فال ماهانه خرداد ماه 1399- متولدین آبان

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان: خیلی استرس دارید و نگران هستید و شاید این استرس شما بیشتر مالی و پولی باشد ولی فعلا در این شرایط قرار دارید و چه کنم چه کنم میکنید. یک تماس تلفنی دارید که از راه دور است و این تماس باعث خنده و شادی شما می شود و خبر خوبی به شما داده می شود.

معمای زیادی در زندگی دارید که به دنبال دلیل می گردید ولی جوابی ندارید و این اوضاع فعلا همین طور است. دوستان زیادی دارید که دلتنگ این دوستان هستید و از دیدن این دوستان خوشحال می شوید و این دوستان شما فقط جاسوس هستند و خبر چینی شما را زیاد می کند مراقب حرف زدنتان باشید.

اگر فردی هستید که در اسم یا فامیل شما س یا ش دارد یک موفقیت بزرگ دارید یا در کار یا در تحصیل و این موفقیت شما را به سربلندی می رساند و یک راه در آمد برای این افراد باز می شود که این درآمد سودمند است. دشمن زیاد دارید و این افراد قصد ناراحت کردن شما را دارند ولی دست خالی هستند و به جایی نمی رسند.

یک تکه طلا یا می خرید یا برای شما کادو می آید. کارهای نصفه نیمه زیاد دارید و در بن بست فعلا کارهایتان است و به جایی نمی رسید. گره های زیادی در کارتان است و باید نذر کنید یا به خداوند توکل کنید تا این گره ها باز شود. روز ۲۶ این ماه روز خوبی برای شماست ویک خوشحالی دارید. خبر فوت دارید که از این خبر فوت ناراحت می شوید و در یک مراسم و دیدن قدم می گذارید.
در این روزها خیلی مشکل دارید و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنید و این مشکلات بیشتر مالی و اقتصادی است که اگر دنبال وام با پول از کسی هستید یا فردی قول پول به شما داده است این پول به دست شما می رسد و از یک فکر و خیال مالی خلاص می شوید و یک کم به آرامش می رسید.

به خريد وسيله نقليه فکر می کنید یا موتور با دوچرخه یا ماشین است این خرید فعلا نیست صبر دارد ولی با صبوری به این هدفتان می رسید و این وسیله نقلیه معامله می شود. گاه گاه اشک در چشم شما حلقه می زند و دلتان میگیرد ولی کاری نمی توانید بکنید. خیلی هوای زیارت امام رضا(ع) را کردید که اگر تلاش کنید راهی می شوید و زیارت از راه دور کنید و این زیارت حالتان و روحتان را جلا می دهد و به آرامش می رسید. ضربه زیادی در زندگی خوردید و در حال حاضر گاهی افسوس گذشته را می خورید ولی دیگر افسوس خوردن بی فایده است.

فردی را دوست دارید که اگر قصد دارید به این شخص زنگ بزنید یا این فرد را ببینید میبینید چون دوستش دارید و دوباره این عشق بین شما به جریان می افتد و احساسی خوبی بین شما می افتد و در یک سری تردیدها به باور می رسید و این شک ها و تردیدهای شما پوچ می شود. اگر متاهل هستید برای چند روز از همسرتان دور می شوید که این دوری به هر دلیل که باشد بد نیست و با هم در تماس هستید. اگر علی نام هستید دلشوره های زیادی را در این روزها استرس را پشت سر می گذارید.

ضربه زیاد خوردید در گذشته و این ضربه ها شما را از زندگی عقب انداخته است. دندان درد دارید که این دندان درد کارتان به دکتر میکشد و یک جراحی از دندان دارید. یک خبر جدایی یا طلاق می شنوید که خیلی ناراحت می شوید ولی به روی خودتان نیاورید بهتر است اگر قصد مهاجرت دارید یا میخواهید از کشوری که هستید نقل مکان کنید این نقل مکان با لج و لجبازی است و در این مسیر لجبازی زیادی دارید ولی اگر پشت کارتان را بگیرید صددرصد می شود فقط باید در این راه سختی ها را تحمل کنید تا موفق بشوید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان

یک پاسخ به “فال ماهانه خرداد ماه 1399- متولدین آبان”

  1. roya گفت:

    مثل همیشه عالی بود خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد