فال پی ام سی – از 20 تا 26 آذر 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 20 تا 26 آذر 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : اتفاق عجیبی را تجربه خواهید کرد، کنار آمدن با موقعیت جدید در ابتدا برایتان سخت و نگران کننده است. اما خیلی زود با وضعیت جدیدتان هماهنگ خواهید شد. هوش سرشار شما زبان زد خاص و عام است اما یادتان باشد با این شاخه و آن شاخه پریدن هیچ کس به جایی نمی رسد. بر روی کارهایتان بیشتر تمرکز کنید. به شریک عاطفی تان بیشتر توجه کنید

 

 

اردیبهشت : زود تصمیم نگیرید و در قضاوت عجله نکنید. بهتر است کار نیمه کاره ای را که در دست دارید به سرانجام برسانید و بعد بروید سراغ یک کار دیگر. مسائل و مشکلات خانوادگی تان را وارد محیط کار خود نکنید. حسودی در جمع دوستان تان به موقعیت شما حسادت می کند. شاید تقصیر خودتان باشد که برخی اتفاقات زندگی تان را در برابر دیدگان او روی دایره می ریزید

 

 

خـرداد : فکری در سر دارید که به شدت حواستان را مشغول کرده، آغاز یک کار جدید یا خرید یک وسیله نو یا سرمایه گذاری تازه. اگر می خواهید فکرتان را واقعا عملی کنید، بهتر است این کار را حالا انجام دهید. خبرهای خوبی به شما می رسد که زندگی تان را متحول می کند و شما را به آرزوی دیرینه تان می رساند. مهمانی ترتیب خواهید داد، یا فراهم خواهد شد و به آن دعوت می شوید از حالا به فکر یک آمادگی خوب و شایسته باشید

 

 

تـیـر : ‌کسی را برای اشتباهی که خودتان اخیرا مرتکب شده اید بازخواست نکنید، بیشتر بهانه ای به آن ها می دهید تا بیشتر پشت سرتان حرف بزنند . مسئولیت را به گردن بگیرید و جلوی دیگران بایستید. یک اتفاق غیر منتظره خیلی خوب دارید که باید قدرش را بدانید. این هفته بیشتر مراقب مال و وسیله مهمتان باشید . برای فردی که دوستش دارید قدمی مالی بر می دارید.

 

 

مـرداد: ساده نباشید و خوددار تر رفتار کنید دیگران مثل خودتان یک رو ندارند . مهمانی از راه دور یا نوزادی در راه دارید که هر کدام باشد قدمش برایتان خیر و برکت بسیار دارد. شاکر باشید و از کمک به دیگران غافل نباشید. یکی از دوستان و یا نزدیکانتان از یک بیماری یا مریضی رهایی می یابد. چند وقتی است که نسبت به کارهایتان دچار تردید هستید ، نسبت به صداهای بیهوده ذهنتان بی تفاوت باشید و به خودتان اعتماد کافی داشته باشید .

 

 

شهریور : ‌ یک بی حوصلگی طولانی مدت برای فردی نزدیک به خودتان دارید که بهتر است از بروز برخی احساسات خود خودداری کنید . اگر تجربه رابطه ای ناموفق را داشته اید تا مدتی دیگر مجبور به تصمیم تازه ای در ارتباط با گذشته تان خواهید شد ، منطقی تر تصمیم بگیرید. اگر متأهل هستید بهتر است یک اتفاق خوب در زندگی و بخش خانواده تان خواهید داشت .

 

 

 

مـهـر : شایستگی های شما از چشم هیچ کس پنهان نیست. شما نیازی ندارید تا برای پیشرفت و بالا رفتن از پله های ترقی از کسی کمک بخواهید. خیالتان راحت کم کاری و یا تهمت زدن دیگران نمی تواند نظر کسی را نسبت به شما عوض کند. اغلب شما را به خوبی می شناسد. اگر مشغول تحصیل هستید در انتظار نمرات خوبی باشید

 

 

آبـان : در مورد مسئله ای احساسی اوضاع بر وفق مراد است. نتیجه تلاشتان را به زودی خواهید گرفت. یک دوست قدیمی به دیدارتان خواهد آمد که از این دیدار بسیار خوشحال می شوید. گاهی اعتماد به نفس خودتان را از دست می دهید که نتیجه به ضرر شما تمام می شود. قدم های بزرگ بدون انرژی کافی برندارید، آهسته و پیوسته به جلو پیش بروید. برای هدف مالی بزرگی که در سر دارید باید بیشتر کوشش و تلاش کنید .

 

 

آذر : خبر جدایی ای را خواهید شنید. توصیه می شود از دخالت در این موضوع خودداری کنید. رازدار باشید. در انجام کاری که در نظر دارید شتاب نکنید. برای رسیدن به هدف بزرگ خود به حربه محبت متوسل شوید. تا حدی از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می کنید.. یادتان باشد شما نمی توانید روی دیگران کنترل داشته باشید ولی تا مدتی دیگر در شرایط ایده آل عاطفی تان قرار می گیرید.

 

دی : ‎ در مورد مسئله ای اقتصادی به طور اتفاقی تصمیمی گرفته اید، بهتر است در برابر ناملایماتی که پیش می آید صبر کنید. این اواخر آن قدر تلاش کرده اید و سختی کشیده اید که از آستانه باور اطرافیان هم خارج است ولی مزد اعتقادات خود را می گیرید. برخی از متولدین شخصی که به شما علاقمند است قصد دارد با شما راه ارتباط صمیمانه ای باز کند ولی ریسک نمی کند که آنچه دلخواهش است را انجام دهد.

 

 

بهمن : در انجام معامله ای که در پیش دارید بهتر است دست دست نکنید. اگر قصد خرید دارید عجله کنید که به نفع شماست. برای عشقی که در دل دارید باید بیش از این ها تلاش کنید و از خانواده کمک بگیرید . به این قضیه به سادگی نکاه نکنید. خوابی خواهید دید که بهتر است آن را برای کسی تعریف نکنید ، تعبیرهای دیگران بیهوده پریشان تان می کند . دوستی به شما کمک مهمی خواهد کرد.

 

 

اسفند : اتفاقی برایتان خواهد افتاد که به خنده تان می اندازد. پله های ترقی را یک به یک پیموده اید. به جایی خواهید رسید که می توانید از خودتان و عملکردتان راضی باشید. یادتان باشد که در پیشرفت شما کمک های دیگران نقش مهمی داشته. به خودتان مغرور نشوید و همیشه قدردان باشید. یک تغییر در پیش خواهید داشت. نگران نباشید این اتفاق برایتان بسیار خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد