فال ماهانه خرداد ماه 1399- متولدین اردیبهشت

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت : در این روزها خیلی دلتان گرفته است و گه گداری اشک میریزید این اشک ها شاید برای چند روز در این ماه باشد و خیلی بی حوصله و کسل هستید و هیچ چیز برای یک مدت شما را خوشحال نمی کند فردی بدوبدو دوان دوان به سمت شما می آید که دیدن و آمدن این فرد به سمت شما خیلی شما را خوشحال می کند و یک کم از این دلتنگی بیرون می آیید بر سر دو راهی هستید برای کاری که تصمیم به انجام آن را دارید و نمی دانید که انجام بدهید یا ندهید ولی انجامش مبارک و خیر است شاید یک معامله باشد ولی در این معامله سود خوبی نصیب شما می شود و پرمنفعت است.

اگر آقا هستید و جوان هستید اتفاقات خوبی امسال دارید که روی مسیر زندگی و آینده شما تاثیر زیادی می گذارد. از دست یک کسی که (ی ، د) دارد زیاد حرص می خورید و دلخوری زیاد دارید ولی به روی خودتان نیاورید بهتر است و سکوت کنید.


خیلی لجباز هستید و گاهی از لجبازی که کردید پشیمان می شوید و افسوس می خورید. دوست زیاد دارید ولی یکی از دوستان شما با شما دورو است که در اسم این شخص ک یا گ دارد به هر حال حواستان باشد. ناشکری زیاد می کنید که اصلابه شما نمی آید در هر شرایط که هستید خداوند را زیاد شاکر باشید.

تیرماه امسال برای شما خیلی خوب است و چند تا گره از کارتان باز می شود که این گره ها و مشکلات خیلی وقت است در زندگی شماست اگر سپیده نام یا خودتان هستید یا این افراد در اطراف شما هست برایش صدقه بدهید یک مریضی دارد که به خیر می گذرد. دنبال بدست آوردن چند تا پول هستید یا از کسی طلب مالی دارید ولی فعلا دوندگی دارد. در فکر یک سفر امام رضا(ع) هستید که تا ماه های دیگر راهی این سفر می شوید. یک چشم و نظر زیاد دارید و این نظر یک فرد است که زیاد او را می بینید و با او گفتگو دارید و این شخص حسرت شما را زیاد می خورد حواستان باشد و زیاد حرف دلتان را به این فرد نگویید.

از جایی که فکرش رانمی کنید یک پول به دست شما می رسد که از آمدن این پول خوشحال می شوید و یک قرض یا یک بدهی به کسی دارید که این بدهی را پرداخت می کنید، مجردهای این ماه با عشقشان یک جر و بحث دارند و این بحث ها سر هر چی هست پوچ می شود و برطرف می شود ولی اگر قصد ازدواج با فردی را دارید فعلا صبر دارد ولی ازدواج دارید فقط دست دست میشود و در این مسیر ازدواجی یک کم کندی هست.

اگر چیزی دست شماست و می سوزانید از این نتیجه خوبی دارید شاید اسفند باشد ولی خوب و مثبت است. جاسوس و حسود دارید ولی این جاسوس ها به جایی نمی رسند. مجردها دیدارهای احساسی و عاطفی دارند و چند جا با هم می روند که از رفتن در این دیدارها به نتایج خوبی می رسید و چند تا پول با دوستان برای شما خرج میکند یا خودتان برای او خرج می کنید به هر حال این دیدارها خیر است.

برای یک کار اگر شاغل هستید استرس دارید شاید یک قرارداد کاری باشد ولی این قرارداد بسته می شود و خیلی هم در تنگنا و فشار هستید ولی هر مشکل و استرس کاری دارید کارتان حل می شود و افزایش درآمد دارید و اگر حقوق می گیرید حقوقتان زیاد می شود و از لحاظ درآمدی در شرایط خوبی قرار می گیرید. از راه دور یک تماس تلفن دارید که به شادی در می آیید و خوشحال می شوید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد