فال ماهانه اردیبهشت ماه 1399- متولدین مرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد : مجردهای این ماه به زودی یک شرایط ازدواج دارند. اگر خانم هستید شاید یک خواستگار یا پیشنهاد عشقی باشد ولی هر کس که هست به قبول خود شما بستگی دارد بله را بگویید یا نه. اگر در اسم یا فامیل شما و دارد یک خطر از سرتان رد میشود صدقه بدهید.

در یک انتظار احساسی و عشقی به سر میبرید ولی این انتظار با یک تماس تلفن پوچ میشود و این تماس تلفن شماره 5 یا 7 دارد.خبری در راه است و یک خبر خوش دریافت میکنیدکه از این خبر به رقص در می آیید. یک سری از افراد این ماه از یک علی نام یک شکست یا یک ضربه می خورید یا اگر خودتان علی هستید مراقب ب اشید یک ضربه یا یک شکست در زمینه مالی یا کاری یا احساسی دارید به هرحال حواستان را جمع کنیدو بی گدار به آب نزنید.

در دو یا سه جمع شرکت میکنید و در چند تا مهمانی شرکت میکنید که این مهمانی ها خوب است و دلتان باز میشود. یک گوسفند قربانی می کنید اگر نذری دارید که برای امام حسین(ع) یا حضرت ابوالفضل است این نذر ادا میشود و اگر گوسفند است قربانی میشود.افرادی ک داخل اسمشان حرف د ، ر وجود داره اخیرا شخصی از نزدیکانتان مدام در حال راهنمایی کردن شما هست ولی انجام دادن این راهنمایی ب صلاح شما نیست و سعی کنید از این فرد برای مدتی فاصله بگیرید.
از یک تماس تلفنی که شماره 8 دارد یم دلخوری یا یک ناراحتی دارید که همراه با جر و بحث و مشاجره است و چند تا لج و لجبازی از بات این تماس تلفن پیش می آید . تا برج 8 یک ترقی دارید و به یک مقام دست پیدا میکنید. اگر شاغل هستید یا مقام و پست میگیرید یا افزایش درآمد حقوق دارید.

از دست یک فردی که ن دارد چند تا حرص میخورید ولی این حرص و جوشها هیچ اهمیتی ندارد و بیهوده است. روز27 این ماه روز خوبی است و یک اتفاق در این روز شما را شاد میکندو پول خوبی به زودی در راه است و به دست شما میرسد یا وام است یا طلب مالی است هر چی هست از این بابت خیلی شاد میشوید و این پول برای شما مشکل گشاست و یک سری از گره های شما باز میشود.

اگر رضا نام هستید و سوار موتور میشوید برای خودتان صدقه بدهید یک خطر در راه استو از چشم و نظر است.افرادی که زیر 27 سال هستند و امسال 27 ساله میشوند 27 سالگی بسیار خوبی امسال دارند و به یک موفقیت خیلی بزرگ امسال دست پیدا می کنید فقط فضول و خبرچین های زیادی دارید مراقب این افراد باشید.

سفری هوایی میروید که داخلی است و این سفر باعث آرامش روح شما میشود و از لجاظ روحی این سفر برای شما خیر و مثبت است. دلبستگی دارید و فردی به شما علاقه دارد اگر نمیدانید و بیخبر و بی اطلاع هستید دست این فرد برای شما رو میشود و اگر میدانید و این فرد به شما عنوان میکنید. واقعا دوستتان دارد فقط خودتان ناباور هستید.

مهدی نامی مدام ب شما پیغام میدهد و سعی بر این دارد ک با حرفای عاشقانه دل شما رو بدست آورد آما کمی احتیاط کنید و تا از حسن نیتش مطمئن نشدید وارد رابطه نشوید.اگر شاغل هستید افراد زیادی به زودی به سمت شما می آیند و سرتان شلوغ میشود و از لحاظ مال در شغلتان روزی و درآمدخوب افتاده است و خیلی پول به دست شما میرسد.

چندتا پیشنهاد کاری دارید اگر دنبال کار هستید که اگر یکی از این پیشنهادها را قبول کنید مبارک است. روی یک پیشنهاد استپ کنید و زود جواب نه را نگویید. چند قطره اشک یک سری از افراد در این روزها میریزند و این گریه از روی دلتنگی است و خواهان حاجت از خداوند هستید. زودرنج و حساس هستید ولی دلتان پاک است زود ناراحت میشوید و زود هم پوچ میشود.

اگر متاهل هستید همسر خوبی دارید و به شما وفادار است و قدر همسرتان را بدانید. دوستان زیادی دارید که به زودی با این دوستان دور هم جمع میشوید و در چند جمع دوستانه شرکت میکنید و بگو بخندهای زیادی می کنیدو خاطرات خوبی بااین افراد دارید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد

یک پاسخ به “فال ماهانه اردیبهشت ماه 1399- متولدین مرداد”

  1. فروزان گفت:

    بسیار عالی خسته نباشید 😘❤🌼😘💖❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد