فال پی ام سی – از 13 تا 19 آذر 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 13 تا 19 آذر 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : دلتان را از یک کدورت سنگین صاف کنید. بخت با شما یار می شود . گاهی بیش از اندازه شرایط را بر خود سخت می گیرید . در مسیر خوبی برای کسب سرمایه قرار می گیرید . نا امیدی را لجوجانه در خود پرورش ندهید. تماس با فرد مهمی را که به تعویق افتاده در لیست برنامه های این هفته خود بگنجانید. از مشورت با دوستی که از سر صداقت راه درست را به شما نشان می دهد، صرف نظر نکنید . بر روی کارهایی که پیش رو دارید، متمرکز باشید زیرا اتفاقات مهمی در زندگی تان خواهید داشت.

 

 

اردیبهشت : شخصی که در گذشته از او ضربه خورده اید به زودی با شما ارتباط دوباره ای می گیرد. حرفهایتان را بی کم و کاست به او بگویید که ناگفته ای بین تان باقی نماند . به خودتان کمک کنید و اندیشه هایی را در سرتان بپرورانید که همواره خوشحالتان می کند. دست به کاری می زنید که از انجام دادن آن، هم خودتان و هم خانواده تان شادمان می شوید. به زودی با فردی معاشرت دارید که حضورش به شما انگیزه زیادی می دهد. در مورد مسئله ای که با شما مطرح شده بهتر است جایگاه بیطرفانه داشته باشید.

 

 

خـرداد : برخی متولدین گاهی فکر می کنید که عمرتان را به هدر داده اید و به برخی چیز ها این اواخر شک دارید ، آری شما در مسیر پر تردید اما بسیار درستی هستید و برایتان جریانات خیلی خوبی در پیش است . راه دوری به زودی در پیش دارید .شما حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا با آنها سروکار نداشته اید، باز هم بهتان سخت نخواهد گذشت. از یک اتفاق جدید با خبر می شوید. شما استعدادی فوق العاده برای برقرار کردن تعادل بین ناشناخته ها و شناخته ها دارید.

 

 

تـیـر : ‌برای ارتباط با فردی بسیار تلاش کرده اید ، اما مقدمات این ملاقات فعلا مهیا نیست. کاری را که مدتی است شروع کرده اید، نیمه کاره رها نکنید. بهتر است این روزها با قناعت زندگی کنید تا از یک فشار مالی به سلامت بیرون بیایید . پیشنهاد مهمی دریافت خواهید کرد. روی دور اجبار می افتید و چند قدم را بر می دارید که شاید در ابتدا موافقش نباشید اما یک توفیق اجباری بزرگ از جانب خداوند برایتان خواهد بود . از شما توقع بزرگی شکل می گیرد ولی یادتان باشد شما به هیچکس بدهکار نیستید.

 

 

مـرداد: چیزی را از دست داده اید که بزودی دوباره به دستش می آورید. شاد باشید به نیتتان میرسید و روزگار سعادت و نیک بختی شما فرا می رسد. بد خواهی و حسادت دیگران تاثیری در اراده شما نخواهد داشت.صبور باشید تا مقدمات کاری که منتظرش هستید فراهم شود.مشکل پیش آمده اخیر به حد کفایت شما را خسته کرده، شاید بهتر باشد کار فرد دیگری را به بارتان اضافه نکنید. به خودتان فرصت استراحت فکری بدهید .

 

 

شهریور : شما فردى زيرك و مورد توجه همگان هستيد و كار غير ممكن برایتان وجود ندارد. دعاى خير عزیزی بدرقه راهتان هست. برخی از افراد جوان باید گامهايتان را متعادل كنيد. شما گاهى خيلى تند مي رويد و گاهى خيلى كند و با اين روش به خواسته تان در زمان خودش نمی رسید .در محیط کاری بحثی پیش خواهد آمد مراقب باشید حرفی نزنید که بعدا نتوانید از آن دفاع کنید. فردی یک عذرخواهی به شما بدهکار است.

 

 

 

مـهـر : ‎ همت کنید تا بر تصمیمی که گرفته اید پیش آمده پیروز شوید. در مورد شخصی که دوستتان دارد گاهی خیلی سخت گیری می کنید ، بهتر است دیدگاه منطقی تان را بیشتر به کار بگیرید. فردی که در کارهایتان نه زیاد می آورد را از خودتان دور نگه دارید.یک شادمانی احساسی مهم دارید. فردی نزدیک به شما یک رفتار ناشیانه برای تان می کند که باعث تعجب شما خواهد شد. به زودی وارد جریان سرمایه گذاری هوشمندی می شوید .

 

 

آبـان : فردی زیاد با زبان طعنه و کنایه سخن می گوید ، با او بحث نکنید . در مورد مشکلی کاری به خاطر حفظ کردن موقعیتان مجبور می شود نظر واقعی خود را پنهان کنید. معامله ای پر سود برایتان انجام می شود. هفته خوبی برای ایجاد یک تغییر است. یک بحث خانوادگی شما را خیلی آزرده است. برای تصمیمی که در فکر دارید شاید وقت آن رسیده که به خودتان اعتماد کنید و ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید .

 

 

آذر : شما از خوبی چیزی کم ندارید و برای همین همه مجذوبتان می شوند. پیمان یا قراردادی که بسته اید، بسیار فرخنده است و روزگارتان بهتر می شود. لطف و محبت فردی شامل حالتان می شود. کاری که در پیش دارید رها نکنید و همچنان با پشتکار و تلاش به آن ادامه دهید تا به ثمر بنشیند.بدون آنکه از کسی توقع داشته باشید ، کار خیری را انجام خواهید داد. در فکر بدست آوردن چیزی هستید ، بطور حتم به آن دست خواهید یافت.

 

دی :در مورد موضوع مهم که پیش آمده بهتر است جانب احتیاط و هوشیاری را از دست ندهید٬ به زودی هدیه ای می گیرید که باعث شادی شما می شود. پیشنهاد کاری جدیدی دریافت می کنید. بهتر است در مورد آن بیشتر فکر کنید یا با دیگران هم مشورت کنید. قدرت کارها همه در دست خودتان است. خودتان را گم نکنید و نگران هم نباشید. هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد.

 

 

بهمن : این روزها از موضوعی ناامید شده اید ، شاید حسودان و رقیبان باعث گره افتادن در کارهای شما شده اند، اما شما اقبال بلندتری دارید و به زودی به خواسته تان می رسید.عنوان کردن آنچه که در سرتان دارید فکر خوبی است، به شرط آنکه نسبت به اظهارات دیگران هم گوش شنوا داشته باشید، از جایگاه مالی ارتقا مقام خواهید داشت و برای چند خواسته تان هزینه های مهمی می کنید. شخصی قصد دارد شما را از آرام بودنتان خارج کند. 

 

 

اسفند : ‎ نیتی دارید که مبارک است و شدنش قطعی است پس صبور باشید. مسافرتی به شما پیشنهاد می شود ولی در نوبت اولش انجام نمی گیرد. مشکل بزرگ زندگی تان را به تکه های کوچک تقسیم کنید تا حل آن برایتان آسان شود.تغییر رفتار شخصی می تواند به سادگی احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند.برای هر مسئله ای به اندازه خودش وقت بگذارید. به یک مهمانی دعوت می شوید، حتما این دعوت را قبول کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد