فال پی ام سی – از 27 شهریور تا 2 مهر 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 27 شهریور تا 2 مهر 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای بحرانی کرونا از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : از خودتان بیش از حد انتظار نداشته باشید و به اندازه توانی که دارید عمل کنید . برخی دوستان فقط در دوران خوشی در کنارتان هستند آنها را بشناسید . گفت و گویی درباره ازدواج پیش خواهد آمد که نتیجه آن دلگرمی ایجاد میکند . یک جابجایی ممکن است باعث سو تفاهم و ناراحتی شما بشود . اگر قدری تحمل کنید متوجه می شوید که دلیل آنی نیست که تصور می کردید . برای یک اتفاق استرسی دارید و در حال تلاش هستید ، شرایط جدیدی رخ می دهد که طبق برنامه ریزی شما نیست اما با زندگی تان همخوانی پیدا خواهد کرد.

 

 

اردیبهشت : کسی سخت در تلاش است به شما نزدیک شود . توانایی تان در اتمام کارهایی که آغاز می کنید مثال زدنی است اما برای کاری که در حال انجامش هستید باید ظرفیت تان را افزایش بدهید زیرا به واسطه تلاش هایتان مزد بزرگی خواهید گرفت. اگر بتوانید عقایدتان را با خلاقیت ترکیب کنید پیشروی و موفقیتان حتمی است. در انجام کاری مفید و سودمند برای فردی مهم پیش قدم خواهید بود. روی حرفتان و خواسته تان ایستادگی کنید. اقدامی موثر در زمینه سر و سامان دادن برای موقعیتی که پیش آمده برایتان انجام می شود.

 

 

خـرداد : باید موضوعی با ارزش را قربانی هدف اصلی تان کنید در غیر این صورت اتفاقاتی که دلخواه شماست نمی افتد . برای حل مساله ای که پیش رو دارید اعتماد به نفس داشته باشید از کسی درخواست کمک نکنید خودتان بهتر از هر کس دیگری می توانید آن را حل کنید. به آنچه در پس پرده می گذرد توجه داشته باشید و فریب ظاهر شرایطی را نخورید و نظرتان را برنگردانید ، مسیرتان درست است . قول و قراری که گذاشته اید به خوبی اجرا خواهد شد از این بابت شکی به دل راه ندهید . عزیزی به زودی از سفر باز می گردد.

 

 

تـیـر : مسیری پیش رو دارید که اگر موفق به انجام آن شوید آرامشی را نصیبتان خواهد کرد که تا مدتها با شما همراه خواهد بود. در جریان رابطه ای با خوبی های بیش از حد فضای توقع را باز کرده اید و حالا تازه به این نتیجه رسیده اید که ارتباطات خود را محدودتر کنید. در بخش خانواده یک خوشی و شادی می بینید و فضای خوبی به جریان می افتد. شما به طرز عجیبی استعداد ساخت و پیشرفت در سخت ترین شرایط ها را دارید ، کافیست برای یک مدت به کسی جز خودتان مشاوره ندهید و خودتان را ارزیابی کنید تا در مسیر دلخواهتان پیش بروید.

 

 

مـرداد: پیشنهاد یک دوست دلسوز درمورد انجام کاری ، هیجان بسیاری در شما ایجاد خواهد کرد و تکانی به زندگیتان می دهید. از حالا به بعد نشدن ها و گذشته را به کلی فراموش کنید و به جای تردید ، اعتماد به نفس داشته و امیدوار به پیش بروید. آنچه را که از دست داده اید به بهترین نحو ممکن برایتان جبران خواهد شد. خبرهای خوشی خواهد رسید.

 

 

شهریور : برخی افراد گویا در روی دایره ای قرار گرفته اید، از یک نقطه شروع می کنید تمام موانع را پشت سر میگذارید و دوباره به نقطه شروع باز می گردید. شاید راهتان درست باشد ولی هدفتان مشخص نیست. تجربه ای از سوی فردی مهم به کارتان خواهد آمد ، شنوای آن باشید. فردی بدون تظاهر خواهان شماست ، در تفاهم و تقارن مناسبی با این شخص قرار دارید و با او راه سعادت خواهید داشت. دیداری با فردی در این هفته خواهید داشت که برایتان کارآمد خواهد بود .

 

 

 

مـهـر : شما در آستانه وارد شدن به مرحله ی جدیدی از زندگی خود هستید که باید از عقل و منطق بهره بیشتری بگیرید. از تصمیمات ناگهانی و سطحی دوری کنید. ترفیع و ترقی در انتظارتان است. تنها یک حرکت کوچک از جانب شما باعث می شود به این مرحله گام نهید. با حمایت و یاری از شخصی به موفقیتی بزرگ دست خواهید یافت. اگر احساس می کنید قادر به درک مسئله ای نیستید سوال کنید ندانستن عیب نیست .

 

 

آبـان : توانایی منحصر به فردتان در بهره گیری از افراد متعدد ستودنی خواهد بود. از این بخت و اقبال بلند نهایت استفاده را ببرید. شما به خوبی می دانید که چگونه دل اطرافیانتان را به دست آورید و هیچ مشکلی در جلب توجه اطرافیان نخواهید داشت. برای انجام کاری خلاقیت بالایی از خود نشان خواهید داد و جلوه خواهید کرد. این هفته قادرید به خوبی از انجام کاری که واقعا دشوار وپیچیده به نظر می آید بر بیایید.

 

 

آذر : جایگاه مالیتان مستحکم و با ثبات خواهد بود. توانایی چشم گیرتان در آسان گیری در مواقع ضروری واقعا قابل تحسین است. این هفته مراقب اختلاف عقیده دراطرافتان باشید. حتی اگر فکر می کنید ایده ای بی معناست، واکنش تندی از خود نشان ندهید . لزومی ندارد به زور متوسل بشوید. شما به خواسته های حقیقی تان خواهید رسید. رقابت هایی در اطرافتان مشاهده خواهید کرد. ثابت قدم باشید پیروزی برای شما دشوار نخواهد بود.

 

 

دی : در مورد دیگران زود قضاوت نکنید و به آن ها اطمینان داشته باشید. جذابیت های ظاهری و زودگذر را برای خود چندان بزرگ جلوه ندهید، به هر حال خاتمه می یابند. اخباری دریافت خواهید کرد که یکی از آن ها بسیار خوشحالتان می کند. در محیط کار یا تحصیل از محبوبیت خوبی برخوردارید، مراقب باشید دچار غرور نشوید. حرف های خود را خیلی رک و صریح به طرف مقابل بگویید.برای اقدام کاری مالی فرصت خوبی فراهم است ، اگر قصدش را دارید انجام دهید خیر است.

 

 

بهمن : گاهی تعارف های بیش از حد شما روی دیگران اثر منفی میگذارد. در همه جمع ها کانون توجهات خواهید بود. چهره ای آشنا از گذشته های دور سراغتان می آید که قادر است عمیقأ خود حقیقی تان را به شما جلوه گر سازد. قطعا هیچ کس در صدد نیست تا شما را به زور وادار به انجام کاری بر خلاف میل قلبیتان کند، موضع خود را حفظ کنید و سر حرف هایتان بمانید. به زودی مورد تحسین و حمایت قرار خواهید گرفت.فردی از دیدن خوشبختی شما عاجز است ، برایش طلب آرامش کنید .

 

 

اسفند : دلشوره و نگرانی که در مورد سلامتی یکی از آشنایان داشتید برطرف خواهد شد. این روزها در شرایط روحی مناسبی قرار دارید بنابراین از آن در ایجاد رابطه خود و اطرافیانتان استفاده کنید. پیامی مهم و خوشحال کننده ای از راه دور به دستتان می رسد. ممکن است شخصی از اطرافیان در صدد تلخ کردن اوقات شما باشد. به جای عصبانیت از همنشینی با او دوری کنید. یک جذب عالی خواهید داشت که برایتان منجر به بروز آرامش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد