فال روزانه – سه شنبه 6 خرداد

فال روزانه 6 خرداد : دوست عزیز فالوده ای که 6 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی متواضع، با صداقت، عملگرا، واقع بین و با انرژی هستید و از استعدادهای بیشمار و قدرت تخیلی قوی برخوردار هستید. از لحاظ سلامتی امسال با هیچ مشکل حادی مواجه نخواهید بود و فقط کافی است کمی بیشتر از همیشه به وضعیت سلامتی خود رسیدگی کنید. به شما توصیه می شود که امسال به سراغ عمل های زیبایی نروید و سلامتی خود را به خطر نیندازید. از نظر وضعیت مالی امسال نسبت به سال گذشته برای شما بهتر خواهد بود و از سرمایه گذاری های قبلی خود سود خوبی به دست خواهید آورد. اگر قصد شروع به فعالیت در زمینه های جدید را دارید می توانید از شراکت با افراد مورد اعتماد بهره ببرید. معاملات تجاری چه داخلی و چه بین‌المللی برایتان با موفقیت همراه خواهند بود. آشنایی با افراد جدیدی که در زمینه‌ی حرفه ای شما فعال هستند برای شما درآمد بیشتر و موقعیت های بهتر کاری را به همراه خواهد داشت. تلاش و سخت کوشی شما در زمینه‌ی کاری باعث خواهد شد که شناخته شده و ترفیع رتبه‌ی غیر منتظره ای را به دست بیاورید. مجردها امسال شانس زیادی برای ازدواج ندارند و حتی اگر شریک راهشان را پیدا کنند هم فعلا شرایط برای رفتن به خانه‌ی بخت مهیا نخواهد بود. شهریور، دی، اسفند و اردیبهشت بهترین ماه‌ها هستند.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

مخالفت‌ها و موانعی که این اواخر در سر راه رسیدن شما به اهداف بلند مدتتان قرار گرفته بودند از امروز رو به بهبود خواهند رفت و تغییرات بزرگی را در این زمینه مشاهده خواهید نمود. امروز شما بالاخره به دلیل بروز این شرایط پی خواهید برد و در نتیجه می توانید به اصل ماجرا پی برده و راهتان را بر اساس آنچه پیش رویتان قرار گرفته است تعیین کنید. زمان حال از خیلی جهات برای شما نقشی اساسی و سرنوشت ساز دارد و از حالا شروع به برداشت محصول آنچه پیش از این انجام داده‌اید خواهید نمود. اگر بین شما و همسرتان بحثی پیش آمد به هیچ وجه پای والدینتان را به میان نکشید و خودتان مشکلتان را حل کنید.

 فال روز متولدین اردیبهشت

ممکن است فرصتی برایتان به وجود بیاید تا کمی پول دربیاورید، در محل کارتان دیده شوید و یا در پروژه ای که در دست اقدام دارید پیشرفت بیشتری داشته باشید. در هر صورت حتی اگر با منطق و برنامه پیش بروید هم راهتان به آن سادگی که در نگاه اول به نظر می رسد نخواهد بود. نکته مثبت ماجرا اینجاست که شما برای موانعی که در سر راهتان قرار می گیرند آمادگی لازم را دارید و می دانید در برابر آنها چکار باید کنید. برای این که به موفقیت برسید باید منابعتان را در نظر داشته باشید و هم از لحاظ مالی و هم زمانی با احتیاط و دقت کافی پیش بروید. احساس می کنید کسی قصد دارد در رابطه عاطفی‌تان مشکل ایجاد کرده و سنگ اندازی کند، ولی شما با خلاقیت خود از پس آن بر خواهید آمد.

 فال امروز متولدین خرداد

با وجود این که این روزها ذهنتان به شدت مشغول پرداختن ایده های جدید است، ممکن است امروز ناگهان از طرف یکی از اطرافیانتان حسابی سرکوب شوید. طبعا شما ترجیح می دهید تشویق شوید به جای این که مورد انتقاد دوستان و همکارانتان قرار بگیرید. با این حال باید به آنچه شنیده‌اید فکر کنید و دلیل بازخوردی که دریافت کرده‌اید را درک کنید، این دقیقا همان مرزی است که بین شکست و موفقیت شما قرار دارد. اجازه ندهید غرور و تعصبتان چشمتان را به روی حقیقت ببندد. برای پیشرفت رابطه عاطفی‌تان باید کمی خلاقیت به خرج دهید، اگر همه چیز همیشه یک شکل باشد رابطه‌تان خیلی زود خسته کننده و یکنواخت خواهد شد.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

امروز روی زیبایی‌ها و لذت های کوچک زندگی تمرکز کنید. برای احساس رضایت و خوشبختی لزومی ندارد به سرزمین های دوردست بروید و یا فعالیت های تفریحی گران قیمت را امتحان کنید. شما باید این موضوع را درک کنید که تمام آنچه برای رسیدن به خوشبختی نیاز دارید در وجود خودتان است. به طبیعت نگاه کنید، به خورشید و ماه و درختان لبخند بزنید و ببینید که اطرافتان سرشار از زیبایی‌هایی است که برای لمس آنها لازم نیست در مغازه های لوکس و گران قیمت قدم بزنید. ممکن است با خودتان فکر کنید که شاید زمان آن رسیده باشد که یک رابطه عاطفی پیچیده را به پایان برسانید، ولی شاید هم این بحران تنها آزمایشی برای وفاداری شما باشد.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز مردم به نظرتان عجیب و غریب شده‌اند و نمی دانید به چه کسی باید اعتماد کنید. با وجود این که ایده های خلاقانه ای که اطرافیانتان با شما در میان می گذارند به نظر پتانسیل لازم برای پیشرفت را دارند، حاضر نیستید نیازها و خواسته های خودتان را به خاطر دیگران کنار گذاشته و دست به ریسک بزنید. ولی این را به یاد داشته باشید که همان چیزی برایتان اتفاق خواهد افتاد که خودتان فکر می کنید. شما توانایی این را دارید که به فردی بسیار ثروتمند تبدیل شوید، ولی این به سادگی میسر نخواهد شد. باید در رویارویی با مشکلات و موانع خونسردی‌تان را حفظ کنید و به خاطر چیزهای پیش پا افتاده هدف ارزشمندتان را فراموش نکنید.

 

 فال امروز متولدین شهریور

امروز انجام دادن کارها به روش های تازه ای که پیش از این امتحان نکرده‌اید حتی اگر در ابتدای امر با مشکلی همراه نباشد به نفعتان نخواهد بود. این خود شما هستید که باید به خودتان انگیزه بدهید و تنها چیزی که می تواند شما را از تختخواب گرم و نرمتان بیرون بکشد میل درونی و اراده‌تان است. داشتن تفریح و سرگرمی خیلی خوب است، ولی نه تا حدی که بخواهد شما را از رسیدن به فعالیت های اصلی و اهدافتان بازدارد. شما باید در هر زمینه ای اعتدال را رعایت کنید، پس زمانی را هم برای رسیدگی به خودتان و بدنتان صرف کنید. از خانه بیرون بروید، نور خورشید را روی پوستتان احساس کنید و زمین زیر پایتان را احساس کنید؛ همه ما به فعالیت بدنی نیاز داریم.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

امروز فکر می کنید که به راحتی می توانید دیگران را با خودتان و ایده‌هایتان همراه کنید و به همین دلیل هم خیلی ساده آنچه در ذهنتان می گذرد را با آنها در میان خواهید گذاشت. ولی حتی نزدیک‌ترین دوستانتان نیز به سادگی حرفتان را نخواهند پذیرفت و باید برای قانع کردن آنها تلاش کنید. به جای این که خودان را با این کار خسته کنید سعی کنید از ابتدا حرف‌هایتان را با دقت و احتیاط آماده کنید تا پیامتان به اندازه کافی قانع کننده باشد تا افراد مناسب را به خود جذب کند. اگر حرف مهمی برای گفتن به عشقتان دارید امروز فرصت خیلی خوبی است که این موضوع را با او در میان بگذارید و او شما را به خوبی درک خواهد کرد.

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز نه تنها دوستانتان شما را به دنبال کردن ایده های فوق‌العاده ای که در سر دارید تشویق می کنند، بلکه اگر کمکی از دستشان برنیاید خودشان را از سر راهتان کنار خواهند کشید تا مزاحم کارتان نباشند. با این حل نداشتن زمان یا منابع مالی کافی ممکن است نگذارند کارهایی که می خواهید را بتوانید همین امروز به انجام برسانید. لزومی ندارد موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرند را از دیگران مخفی کنید، هر کسی در راه رسیدن به اهدافش با مشکلاتی مواجه خواهد شد و این امری کاملا طبیعی است که نباید از آن خجالت زده شوید. از افرادی که دانش و توانایی لازم برای کمک کردن به شما را دارند تقاضای همراهی کنید. شما هم روزی به آنها کمک خواهید کرد.

 

 فال متولدین آذر

شبی طولانی دارد به پایان می رسد و سپیده صبح هر لحظه روشن و روشن تر می شود و مقصدتان را کم کم دارید با چشمان خودتان می بینید. تنها مشکل کار اینجاست که انگار هرچقدر به مقصد نزدیکتر می شوید سرعت پیشرویتان کندتر می شود. اگر به اهدافی که دارید وفادار باشید و تمام توانتان را برای رسیدن به آنها به کار بگیرید هیچ مانعی نخواهد توانست شما را از پیشروی و در نهایت رسیدن به آنها باز دارد. حالا که تا این حد به مقصد نزدیک شده‌اید انگیزه‌تان را از دست ندهید و با انرژی هر چه بیشتر برای رسیدن به خواسته‌تان تلاش کنید. اگر کسی در این مسیر همراهی‌تان می کند که نمی خواهد راهش را ادامه دهد او را به پیش رفتن تشویق کنید، ولی نگذارید شما را از ادامه مسیرتان باز دارد.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

امروز ظاهر شما گمراه کننده است و طبیعت جاه طلب خود را از اطرافیانتان مخفی کرده‌اید. دیگران فکر می کنند که شما بر خلاف همیشه دارید نسبت به آینده خود سهل انگاری می کنید، ولی آنها کاملا در اشتباه هستند. شاید بقیه نتوانند به آنچه در سر شما می گذرد پی ببرند، ولی این به هیچ وجه به این معنا نیست که شما نسبت به آینده و سرنوشت خود بی تفاوت هستید. احساس می کنید که اطرافیانتان دارند برخی چیزها را از شما مخفی می کنند و شما هم نباید همه چیز را به آنها بگویید. در رفتار و حرف‌هایتان با دیگران با احتیاط پیش بروید، ولی حتما صداقت داشته باشید و به جای این که به کسی دروغ بگویید تنها سکوت کنید.

 فال متولدین بهمن

متاسفانه امروز همکارانتان در قضاوت خود نسبت به شما و کارتان آنقدر سخت گیرانه رفتار می کنند که اگر بخواهید درگیر دفاع از خودتان در مقابل انتقادات بیرحمانه آنها شوید پیش از این که کارهای اصلیتان را به انجام رسانده باشید انرژی‌تان به پایان خواهد رسید. ولی خوشبختانه شما می توانید نسبت به آنها بی تفاوت باشید و احساساتی رفتار نکنید. به زبان آوردن افکار و احساستان تنها زمانی برایتان دردسر ساز خواهد شد که نتوانید از فکر کردن به عواقب آن دست بردارید. امروز روزی فوق‌العاده برای این است که احساسات خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید. او با حوصله تمام به همه حرف‌هایتان گوش خواهد کرد و حتی مهمتر از آن این است که تحت تاثیر حرف‌هایتان قرار خواهد گرفت.

 فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز آنقدر در رابطه با پیشرفت در کارتان جدی هستید که می خواهید هر طور شده از آن نردبان موفقیتی که شنیده‌اید بالا بروید. از طرفی مقاومت کردن در برابر فرد عزیزی که شما را وسوسه می کند با او وقت گذرانده و ساعات لذت بخش و مفرحی داشته باشید هم کار دشواری است. همین حالا که عزمتان را جزم کرده‌اید که در کارتان جدیت بیشتری داشته باشید چیزی پیدا شده و نمی گذارد ذهنتان را متمرکز کنید. ولی لزومی ندارد که حتما یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید، سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کرده و برای هر یک از آنها در زمان مناسب و طوری که به دیگری لطمه ای نزند وقت بگذارید تا هم به کارتان برسید و هم لبخند را به لبان کسی که دوست دارید بیاورید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد