فال پی ام سی – از 1 تا 7 آبان 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 1 تا 7 آبان 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : بخاطر هیچکس ارزشهای خودتان را فراموش نکرده و کنار نگذارید.کنار آمدن با دیگران نشان دهنده ی ضعف شما نیست بلکه بیانگر قدرت شماست.کاری که مدتها زمان و انرژی شما را گرفته بود بالاخره به ثمر می نشیند. وقتی به احساس خود اعتماد داشته باشید خیلی راحت تر می توانید از تصمیماتی که می گیرد مطمئن باشید. با شخصی مکالماتی در مورد مسائل کاری خواهید داشت ، اطلاعات خیلی خوبی را در اختیار شما قرار می دهند که می تواند روی سرعت، پیشرفت و بالا رفتن درآمدتان تاثیر به سزایی داشته باشد. یادتان باشد همه ایده ها لزوماً عملی نخواهند شد ، پا فشاری بیهوده نکنید.

 

 

اردیبهشت : اگر پشتکار و نبوغتان را به خوبی بکار بگیرید می توانید یک رویای دست نیافتنی را به واقعیت تبدیل کنید.درگیر ماجرایی خواهید شد.ممکن است بخواهید در مورد نحوه ی ادامه ی همکاری یا همراهی با شخصی برخی تغییرات را ایجاد کنید.چند روزی به این موضوع فکر کنید.اگر با گذشت زمان نظرتان عوض نشد.ایده تان را عملی کنید.‌‌‎کم خوابی بی طاقت تان کرده ، اینکه واقعیت و رویا با هم آنقدر ترکیب شوند که نتوانید تفاوت بین آنها را تشخیص دهید وضعیتی بسیار گیج کننده است .‎

 

 

خـرداد : کسی را در این هفته راهنمایی‌ نکنید ، تقصیر ها را گردن شما می اندازند . چند روز شلوغ همراه با تجربه‌های تازه را پیش روی دارید . به خواسته ای بیش از حد ، فردی در اطرافتان محترمانه نه بگوید و خودتان رها کنید.‌‎يك دوست قديمى ناگهان براى شما شخصيت تازه اى پيدا كرده و طرف مقابلتان براى شما جذابيتى فوق العاده پيدا خواهد كرد. گويا عشق تازه اى در راه است. البته نبايد انتظار داشته باشيد كه همهء درها يك شبه به رويتان باز شود. بكار گيرى خلاقيت هاى هنرى كار چندان ساده اى نيست؛ اما اين روزها شما مى توانيد روى مهارت ها و حتى افكار عجيب و غريب تان سرمايه گذارى كنيد.

 

 

تـیـر : ‌شما نيازى به اينكه زحمات و كارهايتان در محل كار توسط ديگران ديده شوند نداريد. همين كه وظايف بطور كامل و سر وقت انجام شوند براى شما لذت بخش ترين پاداش ممكن خواهد بود.شخصى كه به شما علاقمند است، كمكتان مى كند تا براى رسيدن به نقشهء بلند پروازانه و خلاقانه اى كه داريد برنامه ريزى كنيد. تقسيم كار كنيد تا اين همه فشار را به تنهايى به دوش نكشيد. در مورد جریان بسیار حساسی مجبور به بحث کردن خواهید شد . در حال حاضر نگرش شما منطقی تر شده است و می توانید رویای مبهمی که داشته اید را به تعادل برسانید و آن را از یک امید واهی به هدف قابل دست یابی تبدیل کنید . نگران شخص راه دور هستید که شاید نتواند از پس مشکلات بر آید.

 

 

مـرداد:اتفاقی باعث میشود به دلتان شادی بیافتد و لبخند بر لبتان بنشیند . شما خودتان متوجه نیستید ولی رفتار شما میتواند الهام بخش خیلی ها باشد . در زمینه روابط عاطفی برایتان فرصتی به وجود می آید آنرا با صبر بیش از حد و این دست و آن دست کردن از دست ندهید .از ریسک کردن نترسید خیلی واضح و صریح در مورد ایده ها و برنامه هایتان صحبت کنید.شما آماده ايد تا براى رسيدن به اهدافتان به سختى كار كنيد. در واقع شما تمام هوش و حواستان را روى اين متمركز كرده ايد كه به ديگران نشان دهيد وقتى پاى رسيدن به اهدافتان در ميان باشد، چقدر جدى مى توانيد باشيد.

 

 

شهریور : ‌پیام یا تماسهای تلفنی ای خواهید داشت که شما را با افراد تازه ای آشنا می کند که می توانند به افراد مهمی در زندگیتان تبدیل شوند. وقت شناس و مراقب کلامتان باشید. با تمرکز آگاهانه و روی آنچه میگویید و می شنوید از اتلاف زمان و انرژیتان جلوگیری کنید. در رابطه با یک برخورد لفظی در روز های آینده احتیاط کنید کنترل کلامتان را از دست ندهید اگر احساس میکنید این روزها انرژی کافی ندارید آگاهانه سرعت انجام کارها را کاهش دهید تا توانتان بیشتر شود .مالی که به دستتان میرسد در درست ترین راه ممکن به کار خواهید گرفت.مطمئنا این اولین و آخرین بار نیست.

 

 

 

مـهـر :ذهنتان آماده و متمرکز است بنا براین زمان خوبی است تا برای رسیدن به نیتتان اقدام کنید . اجازه ندهید که ترس و محافظه کاری شخصی در اطرافتان مانع شما شود موقعییت و تجربه او با شما فرق دارد . بدون چشم داشت ، کاری به ظاهر کوچک برای شخصی انجام خواهید داد.باور داشتن همین قدم کوچک کلید موفقیت را در دستانتان قرار خواهد داد.مراقب شخصي سؤدجو در بين همكارانتان باشيد ممكن است از رو راستي شما سوء استفاده كند.

 

 

آبـان : آتش درونتان را كم كنيد و كمى آرامتر قدم برداريد. درست در همان نقطه اى كه هستيد زمان خوبى براى ايستادن و تمركز كردن است. با بدنتان آنطور كه شايسته است برخورد كنيد. از زياده روى در خوردن و نوشيدن بپرهيزيد. نمدتى است موضوعى ذهن شمارا درگير كرده ، زمان آن رسيده كه فكرهاى خودتان را متمركز كنيد و يك تصميم قطعى براى هميشه بگيريد و به آن جامع عمل بپوشانيد ، به خودتان مطمئن باشيد تمام پاسخ ها را ميدانيد .تاوان تصميم گيرى عجولانه اى كه كرده بوديد را مى پردازيد.

 

 

آذر : موضوعی که برایتان پیش آمده را از یک طرف ، منطقی پذیرفته اید اما از طرف دیگر با احساس تان کنار نمی آیید. از آنچه گذشته بگذارید و بگذرید ، روحیه جنگجوی تان به کار ساختن بیشتر می آید تا خراب کردن ، خودتان را خراب نکنید . همکاری با شخصی یا گروهی میتواند به شما در برداشتن قدم های بزرگ یاری رساند ، بهتر است با افرادی که از نظری فکری به شما نزدیک هستند بیشتر در ارتباط باشید. اين روزها زمان خوبي براي استراحت نيست تمام تمركزتان را بروي كارهاي مهمي كه ميخواهيد انجام دهيد بگذاريد به نشانه هاي اطرافتان دقت كنيد ، حاوي پيامهايي هستند كه ميتوانند به شما در طي مسير كمك كنند.

 

 

دی : ارتباطات ، راز موفقيت شما در چنين روزهايي است . با اينكه جواب سوالي كه از شما مي شود را مي دانيد از پاسخ دادن امتناع مي كنيد. شما دوست نداريدحقايق را به همين زودي آشكار كنيد،كمي صبر لازم است تا به شرايط دلخواهتان برسيد. ايده هاي كوچكي به ذهنتان خطور ميكند آنها را ناديده نگيريد و با تنبلي و پشت گوش انداختن خودتان را از رسيدن به موفقيت محروم نكنيد .اگر مي خواهيد شخصي را در يك ملاقات كاري تحت تاثير قرار دهيد با كمي تحقيق به علايق اش پي برده و او را شگفت زده كنيد، كسي در اطراف شما است كه خير شما را نمي خواهد و بد خواهي اش را نشان نمي دهد تا وقتي اشتباه كنيد .

 

 

بهمن : شما انقدر قدرت دارید که می توانید هر آنچه بخواهید بدست آورید ، نگذارید ترس های کوچک و حس پشیمانی بر شما غلبه کند و مانع از پیشرفت تان شود .راهی که در مقابلتان قرار گرفته بر خلاف آنچه از بیرون به چشم می آید روشن و واضح است . اين روزها شما در حال حركت به جلو و پيشرفت هستيد اما يك يا دو اظهار نظر ديگران شما را به شك انداخته و به آرامي از حركت باز مي دارد به نفع شماست كه اين گوش را در و آن یکی را دروازه كنيد و گرنه دودش فقط به چشم خودتان ميرود ، نه حسودان اطرافتان . به سفری می روید و كمي استراحت می كنيد . منتظر شنيدن زنگ تلفن براي شنيدن خبري بسيار خوش باشيد .

 

 

اسفند : اگر قدم اول را اشتباه برداشته اید، نگرانی را به آن اضافه نکنید. هنوز راه زیادی در پیش است و شما می توانید در طول این مسیر اشتباهات خود را جبران کنید . از حرف تلخ کسی که در زمان عصبانیت به شما گفته شده بیش از حد ناراحت شده اید. از فرصتی که پیش خواهد آمد استفاده و دلخوری تان را بیان کنید تا از این همه خودخوری خلاص شوید.اختلاف کوچکی میان شما و یکی از دوستان یا همکارانتان بوجود می آید که ممکن است شما را برای انجام کاری بی تفاوت کند .نگذارید این موضوع انرژی شما را بگیرد کلامی که به زبان می آورید بر دل کسی که دوستش دارید خواهد نشست.بیان صادقانه آنچه در ذهن دارید دیگران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد