی برای شماست و به یکی از خواسته هایتان میرسید که خیلی وقت است برایش منتظر هستید. دوستان زیادی دارید که به شما لطف و محبت زیادی دارند. اگر دختر مجرد هستید یک خواستگار برای شما می آید که شاید چند مرحله با این فرد گفتگو داشته باشید خوب است اگر خودتان بله را بگویید انکان جفت و جور شدن وجود دارد خودتان قدری سختگیر هستید. یک جایی دسته با خانواده میروید که خاطره خوبی برای شما دارد.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

فال هفتگی 20 تا 28 اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد