فال هفتگی PMC ( 12 تا 18 خرداد 1403)

 


فروردین : ‌‌ یک نفر با ابتکار عملش شما را غافلگیر می‌کند . حرفی که به زبان آوردنش برایتان سخت است بالاخره خواهید گفت . یک اتفاق زودتر از آنچه که انتظارش را دارید می افتد و تغییری بزرگ در زندگی‌تان ایجاد می کند . این هفته برای تصمیم‌گیری در رابطه با موضوعی مهم زود است فعلا صبر کنید . خیلی از مسائل روشن شده ؛ منتظر نتایج نوید بخش باشید . شاهد اتفاقات مثبتی برایتان هستیم .

اردیبهشت : گذشتن از یک سد فکری یا عملی بزرگ شما را به آینده امیدوار می‌کند . به یک جشن حائز اهمیت دعوت می شوید اما نمی‌توانید بروید . یک پیغام تلفنی برای شما حامل خبرهای مهمی است . موفقیت‌های یک دوست قدیمی را از دور نظاره می‌کنید . خرید یک چیز کوچک خوشحالتان می‌کند . اتفاق قطع شده ای مجدد وصل و جریان عالی پیدا می کند ؛ بشارت روزهای خوب را برای شما داریم .

خـرداد : شخصی منتظر تماس شماست تا از تصمیم‌ که دارید با خبرش کنید یا بالعکس . یک برنامه‌ریزی درست و متعادل شما را از یک سردرگمی نجات خواهد داد . طفره رفتن و پشت گوش انداختن در رابطه با کاری از سمت شما دیده می شود . این روزها مواظب اشتباه یکی از اطرافیان تان باشید . به زودی یک پیشنهاد کاری خوب به شما می‌شود . به آرامش خاطر مهمی خواهید رسید .

 

 

تـیـر :کاری را در ماه های گذشته انجام داده‌اید که به زودی نتیجه مثبت آن به دستتان می‌رسد . یک اتفاق پیش بینی نشده تمام انرژی تان را برای ادامه کار از شما گرفته ، حالا وقت وا دادن و رها کردن نیست با همه توان ادامه بدهید . برای انجام یک معامله چاره ای ندارید جز اینکه فعلا صبر کنید تا شرایط تغییر کند . ۲ خبر مالی خوب در پیش دارید که به فاصله ۳ الی ۴ ماه یکی پس از دیگری به شما داده می شود .

 

مـرداد:  در رابطه عاطفی‌تان یک مسئله ساده یکی از شما دو نفر را آزرده می کند ؛ زمان مشکل‌ تان را برطرف می‌کند . برای تمام کردن کاری مجبور می‌شوید دوبرابر کار کنید اما ارزشش را دارد . از رفتار یا شنیدن حرف یا حتی عقیده یک دوست متعجب می‌شوید و رابطه تان را با او کمرنگ می کنید . برای انجام یک معامله یا تصمیم مهم طرف مشورت قرار می‌گیرید . گره ای چند ساله از زندگی تان باز می شود .

شهریور : ‌ عاملی سبب می شود تا با دیدن یک عکس یا شنیدن یک آهنگ شما را به یاد خاطراتی بیفتید که مدتهاست به آن فکر هم نکرده‌اید . در یک محیط کاری یا دوستانه حرفی به شما زده می‌شود که پاسخی سختی به گوینده می دهید . اگر سردی یا کدورت در رابطه عاطفی تان پر رنگ شده  اتفاق پیش آمده برایتان تا چند هفته دیگر برطرف می‌شود . از نیرویی که وابسته به دنیای مادی نیست بهره مند می شوید .

 

مـهـر :  تا چند وقت دیگر یک کار نیمه تمام که فکرتان را مدتی است مشغول کرده انجام داده و خلاص می‌شوید . خانمی ۳۰ تا ۴۰ سال کمک کوچکی به شما می‌کند که منجر به برطرف شدن مشکلی و باز شدن گره ای در زندگی‌تان می‌شود . به هدف کوچکی که برای خودتان تعریف کرده‌اید به زودی خواهید رسید . یک ملاقات کاری یا احساسی همان‌طوری پیش خواهد رفت که انتظارش را دارید . خواهان جدی عاطفی برایتان دیده می شود .

آبـان : از شخصی خودبزرگ‌ بین در اطرافتان فاصله بگیرید و اجازه ندهید کارهایتان را به شما دیکته کند . در مورد یک مسئله مالی یا وراثتی کار گره خورده ، صبور باشید این گره با دست باز می‌شود با دندان به سراغش نروید . نیرو یا محرکه ای می تواند تا ۱۰ روز آینده سبب بی قراری یا تشویش در محیط خانواده تان شود ؛ اوضاع خانه را تا جایی که می‌توانید آرام نگه دارید . وسیله ای مهم را تصاحب می کنید .

 

آذر :  ‌گذشته تمام‌شده و دیگر کاری از دست شما برایش برنمی‌آید . آینده هم هنوز نیامده، غصه نیامده را نخورید . خبر شادی برانگیزی امیدی در زندگی‌تان پدید می‌آورد و اتفاقات خوب یکی پس از دیگری بر سر راه شما سبز خواهد شد . وقتی را برای گذراندن با فرد عزیزی اختصاص بدهید . کاری را با تمام سختی‌اش انجام می‌دهید . شخصی که مدت هاست از او بی‌خبرید ، بی سرو صدا دوباره به زندگی‌تان باز می گردد .

 

دی : ‎ ‌  رفتن به جایی و شنیدن حرف‌هایی ذهنیت شما را نسبت به موضوعی کلاً تغییر می دهد . شخصی را دائم نصیحت می‌کنید ؛ کمی رهایش کنید . تغییری در ظاهرتان ایجاد می کنید که برایتان عالی است . شخصی جواب خوبی‌تان را با خوبی خواهد داد . تا ۲۶ روز آینده مدیتیشن سطح روحی شما را بالا خواهد برد و مسبب جذب یا هموار تر شدن نیتی مهم برایتان می شود . زنگ شادی برایتان به صدا در می آید .

بهمن : راه بسته ای چند ساله در زندگی تان باز می شود . حواستان باشد نباید اجازه دهید دغدغه‌ های مالی در روحیه شما تاثیر مخرب بگذارد . یک خبر وصال یا جدایی می شنوید . چیز مهمی را گم کرده‌اید اما آن را به زودی در جایی که توقع ندارید پیدا می‌کنید . یک قرارداد بسته و مبلغی به شما پرداخت خواهد شد . شخصی سعی دارد به شما نزدیک شود او را با هیچ‌کس دیگری مقایسه نکنید. آینده‌تان درخشان و پر بار است .

 

اسفند : مسئله‌ای را بی‌خود در ذهن‌تان بزرگ کرده‌اید . در رابطه با یک فاصله و سردی بین تان برگشت دوباره حاصل می شود اما این بار تغییرات خوب و عمیقی به وجود می آید . دل نگرانی برای یک شخص خیلی انرژی تان را گرفته است . از یک شرایط ناامید کننده با سربلندی بیرون می آیید . در مورد یک مسئله کاری بهتر است هرچه زودتر زمان‌بندی و نظم و ترتیب داشته باشید وگرنه اوضاع مثل کلاف بریده از دستتان خارج می‌شود .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد