فال ماهانه اردیبهشت ماه 1399- متولدین اردیبهشت

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت : تولدتان مبارک. صدو بیست ساله بشوید. درحال حاضر یک سری از متولدین این ماه در چشم انتظاری به سر میبرند و این چشم انتظاری بخاطر یک موضوع عشقی و احساسی است و دلتنگ هستید که در حال حاضر از شما دور است ولی به زودی یا تماس تلفنی از این فرد دارید و یا دیدار با این فرد دارید و از این دلتنگی خلاص میشوید و بیرون می آیید.

اگر قصد دادن پیشنهادی را به کسی دارید بدهید شاید برای دادن این پیشنهاد دو دل باشید اما به هر حال بدهید یا نه را میشنوید یا بله را میشنوید ولی خودتان را از این سرگردانی که در آن قرار دارید خلاص میکنید و به آرامش میرسید. یک جایی برای یک گفتگو با فردی آشنا میروید که این گفتگو پایان خوبی دارد و به نتیجه خوبی میرسد. اگر نذر امام حسین کرده اید و دلتان شکسته از این نذر حاجت میگیرید و اگر نذر امام حسین نکرده اید بکنید در بسته ای به روی شما باز میشود.

از دست یک علی نام چند تا حرص میخورید و جیغ جیغ میکنید اما بی فایده است. یک سری مهمان به زودی به منزل شما می آیند و با این افراد دیدار و روبوسی دارید شاید قهر باشید و آشتی کنید به هر حال دیدن این افراد برای شما خوب و خیر است. افرادی که دنبال کار هستند یا فردی دوروبرتان دارید که دنبال شغل و کار است یک کار مناسب به این فرد پیشنهاد میشود یا به خود شما که قبول آن مبارک و خیر است.

تا دهم این ماه یک حسن یا حسین یا محسن نام شما را خوشحال میکند و یک قهقهه از ته دل دارید. روزهای پر از جنب و جوش دارید و بدو بدوهای زیادی در این روزها میکنید طوریکه از لحاظ جسمی خسته میشوید.

فردی برای شما دست به کار است و کارهای شر برای شما انجام میدهد و با این کارها اگر مجرد هستید راه بخت و ازدواج شما را میبندد و این فرد کاملا خودخواه است و فقط میخواهد خودش خوشبخت باشد و تحمل خوشبختی اطرافیان را ندارد.

با یک عشق قدیمی ملاقات دارید که برای این ملاقات برنامه ریزی زیادی یا کردید یا میکنید ولی به هر حال در این ملاقات خیلی چیزها به ثمر میرسد و یک سری فرصت از دست رفته به شما برمیگردد و اگر با این فرد قصد رفتن از ایران را دارید یا میخواهید با این فرد به راه دور بروید حتی شهرستان، این راه باز است و این فرد درخواست شما را قبول میکند و هر دوی شما راهی میشوید و بسیار خوشبخت خواهید شد.

فقط خودتان در شک و تردید به سر میبرید و از عنوان کردن این درخواست واهمه و ترس دارید ولی درخواستتان را بدهید چون به نتایج بسیار جالبی میرسید فقط بستگی هایتان را برطرف کنید. چون کار شما باید زودتر از این سالها به سرانجام میرسید ولی راهتان را از روی دشمنی و خودخواهی بسته اند. چند نفر از افراد را از زندگیتان کنار میگذارید که این فاصله یا قطع رابطه به نفعتان است. دست به خیر و مهربان هستید ولی غرغر زیاد میکنید و این بخاطر اوضاعی است که در حال حاضر شما را کلافه کرده است.

شرایط روحی شما نامساعد است ولی کم کم رو بهبودی میرود و خوب میشود. فرصتهای زیادی را در گذشته از دست داده اید که گاهی افسوس میخورید اما بی فایده است ولی ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است.اگر خانوم و متولد ۱۵ روز اول ماه هستین یک خطری بزرگ از سرتان رد میشود ک باید شکر گذار این رفع بلا ب درگاه الهی باشید.

دوباره میتوانید همه چیز را جبران کنید ولی برای جبران دیر نیست و هنوز وقت دارید. به یک جایی و تغییر فکر میکنید شاید این تغییر در رفتار و کردارتان باشد ولی هر چی هست پر بار است و برای شما مثمرثمر است. به یک مهمانی دعوت میشوید که اگر شرکت کنید به شما خوش میگذرد و خاطرات خوشی دارید. از راه دور و یا خارج از کشور چند تا خبر خوب دریافت میکنید با کسی که میم و الف دارد گفتگوی احساسی دارید که این گفتگو باعث آرامش شما میشود. یک جراحی دارید شاید زیبایی باشد ولی ظاهرتان تاثیر خوبی میگذارد.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد