فال PMC – از 6 تا 12 آبان 1402

 


فروردین : ‌‌ بیهوده وقتتان را با اهمیت دادن به حرف مردم تلف نکنید . مهم این است که شما می دانید که چه میکنید و پیش وجدان خود سربلند و پیروز هستید . از گذشته فردى كه نزديكتان است درس بگیرید و دست از شک و تردید بردارید و به تصمیمی که گرفته اید مطمئن باشید . با شخصی قهر هستيد كه اين كدورت رفع مى شود ، اگر قصد خرید دارید خوب است اما برای فروش بهتر است دست نگه دارید

اردیبهشت :با خلوص نیت عمل کنید تا به آنچه می خواهید برسید . وقتتان را بیهوده براى حدس و گمان تلف نکنید و با برنامه کار کنید. ضرری کرده اید فکرش را نکنید ، تجربه ای را که بدست آورده اید به زودی به دردتان خواهد خورد . در رابطه با تصميمى با چشم بازتری به مسائل نگاه می کنید . با پشتکاری که دارید به موفقیت بزرگی دست پیدا خواهید کرد.

خـرداد : ‌‌‏‏‌‏مدتی ست که در کارهایتان مانع ایجاد می شود و از فکر چیزی رنج میبرید به زودی تمام این فکر و خیال ها پایان مى يابد . از اینکه نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی مى كنيد و دیگران هم شما را سرزنش مى كنند ناراحت نشوید . غصه خوردن فایده ای ندارد جز اینکه کارها را بدتر مى كند . باید یک تغییر اساسی در خودتان بوجود آورید در مورد فردى كه از او دلگير هستيد منفی فکر نكنيد ، ذاتاً انسان بدى نيست .

تـیـر :در رابطه با اتفاق اخير حق را به خودتان ندهيد اقلاً فكر كنيد شايد طرف مقابل تان هم حق داشته باشد . راهى بيابيد تا مسائل را از نگاه او هم ببينيد، بدين ترتيب فهم رفتارش برايتان آسان تر ميشود.عجولانه تصميم گيرى نكنيد به ضررتان تمام ميشود.تحولى اساسى در زندگيتان به وجود خواهد آمد. شما با نيروى اراده تان ناممكن ها را ممكن ميسازيد.

 

مـرداد:  مسافرتی برایتان پیش خواهد آمد، به این مسافرت بروید. برایتان بسیار خوب است. در رابطه با گذشته غصه خوردن دردی را دوا نمیکند. باید هدف و برنامه زندگیتان را درست تعریف کنید. کار و تلاش برطرف کننده ناراحتی تان میشود. شما ذاتاً خوشحال و مهربان هستید. عصبانیت و خودخواهی شایسته شما نیست. سعی کنید بر امور مالى تان مسلط تر باشيد .

شهریور : ‌  ‏ ‏خرید و فروش هر دو برایتان خوب است . به زودی به موفقیتی دست می یابید که باعث رضایت خاطرتان می شود . پولی را که در انتظارش بودید به دستتان می رسد . مواظب صحبت هایتان در جمعى باشید و وضع را بدتر از آنچه که هست نکنید . منتظر شنیدن خبر خوبی باشید . به تغذیه خودتان توجه ندارید ورزش عاملی مؤثر در بهبود وضعیت روحی شماست.

مـهـر : خرید و فروش هر دو برایتان خوب است . به زودی به موفقیتی دست می یابید که باعث رضایت خاطرتان می شود . پولی را که در انتظارش بودید به دستتان می رسد . مواظب صحبت هایتان در جمعى باشید و وضع را بدتر از آنچه که هست نکنید . منتظر شنیدن خبر خوبی باشید . به تغذیه خودتان توجه ندارید ورزش عاملی مؤثر در بهبود وضعیت روحی شماست.

آبـان :  مجلس شادی بر پا خواهد شد ، در این مجلس شرکت کنید حتی اگر علاقه ای برای حضور ندارید . شما تا کار خودتان را نکنید از موضوع مورد نظرتان دست بر نمى داريد . پشتکارتان عالیست آنرا در راه درست تری استفاده کنید . گاهی حرف هایتان نیش دار است شما بهتر از دیگران میدانید واقعیت از چه قرار است هرکاری مى كنيد یا هر حرفی میزنید مطمئن باشید که پس از آن وجدانتان راحت است

آذر :  ‌فرد با اراده و اهل گردش هستید اطرافیان تان از مصاحبت با شما بسیار لذت میبرند این روزها برای بهتر شدن بازار کارتان بسیار فکر و همچنين تلاش مى كنيد . در مورد مسئله عاطفی بهتر است خود رأيى را کنار بگذارید و با کسی مشورت کنید تا راه حل برای مشکل پیش آمده به شما ارائه کند. مراقب سلامت تان باشید و ورزش كردن را فراموش نكنيد .

 

دی : ‎ ‌شما بسیار مورد توجه دیگران هستید . خودتان را آزار ندهید . از صبر و حوصله ، ضرر نمى كنيد . شما از خودگذشتگی نشان مى دهيد اما از هیچ چيز و هیچکس در زندگیتان راضی نیستید این روزها نمیدانید چگونه با مسائل و مشکلات باید روبرو شويد . میخواهید با کسی صلاح و مشورت کنید . در پيدا كردن راه حلى كه به دنبالش هستيد موفق مى شويد .

بهمن : شخصی موجب ناراحتی و پریشانی شما شده . کسی که حاضر نیست خودش را در حل این مشکل دخالت بدهد . همین امروز او را از زندگی تان پاک کنید . ضرر مالی صورت گرفته که برای جبران آن مدتی زمان لازم است . با عجله کارها را خراب تر مى كنيد . برای رسیدن به هدفتان زمان طولانی تری لازم است . اما می ارزد که دنبالش را بگیرید .

 

اسفند : ‏‏‏به تازگى درگیر مسئله و کاری ناخواسته شده اید که سودی برایتان ندارد نفع آن در آخر به دیگران مى رسد و زیانش در دراز مدت به شما مى رسد . بهتراست برای مدتی خودتان را از جریانات بوجود امده کنار بکشید . باید بدانید که برای هرکاری اصول و قوانینی وجود دارد . بدون تهیه مقدمات نباید انتظار موفقیت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد