فال ماهانه خرداد ماه 1399- متولدین شهریور

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور: در یک کندی زندگی شما یا قرار دارد یا قرار می گیرد که این کندی با زمان از بین میرود. چند تا بغض در این روزها دارید و شاید از روی ناراحتی گریه کنید و این گریه ها از روی غم است و دلتان می گیرد خبری خوش برای شما در راه است که این خبر به گوشتان می رسد و اسباب خنده و شادی شما می شود. روزهای پر از استرس را سپری می کنید. خوش قلب و مهربان هستید ولی دست شما بی نمک است و کسی قدرتان را نمیداند.

از یک مهدی نام حرفی می شنوید یا خبری می شنوید که خیلی تعجب می کنید. نقشه های زیادی از صبح تا شب می کشید که این نقشه ها برای روزهای آینده است ولی فعلا عملی نمیشود و صبر دارد ولی آخر و عاقبت نقشه های شما خوب است و به اهدافتان می رسید. اگر صاحب شغل دولتی یا اداری هستید یک موفقیت و یک پست در این مسیر دریافت میکنید که از این اوضاع بیرون می آیید.

در یک شرایط جدید کاری قرار می گیرید اگر آقا هستید و مجرد هستید و خواهان فردی هستید قدم برای عشقتان می خواهید بردارید یا از او خواستگاری کنید یا پیشنهاد ازدواج بدهید انجام دهید چون این مسیر بروی شما باز است و این فرد یک میوه بهشتی است که نصیب شما می شود و این فرد را خداوند به خاطر خوب بودن شماست که سر راهتان قرار می دهد و برای متولدین این ماه همسر خوبی خواهد شد و باید قدر این شخص
را بدانید و از او دلجویی کنید
.

بررسی رابطه عاطفی

اگر مریض بدحال یا بیماری دوروبرتان است از دست این مریض زیاد حرص میخورید ولی این فرد دعاگوی شماست و شما را خیلی دعا می کند و دعای این فرد پشت سرتان است و شاید این فرد خوب که نصیب شما می شود اجر و پاداش این دعای خیر و این کار خیر برای شماست. اگر دختر یا پسر مجرد دارید و متاهل هستید یک شرایط ازدواج در منزل شماست و چند تا میزگرد و دورهمی سر این موضوع ازدواج دارید.

که این میزگردها ثمره خوبی دارد و با موفقیت به اتمام میرسد. با یک دوست قدیمی تلفنی گفتگو دارید که خیلی تعجب می کنید و از حرفهای این فرد است که جا می خورید با عشقتان و کسی که دوستش دارید یک قهر و آشتی می کنید که این قهر و آشتی همراه با جر و بحث های زیادی است ولی انجام می شود.
ماه جدید ماه خوبی برای شماست و در این ماه یک سری اتفاقات شاد دارید که از این اتفاقات دلتان شاد می شود و خوشحال می شوید. در این ماه پولهای زیادی از دست شما می رود ولی به هر نیت که هست به خیر و شادی است که هزینه می کنید. یک ضرر و زیان روی وسایل منزلتان یا روی کاری که منزل شما ختم شود دارید و این یک هزینه روی دست شما می گذارد که مربوط به چهاردیواری خانه شماست. دیدارهای زیادی دارید و از دیدن این فرد خیلی خوشحال می شوید و در این دیدارها خیلی از بلاتکلیف های شما برطرف می شود.

فضول تلفنی دارید و این فرد شماره 4 دارد که فضولی شما را میکند مراقب باشید. سعی کنید زیاد با این فرد صحبت نکنید.اگر آقا هستید خانواده دوست هستید و جلوی خانواده خیلی مطيع هستید و این حسن شماست که به این خاطر همه دوستتان دارند و با عشق دنبال شما هستند. اگر اهل قلیان هستید در این روزها زیاد می کشید که از فکر و خیال زیاد است یا اهل سیگار هستید.

مصرف شما زیاد می شود ولی به خاطر استرس و فکر و خیال زیاد است ولی عشق به زندگی دارید و افراد دوروبرتان را دوست دارید. یک دروغ پشت سرتان می گویند به فردی که دوستش دارید یا دوستتان دارد که این دروغ اعصابتان را خرد می کند و از این دروغ دلتان می گیرد و شاید این فرد را نفرین کنید که از روی ناراحتی است.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور

2 پاسخ به “فال ماهانه خرداد ماه 1399- متولدین شهریور”

  1. سهره گفت:

    مثل همیشه یه دونه ای فالوده جان⁦♥️⁩

  2. مجتبی گلزار گفت:

    خیلی ممنون دمت گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد