فال پی ام سی – از 8 تا 14 آبان 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 8 تا 14 آبان 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : کمک مالى از راه خواهد رسید که سخت به آن نیاز دارید. با دوستى قدیمى ملاقاتى خواهید داشت. با ورود به مکانى جدید در زندگى تان دوران پر ثمر و شکوفا را تجربه خواهید کرد. شما به راحتى قادر خواهید بود تا با فشارهایى که اعمال میشود کنار بیایید. راه هایى براى از بین بردن یکنواختى در زندگى تان در نظر گرفته اید. فعلاً بهتر است براى مدت طولانى ترى شرایط موجود را حفظ کنید.

 

 

اردیبهشت : صبر بیش از اندازه تان، مشکلات پشت پرده را برطرف نمی کند. تغییر و تحولی در نحوه برخوردتان با اطرافیان ایجاد کنید. کارهای ناتمام خود را تمام کنید تا بتوانید فکر آزاد برای شروعی تازه داشته باشید. اگر فردی قصد حرف زدن با شما را دارد از صحبت با او امتناع نکنید. ممکن است بعد ها خود را به خاطر این کار سرزنش و ملامت کنید. صبر و تحمل نتیجه غیر منتظره را برایتان به بار می آورد.

 

 

خـرداد : ممکن است ناخواسته درگیر گرفتاری یکی از عزیزانتان شوید. نگران مسئله ای که هیچ ارتباطی با شما ندارد نباشید. در آرامش و سکوت به کار خود ادامه دهید و به سخنان دیگران اهمیتی ندهید. این روزها شما از رابطه احساسی و عاطفی تان رضایت ندارید و می دانید که باید این نارضایتی را ابراز کنید. در انتخاب کلماتتان محتاط باشید. مراقب باشید که موجب رنجش خاطر و نهایتا بدهکار نشوید.

 

 

تـیـر :گاهی از واکنش های دیگران در مورد رک گویی هایتان شگفت زده میشوید. به همین علت برای مراعات حال دیگران کلا از ابراز احساسات خودداری می کنید. می توانید در جمع های مناسب بدون خویشتن داری افکارتان را بیان کنید. شما رازی را از دوستانتان پنهان کرده اید و هیچ لزومی به گفتنش نمی بینید. قبل از اینکه دست به هر اقدام دیگری بزنید افرادی را که برایتان در اولویت قرار دارند در جریان بگذارید.

 

 

مـرداد: حفظ انرژیتان از اهمیت زیادی برخوردار است. کارهای معوقه را به حال خود رها نکنید، حتی اگر بین ایده های بلند پروازانه و مسئولیت های جدیدتان گیر افتاده باشید. شما نمیتوانید از هیچ کس توقع داشته باشید. با شکوه و شکایت هم کاری از پیش نمیرود. مدتی ست که در انتظارِ شنیدنِ خبری هستید ، خیلی زود شیرین ترین اخبار ممکن را از کسی خواهید شنید که انتظارش را هم ندارید ، مراقبِ یک حرفِ نابجا باشید ، فرصت ِ بدست آمده را از دست نداده و از آن استفاده کنید

 

 

شهریور : ‌روی احساساتتان کنترل داشته باشید. این روزها هیچکس در اطرافتان قادر نیست شما را وادار به تغییر عقیده کند. شما به خواسته های خود اطمینان کامل دارید. ایده هایتان را برای رسیدن به موفقیت حفظ کنید اما در راه های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید. درمورد مسائل عاطفی مسیری که پیش گرفته اید شما را از مواجهه با مشکلات نجات نمیدهد. بیش از حد تحمل تان باری به دوش نکشید.

 

 

 

مـهـر : از سخاوتمندی و بلند نظری فرد مورد علاقه تان شگفت زده خواهید شد و به دنبال راهی برای جبران خواهید بود. دامنه روابط و معاشرتهای اجتماعی تان را گسترده خواهید کرد. در حین همین مراودات، دوستی بی نظیر و وفادار پیدا خواهید کرد. روی مسئله ای بی ارزش متمرکز نشوید.برای متقاعد کردن شخصی برای انجام کاری از قاطعیت خود استفاده کنید.موفقیت از آن شماست و در کاری که انجام دهید پیروز خواهید بود

 

 

آبـان : روابط کاری تان مستحکم تر میشوند. قبل از تصمیم‌گیری های حساس و بزرگ و به بار آمدن پشیمانی زمان کافی برای فکر کردن به خود بدهید. با کناره گیری از جمع، خود را از لذت ها و خوشی ها محروم نکنید. سعی کنید در انتخاب اطرافیان تان دقت کنید تا بتوانید احترامی که خانواده برای تان قائل است در چشمان دیگران نیز ببینید. دیگران را در خوشی های خود سهیم کنید.

 

 

آذر : با ارتباط بر قرار کردن با خودِ درون تان به آن آرامشی که میخواهید میرسید. اگر روحیه آرام و صبور تان را بدست حوادث و فراز و نشیب های زندگی بسپارید کنترل امور را از دست خواهید داد و در مسیر سرد و بدون عشق قدم خواهید گذاشت. روابط دوستانه تان پچیده تر خواهد شد. این روزها اعمال تان با سخنان تان یکی نیستند. رفتار تان پیام های نا مفهومی برای دیگران دارد.

 

 

دی : ممکن است اخبار غیرمنتظره اى از راه دور دریافت کنید؛ اندکى از شتاب خود کم کنید. به جریانات فعلى و تجربه هاى اخیر زندگى تان بیاندیشید. اکنون از نظر احساسى در آرامش به سر مى برید. در هنگام صحبت در جمعى حواستان را خیلى جمع کنید. ممکن است یکى از دوستان منظورتان را اشتباه برداشت کند. عجله نکنید و با سعه ی صدر و با صبر و حوصله کارها را پیش ببرید، موفقیت در چنان شرایطی بدونِ تردید با شماست.

 

 

بهمن : اگر حالا به جزئیات توجه نکنید اعتماد بیش از حدتان به دیگران شما را به اشتباه خواهد انداخت. تا می توانید در برابر وسوسه ولخرجی از خود مقاومت نشان دهید. شما دستخوش احساسات، لحظه ای دست به کاری عجیب خواهید زد. اوضاع را با دید واقعی تر بررسی کنید. اختیار احساسات خود را دوباره به دست بگیرید و با رفتاری متفاوت ابراز وجود کنید تا حرف تان را به کرسی بنشانید.

 

 

اسفند : اجازه ندهید یاس و ناامیدی بر وجودتان مسلط شود در غیر اینصورت روحیه تان را خواهید باخت. تا جای ممکن از مشاجرات دوری کنید حتی اگر کشمکش های خانوادگی طاقت تان را طاق کرده. از ابراز احساسات نزد دیگران نهراسید چون تغییر بزرگی در روحیه شما ایجاد خواهد کرد. مهربان بمانید تا محبوبیت تان حفظ شود. بدون شک همین روزها گره از کارتان باز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد