فال ماهانه اردیبهشت ماه 1399- متولدین تیر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر : یک تصمیم گیری مهم دارید که این تصمیم در رابطه با یک چهاردیواری است و افرادی که قصد فروش یا خرید یا اجاره دارندیا حتی اگر قصد مشارکت و ساخت و ساز است به هرحال این تصمیم شما بسیار مثبت و خیر است و از بابت این کاری که انجام می دهید یک جمعی را نجات می دهید و خوشحالی می کنید و تمام اطرافیان از این بابت شاد و خشنود هستند و این کار ملکی باعث یک ترقی و پیشرفت برای شماست و خیلی ترقی می کنید و این ملک رونق دارد.

اگر در نام یا فامیلی شما یکی از حروف پ،ک،م یا ه وجود دارد، گره ای در زندگی شما است که ذهن شما را به خود مشغول کرده و گاهی شما را کلافه و ناراحت می کند.اگر در حال حاضر در انتظار به سر میبرید از این انتظار به زودی بیرون می آیید ولی با سربلندی بیرون می آیید. یک سری از افراد این ماه در بن بست مالی هستید ولی از این بن بست مالی با آمدن یک پول بیرون می آیید.

از فردی در حال حاضر دور هستید و یا قهر هستید یا فاصله دارید به هردلیل ولی این فرد هر کس که هست به شما وصل میشود و این دوری پوچ میشود و هردوی شما خواهان هم هستید. گاهی ناشکری میکنید که این ناشکری اصلا خوب نیست در هر شرایط که هستید خداوند را شاکر باشید ولی گاهی در تنگنا که قرار میگیرید ناشکری می کنید. دشمن زیاد دارید و این افراد به طور پنهانی در حق شما دشمنی میکنند باید کارهایتان را زیاد بروز ندهید و تا به اتمام نرسیده است به کسی نگویید بهتر است.

یک جایی چند نفره میروید که دور از شهر است و شاید رفتن به یک سفر باشد که یا سه یا چهارنفر هستید ولی این سفر فوق العاده برای شما خاطره دارد و خیلی به شما خوش میگذرد. به فردی علاقمند هستید ولی این علاقه هرچی که هست واقعی است و شاید بیشتر وقتتان را با فکر و خیال این فرد به سر میبرید و خاطرات این فرد را مرور میکنید.

یک مهتاب نام برای چند وقت است که یا فکرتان را درگیر کرده است یا برای چند وقت فکرتان را درگیر خواهد کرد میخواهید با این فرد یک گفتگو داشته باشید که دارید و این گفتگو پایان خوشی دارد. یک خبر جدایی میشنوید که خیلی تعجب می کنید و جا میخورد و برای چند وقت این خبر شما را هیجان زده میکند. روز پنجم این برج روز خوبی برای شماست و در این روز یک خاطره شیرین دارید.

یک قدم برای امام حسین(ع) بر میداریدکه این قدم اجر و چاداش زیادی برای شما به همراه دارد و یا برای ادای نذر است و از این بابت احساس آرامش خوبی پیدا میکنید. پشت کار خوبی دارید ولی خیلی محتاط هستید و همیشه روی هر کاری احتیاط زیاد میکنید .

اگر خانوم هستید و در نام شما یکی از حروف س،الف یا ر وجود دارد، در مورد رابطه عاطفیتان با یک شخص دچار تردید هستید و از احساس خودتان مطمئن نیستید.شبها زیا فکر میکنید و میخواهید یک قدم بردارید ولی از این قدم ترس و وحشت دارید اما قدم شما مبارک و خیر است حتی اگر احساس و هشق باشد.

افراد مجرد این ماه مخصوصا آقایان در یک چه کنم چه کنم احساسی یا عشقی یا قرار دارید یا قرار میگیرید که این علاقه و عشق هست ولی خود شما در فکر و خیال و بن بست هستید و اگر مسئله ای باعث شک و تردید شما روی این علاقه شده است این شک و تردید شما پوچ و بی مورد است فقط اگر از لحاظ اخلاقی با این فرد دچار مشکل هستید این مشکل اخلاقی هر چی هست وجود دارد باید مراقب باشید و برای آینده و ازدواج اگر قصدش را دارید بی گدار به آب نزنید چون با هم مشکل اخلاقی زیادی پیدا خواهید کرد یا در حال حاضر دارید.

متاهلین این ماه یک شادی در مسیر اداری یا قانونی دارند. اگر درگیر جای اداری یا قانونی هستید. یکی از بزرگترین حوائج شما برآورده میشود و به یک خواستتان می رسید. زنگ شادی بر روی شما به صدا در می آید و خبرهای شاد و خوب براش ما در راه است و از شنیدن این اخبار بی نهایت شاد میشوید.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

 

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد