فال ماهانه خرداد ماه 1399- متولدین اسفند

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند : چند تا از گره های شما در حال باز شدن است و باید تلاش کنید تا این مشکلات حل شود و حل می شود. خبری می شنوید که باعث هیجان و تعجب شما می شود و از شنیدن این خبرها خیلی هیجان زده می شوید. اگر گوش بزنگ این خبر هستید از این گوش به زنگی بیرون می آیید. یک سری از افراد که در راه تحصیل هستند راه تحصیل برایشان باز می شود و در مسیر درس و دانشگاه پیشرفت خیلی خوبی دارید. چند قطره اشک دارید که از گریه و بغض است.

اگر صاحب فرزند هستید از سر یکی از فرزندان شما یک خطر رد میشود صدقه بدهید. گاهی ناشکری می کنید که این ناشکری خوب نیست و بدتر می شوید سعی کنید در هر اوضاع و شرایطی که هستید خداوند را شاکر باشید. چند کار اداری و قانونی دارید
که در این مسیر یک سری ناراحتی و اوقات تلخی پیش می آید که خیلی حرص و جوش می خورید و بهم می ریزید.

اگر زیر ۳۵ سال هستید یک در بسته به روی شما باز می شود به باز شدن این راه خوب است فقط دل فردی را شکسته اید که در گذشته بوده است وچوب این فرد را میخورید و چاره ای هم ندارید و باید این چوب را تحمل کنید و دیگر دسترسی به این فرد ندارید که از این فرد حلالیت طلب کنید. دلشوره کاری دارید و در محیط کاری تان به بن بست رسیدید و شاید اخراج شده اید یا میخواهید خودتان بیرون بیایید به هر حال مراقب باشید چون این بیرون آمدن به نفعتان نیست مراقب باشید و در کارتان باقی بمانید بهتر است.


با فردی که از راه دور می آید دیدار دارید و از دیدن این فرد خوشحال می شوید و یک پیشنهاد از این فرد که از خارج می آید به شما میشود که پیشنهاد را قبول کنید خیر است. در هر رابطه که این پیشنهاد باشد حتی اگر کاری باشد قبول این پیشنهاد مبارک و خیر است. یک آقایی شما را حمایت میکند ولی این شخص توقعات زیادی را از شما دارد و این توقعات شما را عصبی و ناراحت میکند و اگر قصد دارید این فرد را از زندگیتان کنار بگذارید به نفعتان است و به آرامش میرسید چون این فرد شما را دائم نگران میکند.

اگر در اسم یا فامیل شما س یا ش دارد چند تا ناراحتی و شر در پیش دارید که به غم می نشینید و دلتنگ و بی حوصله میشوید و شاید در این ایام خیلی هم گریه کنید و یک سری خاطرات از گذشته را مرور می کنید و افسوس بخورید به یک مهمانی دعوت میشوید که اگر شرکت کنید خوب است و روحتان شاد میشود. افراد زیادی در زندگی خصوصی شما سرک میکشند و فضول هستند و میخواهند از کارتان سر در بیاورند مراقب باشید.

اگر سردردهای شدید دارید حتما به دکتر مراجعه کنید و این سردردها را جدی بگیرید پنهان کاری زیادی از افراد خانواده دارید مخصوصا خانم های مجرد این ماه که به زودی یک سری از راز های شما فاش می شود و باعث اختلاف و جر و بحث با خانواده میشود اگر به ازدواج فکر می کنید و دوست دارید سرو سامان بگیرید فعلا ازدواج ندارید و در همین سردرگمی و بلاتکلیفی هستید و همین شرایط است که باعث افسوس خوردن در گذشته می شود.

افراد زیادی به زندگی شما می آیند ولی قصد و نیت خوبی ندارند و از زندگی شما میروند و دروغگو هستند متاهلین این ماه از همسرتان یک شادی دارید و یک خیری از ناحیه همسرتان به شما میرسد که دعاگویش میشوید و بیشتر به او عشق می ورزید به شهرت زیاد فکر می کنید و دوست دارید ستاره باشید و صاحب شهرت ولی برای رسیدن به این هدف باید خیلی صبوری کنید و تلاش کنید تا بتوانید به این هدف برسید. مشکلات مالی شما در این ماه زیاداست و از لحاظ مالی در بن بست های زیادی به سر می برید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند

یک پاسخ به “فال ماهانه خرداد ماه 1399- متولدین اسفند”

  1. مهسا گفت:

    سلام براي متولدين بهمن مشكل داره صفحه سفيد مياد چيزي نشون نميده😕

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد