فال پی ام سی – از 6 تا 12 آذر 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 6 تا 12 آذر 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : این اواخر شما نسبت به خودتان بسیار بی توجه بوده اید به خواسته هایتان بیشتر توجه کنید و عادات منفی ای که دارید ترک کنید. به مراسمی دعوت خواهیدشد سعی کنید باب آشنایی و دوستی را با شخصی لایق بگشایید.در مورد مسئله اى مهم که اخیرا پیش آمده عاقلانه ترين كار اين است كه به جاى ثابت كردن خودتان و نشان دادن توانایي تان در انجام كارهایى كه پيش از اين كرده ايد هر چه زودتر براى رسيدن به اهدافتان تلاش كنيد . شما بهترين شخص براى ميانجگرى در مورد بحث خانوادگى پیش رو هستيد

 

 

اردیبهشت : دوستی با کسی که فکرش را نمیکنید به دردتان خواهد خورد، کاری جدید و غیر معمول انجام دهید تا تغییری مثبت در روال زندگیتان ایجاد شود، اگر منتظر فرصتی برای شروع پروژه ای جدید بوده اید بهترین فرصت است، برای پیش برد حرفتان بهتر است کمی جدی تر با دیگران رفتار کنید تا شما را دست کم نگیرند. برای یک انتخاب تحت فشار قرار می گیرید و اوضاع کمی پیچیده می شود. از گفتن حقیقت نترسید.

 

 

خـرداد : تا به حال به خاطر نه نگفتن کارهای اضافه زیادی گریبان گیرتان شده اینک زمان آن رسیده که به خودتان بیایید و درخواست مطرح شده را اگر به صلاح خود نمی بینید با قاطعیت رد کنید. یک نو رسیده یا ورود فرد جدیدی به جمع تان موجب افزایش خیر و برکت در روزی تان می شود.در مورد مسئله ی خانوادگی اگر شما تنها کسی هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرد بهتر است آمادگی لازم برای شنیدن حرفهای تند دیگران را داشته باشید! فریب این خیال که میتوانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. درمورد یک خرید یا فروش شک و تردید به خود راه ندهید که با ترید در تله میافتید !

 

 

تـیـر : ‌شما ميخواهيد بدون آنكه فردی را در جريان بگذاريد وارد عمل شويد و به نگرانى هاى شخصی رسيده گى و آن ها را بر طرف كنيد. مشكل اينجاست كه اگر حتى با دقت هم به حرف هايش گوش دهيد، باز هم مجبور به گرفتن تصميمى بحرانى ميشويد و او را خواهيد رنجاند. مسئله عاطفی که فکرتان را مشغول کرده خود به خود حل نمی شود، گذشته را با انصاف مرور کنید و یک تصمیم بگیرید و پای این تصمیم بایستید.اگر به كسى قول يا وعده اى داده ايد به آن جامه عمل بپوشانيد . هرچه احساسات تان را به ديگران نشان دهيد آنها بيشتر از شما و ايده هايتان حمايت خواهند كرد.

 

 

مـرداد: به شراکت اخیر خود فکر کنید و آن را به بهترین نحوه به ثمر برسانید . ناراحتی و دلخوری اخیر تان باعث برهم خوردن دوستی هایتان میشود . متاسفانه این اواخر تحت تأثیر حضور شخصی در زندگی تان پشت سر هم دست به کار های اشتباه میزنید. برای شرکت در مراسم جشنی از شما دعوت میشود. حضور در این مراسم را محترم شمرده و با ملاقات آشنایان و دوستان فشار و استرس این اواخر را از خود دور کنید. یک تغییر مکانی در پیش دارید که باید آن را به فال نیک بگیرید.

 

 

شهریور : از شکست خوردن و از اینکه تلاش های تان زود به ثمر نرسد نگران هستید.در حال حاضر وقت آن نیست که کارهای که انجام داده اید را تجزیه و تحلیل کنید. در مورد مسائل کاری فعلا همان روندی را که پیش گرفته بودید را ادامه دهید.به موفقیت های خواهید رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود. فكر يا شكى كه دارید را با فردى قابل اعتماد در ميان بگذاريد تا دچار دردسر و حسادت نشويد

 

 

 

مـهـر : ‎ در موضوع پیش آمده تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست،شما بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. کاری ناتمام دارید که زمان زیادی از شروع آن گذشته اما هنوز به سرانجام نرسیده است.بهتر است این کار را به اتمام برسانید تا مقدمات کار بعدی برایتان فراهم شود . در یک قدمی تغییری عالی قرار دارید .

 

 

آبـان : ‎هوشیار باشید ممکن است همه چیز در ظاهر خیلی عالی به نظر بیاید اما واقعیت اینطور نیست . عشق در روز های نامساعد زندگی به دادتان خواهد رسید . برای شرکت در یک پروژه اقتصادی از شما دعوت به عمل می آید لازم است بی گدار به آب نزنید و تحقیقات بیشتری پیرامون پروژه و احتمالات نفع و ضرر آن انجام دهید .

 

 

آذر : در مورد مسئله ای کاری بهتر است به جزئیاتی که دارای اهمیت هست بیشتر توجه کنید. شما معمولا خیلی راحت مسئولیت هایتان را یکی یکی انجام داده و بعد به سراغ کار بعدی می روید. اما این روزها نمی توانید به راحتی تشخیص دهید که اولویت ها چیست . در مورد رابطه احساسی تان بعد از مدت ها تلاش احساس می کنید که زحمات تان بیهوده بوده و راه به جای نبرده اید بهتر است این همه خودتان را سرزنش نکنید .

 

دی : اتفاقی افتاده حتی اگر مسیر را اشتباه رفته باشید تجربه با ارزشی نصیبتان شده . لازم است مواردی که بر سر راهتان قرار دارد یکی یکی از میان بردارید.بیش از اندازه از خودتان توقع نداشته باشید. در گروی یک رابطه عاطفی هر از گاهی اذیت شدن هایی برایتان وجود دارد ، سعی کنید ناراحتی هایتان را با نشان دادن رفتاری بروز ندهید بلکه آنها را به زبان بیاورید. روی یک شراکت جدید به زودی برنامه ای تدبیر می کنید .

 

 

بهمن : ‎پیشنهادی به شما می شود که لازم است نهایت دقت را در رد و قبول کردن آن به کار ببرید. به دلیل مشغله فراوان این روزها روابط اجتماعی تان کم و کمتر شده، بهتر است به آن سر و سامان بدهید! شما معمولا فرد اجتماعی پر سر و صدا هستید، این وضعیت در روحیه تان تاثیر خوبی ندارد، سعی کنید این هفته روزانه حداقل نیم ساعت از وقت خود را صرف پیاده روی کنید، روحیه تان خیلی بهتر می شود.

 

 

اسفند : ‎یک نفر علیه شما توطئه چینی می کتد.در مورد قضاوت های زود هنگام کسی با احتیاط عمل کنید. شما قبلا هم این اشتباه را مرتکب شده اید. دوستی به یاری و کمک شما احتیاج دارد. بی تفاوت نباشید . با شخصی که برایتان مهم است تماس بگیرید.جهت بهبود و پیشرفت در کار جرقه ای در ذهن شما زده شده یا می شود ، بهتر است آن را جدی بگیرید و بی تفاوت از کنارش نگذرید این ایده ، می تواند مسیر زندگی تان را عوض کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد