فال ماهانه اردیبهشت ماه 1399- متولدین آبان

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان: فردی هستید که به زندگی تان عشق می ورزید و عاشق زندگی و خانواده هستید ولی کسی قدرتان را نمی داند و این موضوع گاهی شما را آزار می دهد و از این بابت اذیت می شوید اگر م نام هستی یک داد و بیداد می کنید و یک فریاد بلند می کشید و شاید یک سری حرف که نباید زده شود می زنید پس در عصبانیت مراقب رفتارتان باشید تا افسوس نخورید اگر به دنبال گرفتن مدرک هستید و یا منتظر خبر درست شدن یک مدرک هستید صددرصد کار جفت و جور می شود و به هدفتان می رسید. چند تا موفقیت پی در پی دارید که یا کاری است یا تحصیلی است، به هرحال شاد و خوشحال هستید.

اگر قصد شروع کاری را دارید و دنبالش هستید این شروع خوب است و فقط در این شروع به خداوند توکل داشته باشید چون فقط اوست که یارو یاورتان است و لطفش شامل حالتان می شود چون خیلی خوش قلب و مهربان هستید و به خاطر خوش قلبی تان است که خداوند به شما نظر می کند و برای همه خیر می خواهید و دست به خیر هستید.

در این روزها دیدارهایی دارید. با کسانی است که شاید خیلی وقت است از این افراد دور بودید و خواهید دید و این دیدارها یک سری خاطرات را برای شما زنده میکند به یک جای کوهستانی می روید که دلتان باز می شود ‌و احساس آرامش می کنید یک جابجایی دارید که برای این جابجایی زیاد استرس دارید و دلشوره دارید و نگران هستید اما همه کارها درست می شود و این استرس ها بیهوده است فقط حرص و جوش زیادی دارد تا همه چیز وفق مرادتان شود نگران یکی از فرزندانتان هستید ولی این فرزندتان یک در بسته برایش باز می شود و از این استرس و نگرانی خلاص می شوید.

زنانی با موهای روشن و نسبتا پر و قد بین ۱۵۸ تا ۱۶۵ سانتی متر ک دارای یک فرزند هستند خبر باردار شدنشون برای بار دوم رو ب همسرشون خواهند داد و این موهبت بزرگ را جشن خواهند گرفت.از ناحیه دهان یک درد چندروزه در پیش است یا درحال حاضر دارید که کارتان به دکتر کشیده می شود و یک هزینه ناخواسته روی دست شما می گذارد ولی این ناراحتی از چشم و نظری است که به شما میخورد صدقه زیاد بدهید تا از چشم ها دفع شود.

در برج آبان امسال به یک قدرت می‌رسید که خیلی وقت است برای رسیدن به آن تلاش میکنید برای چندروز در این ماه احساس تنهایی شدید میکنید و دلتان میگیرد که این دلتنگی از یک دوری یا جدایی است تعریف خوبی شما زیاد است و حرف خوبی تان را زیاد می زنند. فردی قصد دارد به شما آسیب با یک ضربه بزند ولی این ضربه به خودش بر میگردد و خودش چوبش را میخورد شاید از روی دشمنی و انتقام باشد.

خانواده دوست هستید اگر آقا هستید و برای خانواده تان یک خرجی میکنید که خوشحالشان میکند و دست و دل باز هستید به این خاطر درهای روزی برای شما باز است و هرچی خرج می‌کنید به شما برمیگردد. چندتا در بسته بر روی شما باز میشود و اتفاقات خوب شما را شاد میکند طوری که از ته دل برای چند وقت می‌خندید. سفری هوایی میروید که به هرجا که هست برای انجام کاری است و با موفقیت از این سفر برمیگردد.

روزها و شب های شما با نگرانی سر میشود و دلشوره زیاد دارید شاید شب ها ساعت ها بیدار باشید. ولی در این شرایط و اوضاع گوش دادن به موزیک ملایم به شما آرامش می‌دهد و آرام میشوید یک قرارداد جدید کاری امضا میکنید شاید اگر شغل اداری دارید یک پست جدید و مقام جدید باشد که بسته شدن قرارداد باشد ولی هرچه هست باعث سربلندی برای شماست حتی اگر کاری نباشد و مربوط به آینده شما باشد.

چندتا معامله داری که این معامله ها برای شما عالی است و به مقام می‌رسید اگر گاه گاه سردرد شدید دارید حتما به دکتر مراجعه کنید چون یکم به سلامتی تان بیخیال هستید و این سردرد را جدی بگیرید یا سرگیجه اگر هست یک فرد که ظاهر خوبی دارد و چاپلوس و زبان باز است و غریبه است قصد فریب دادن شما را دارد. و میخواهد سرتان کلاه بگذارد گول این فرد را نخورید اگر به کسی علاقه دارید در این روزها با عشقتان ملاقات های زیادی دارید که از لحاظ احساسی و عشقی در آرامش به سر می‌برید و خیالتان راحت است.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان

2 پاسخ به “فال ماهانه اردیبهشت ماه 1399- متولدین آبان”

  1. mahsa گفت:

    مثل همیشه عالی👌👌👌ممنون🙏🙋❤💛💜💙💚💗🤗

  2. فروغ گفت:

    خیلی عالی بود. کلی انرژی مثبت گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد