فال ماهانه اردیبهشت ماه 1399- متولدین فروردین

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین : یک گره و یک بستگی مدتی است در کارتان افتاده است و بخاطر این گره در چند دست بستگی قرار دارید و کلافه هستید و به این خاطر گاه گاه گریه میکنید و دلتنگ و بی حوصله و کسل میشوید یا هستید. در حال حاضر و باید این گره و بستگی را برطرف کنید تا از این اوضاع و شرایط خلاص شوید و دوباره به آرامش برسید.

درگیر یک عشق و رویا یا شده اید یا میشوید و این علاقه و عشق و آرزو و رویای شماست و شاید همیشه منتظر این فرد بودید که وارد زندگیتان بشود و او وارد زندگی شما میشود و اگر به سمت این فرد بروید و به او ابراز علاقه کنید به خواسته ها و آرزوهایتان میرسید فقط فرصت به دست آمده را از دست ندهید.

مشکل دندان دارید یا فک یا لب و دهان که کارتان به دوا و دکتر کشیده میشود و درگیر میشوید برای چند روز اما خوب میشوید. ترقی و پیشرفت دارید در رابطه با یک چهاردیواری یا این چهاردیواری کارتان است یا این چهاردیواری ملک یا زمین یا خانه یا ویلاست به هر حال از لحاظ مالی ترقی میکنید و به سربلندی میرسید.

اگر با فردی در حال حاضر قهر هستید یا دلخوری دارید یا کدورت هست برطرف میشود و آشتی و صلح دارید و آشتی میکنید و ارتباط بین شما برقرار میشود و یا اگر فردی از زندگی شما رفته است و قطع رابطه داشتید دوباره این فرد دارد به سمت شما برمیگردد. افرادی ک داخل اسمشان حرف (ن) وجود داره خبری در رابطه با یکی از خویشاوندان دریافت میکنند بسیار تعجب بر انگیز خواهد بود تا چند روز ذهنتان را درگیر خواهد کرد.

فردی که بيشتر اوقات عینک آفتابی میزند جاسوسی شما را میکند و دستش برای شما رو میشود. چند تا پا درد دارید که این دردها از پایی است که اول جلو میگذارید و این درد گاهی شما را کلافه میکند. روز ۱۱ این ماه روز خوبی برای بیشتر متولدین این ماه است. فکر و خیالهای زیادی دارید.

بیشتر اوقات گذشته تان را مرور میکنید و ناخودآگاه لبخندهای زیادی از خاطرات گذشته روی لبتان نقش میبندد که این لبخندها ناشی از خاطرات شیرین عشقی است که در گذشته داشته اید و برای شما تداعی میشود و دوست دارید و آرزو میکنید که به آن روزها برگردید و افسوسهای زیادی میخورید از اشتباهاتی که مرتکب شده اید ولی بی فایده است.

اگر متاهل هستید بحثهای خانوادگی زیادی میکنید و برای یک مدت با همسرتان روابط سردی بین شما حاکم میشود یا این روابط در حال حاضر حاکم است. سفری کوتاه دارید که یا کاری است یا تفریحی است اما به هر علت است به شما خوش میگذرد و روحیه تان را تغییر میدهد.

سعی کنید از بحثهای خانوادگی و لج و لجبازی پرهیز کنید و دور باشید. افرادی که شاغل هستند یک پست و مقام کاری یا ارتقاء کاری دارند و درآمد خوبی در این ماه عایدتان میشود. خبر یک سکته یا تصادف میشنوید که ناراحت میشوید و به عیادت این فرد میروید. اگر حسین ، مهدى ، زهرا، سحر نام هستید چیزی برای این افراد که صاحب این اسم هستند به ثمر میرسد که ثمره خوبی دارد. مسافری دارید که با این مسافر چه داخل چه خارج دیدار دارید و یک هدیه از این مسافر دریافت میکنید.

مجردین این ماه خوشبختی دارند و این بخاطر پیشنهادی تازه و جدید است که به دیدارها و ملاقاتهای زیادی ختم میشود و با این فرد گفتگوهای مثبت و خوب دارید و به سرآغاز خوبی میرسید و پایان تمام تنهاییها و غم و غصه های شما میشود. چند تا خرید دارید که در فکر این خریدها هستید و قصدش را دارید و این خریدها و معامله ها هر چی هست انجام میشود و از بابت این معامله خوشحال و سرحال میشود. یک جشن و عروسی چند مدت ديگر دارید که به زودی درگیر این جشن و کارهای این مراسم میشوید شاید عروسی یا نامزدی یا تولد که بدوبدو و دوندگی زیادی این مراسم برای شما دارد ولی به خیر و خوشی پایان میگیرد فقط در این مجلس هر چی هست چشم و نظر به شما میخورد. زیاد برای خودتان صدقه بدهید و اسفند دود کنید تا به خیر بشود.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین

یک پاسخ به “فال ماهانه اردیبهشت ماه 1399- متولدین فروردین”

  1. سو گفت:

    خدای من این فالوده چرا انقد فالهاش درسته شاخ دراوردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد