فال PMC – از 30 دی تا 6 بهمن 1402

 


فروردین : ‌‌ مسیری که برای زندگی تان در نظر گرفته اید  دوباره مرور کنید. پس از سالها تماسی با شخصی  خواهید گرفت که همچنان منتظر است.  به زودی خبری به شما گفته خواهد شد، آن را به فال  نیک بگیرید به حرف هایفرد بزرگتری  توجه کنید.  او در مورد موضوعی با شما صحبت می کند که  درباره اش تحقیق کرده است.  گوشه گیری و وقفه را کنار بگذارید تا روزگار  برایتان دلنشین شود. لایک و کامنت شما جریان انرژی بزرگی را  ایجاد خواهد کرد که به شکل بهتر و بزرگتری به شما  برگشت داده خواهد شد .

اردیبهشت :به دستان مهربانی که روزی در زمان نیاز شما را یاری  داده اند فکر کنید و شما هم دست خود را به سوی او  دراز کنید. شخصی را که عمیقا پشیمان است ببخشید.  پیشنهادی به شما می شود که سرشار از برکت است.  برای رسیدن به نیت تان عجله نکنید. هر چه قسمت  باشد، همان می شود. شخصی در اطرافتان به زندگی  شما حسادت می کند. گذشته زندگی شما را تحت تاثیر  قرار می دهد. به گذشته فکر نکنید. لایک و کامنت شما جریان بزرگی  از انرژی  را  ایجاد خواهد کرد که به شکل بهتر و بزرگتری به شما  برگشت داده خواهد شد .

خـرداد : ‌‌اگر کسی را دوست دارید این علاقه را به باد  فراموشی نسپارید. در راه انجام کار خیری قدم  بردارید. مواظب اطرافیانتان باشید. خوش بین  بمانید، بدبینی شما را از هدف و مسیرتان دور  می کند. بی محلی شما شخصی را کلافه کرده و ممکن  است از کوره در برود. صداقت را در انجام کارهایتان  فراموش نکنید که کلید رسیدن به هدفتان است.  این هفته به هیچ عنوان معامله ای انجام ندهید. لایک و کامنت شما جریان بزرگی  از انرژی  را  ایجاد خواهد کرد که به شکل بهتر و بزرگتری به شما  برگشت داده خواهد شد .

تـیـر :اگر این روزها احساس کسالت و افسردگی می کنید،  از خانه بیرون بزنید. طی چند روز آینده یک ملاقات  مهم خواهید داشت. مشکلات در حال حل شدن  هستند، بیهوده احساس نگرانی و اضطراب می کنید.  دخالت بی جای یکی از اطرافیان مانع آن می شود که  بتوانید به طور مستقل در مورد مسئله ای مهم تصمیم  بگیرید. فرصت آشنایی با شخصی برایتان پیش  خواهد آمد که شما را در موقعیت جدیدی قرار میدهد. لایک و کامنت شما جریان بزرگی  از انرژی  را  ایجاد خواهد کرد که به شکل بهتر و بزرگتری به شما  برگشت داده خواهد شد .

 

مـرداد:  دریافت یک هدیه شما را خوشحال خواهد کرد.  روزهای شیرین برای شما در راه است. در قول دادن  به دیگران توان خود را در نظر بگیرید. وعده های  بی عمل از اعتبار شما می کاهد. به کسی که عاشقانه  شما را دوست دارد توجه بیشتری نشان دهید. این  روزها برای شما هر چیزی ارزش صبر و انتظار را دارد.  معامله ای که فکرتان را مشغول کرده، انجام دهید.  سود کلانی می برید. لایک و کامنت شما جریان بزرگی  از انرژی  را  ایجاد خواهد کرد که به شکل بهتر و بزرگتری به شما  برگشت داده خواهد شد .

شهریور : ‌  ‏ ‏به یک مسافرت احتیاج دارید تا شما را برای کار و زندگی  آماده تر کند. به مسائل کوچک و بی اهمیت بیش از حد  توجه می کنید، بهتر است به فکر آینده باشید. کلید  اصلی حل مشکلات در تفکر درست تان است. از رویاها  بپرهیزید و به واقعیت بپردازید. شخصی که از شما  دلخوری داشته حالا به شدت کمک حالتان خواهد شد.  شانس و اقبال در خانه تان را به صدا در می آورد،  گوش به زنگ باشید. لایک و کامنت شما جریان بزرگی  از انرژی  را  ایجاد خواهد کرد که به شکل بهتر و بزرگتری به شما  برگشت داده خواهد شد .

مـهـر : در رسیدن به هدفتان عجله نکنید، باعث بی نظمی در  کارهایتان می شود. به موضوعی فکر می کنید که در  آینده شما تاثیر خوشایندی خواهد گذاشت، کمی  جدی باشید و بی گدار به آب نزنید. دیداری دلنشین  خواهید داشت، آسوده خاطر باشید خبری خوش از  راه می رسد. این روزها ممکن است از نظر مادی در  تنگنا قرار بگیرید. انتقاداتی از شما می شود بهتر  است هیچ عکس العملی نشان ندهید. لایک و کامنت شما جریان بزرگی  از انرژی  را  ایجاد خواهد کرد که به شکل بهتر و بزرگتری به شما  برگشت داده خواهد شد .

آبـان :  خانه تان پر از شادی و جنب و جوش خواهد بود.  در مورد نیتی که در سر دارید با کسانی که برای شما  دل می سوزانند مشورت کنید. فرصتی برای جبران  اشتباهی پیدا خواهید کرد، این فرصت را از دست  ندهید. در برابر سختی ها مقاوم باشید به اطراف  خودتان خوب دقت کنید و با دوراندیشی زندگی  بهتری برای خود بسازید. شخصی همان طور که  ادعا می کند به فکر شماست او را باور کنید. لایک و کامنت شما جریان بزرگی  از انرژی  را  ایجاد خواهد کرد که به شکل بهتر و بزرگتری به شما  برگشت داده خواهد شد .

آذر :  ‌هرچه زودتر خودتان برای آینده تان تصمیم بگیرید و  نگذارید برای آینده شما تصمیم بگیرند. یکی از  نزدیکان ناراحتتان کرده است حق با شماست اما  بگذارید گذشت زمان مشکلات را حل کند. یک تحول  اساسی در راه است که باعث می شود بسیاری از مشکلات اقتصادی تان حل شود. حسد و کینه را کنار  بگذارید. کسب تجربه جدید خوب است، به شرط آن  که با احتیاط قدم بردارید. لایک و کامنت شما جریان بزرگی  از انرژی  را  ایجاد خواهد کرد که به شکل بهتر و بزرگتری به شما  برگشت داده خواهد شد .

 

دی : ‎ ‌مدتی است به درستی  نمی دانید چگونه  با شریک  زندگی یا دوستانتان برخورد به جا کنید. فعلا اقدام  به معامله ای نکنید که نه تنها سودی برایتان ندارد  بلکه به شما ضرر هم می رساند. در انجام کارهایتان  صبر و درایت کنید، صبر و گذشت زمان مشکلاتتان را  بر طرف می کند. اگر به او قولی داده اید عمل کنید  چشم انتظار شماست. از روی احساسات عمل نکنید و  صادق باشید. لایک و کامنت شما جریان بزرگی  از انرژی  را  ایجاد خواهد کرد که به شکل بهتر و بزرگتری به شما  برگشت داده خواهد شد .

بهمن : شخصی به شما حرف های امیدوارکننده ای خواهد زد  که احساساتتان را تقویت می کند، این حرف ها حرف  دل شماست شاید مشکلات اقتصادی باعث شده تا  تحت تاثیر برخی شرایط قرار بگیرید . به سلامتتان  بیشتر توجه کنید. در روزهای آینده مطلبی ذهن شما  را مشغول خواهد کرد، کمی زمان بگذارید و خودتان  را به خطر نیندازید. به دیگران هم فکر کنید و تنها  به فکر خودتان نباشید از روی احساس تصمیمی نگیرید. لایک و کامنت شما جریان بزرگی  از انرژی  را  ایجاد خواهد کرد که به شکل بهتر و بزرگتری به شما  برگشت داده خواهد شد .

 

اسفند : ‏‏‏خبری مسرت بخش به گوشتان خواهد رسید.  مواظب رفتار خود باشید تا در تنگنا قرار نگیرید.  شما همان قدر که جدی هستید، همان قدر هم زود  اعتماد می کنید و این به نفعتان نیست. ناراحتی های  گذشته را فراموش کنید. منتظر خبر خوبی در رابطه  با یکی از نزدیکانتان باشید که ارتباط مستقیمی با  شما دارد. ایده جدیدی در ذهن دارید. در برابر  حقیقت چشم تان را باز کنید. لایک و کامنت شما جریان بزرگی  از انرژی  را  ایجاد خواهد کرد که به شکل بهتر و بزرگتری به شما  برگشت داده خواهد شد .

 

2 پاسخ به “فال PMC – از 30 دی تا 6 بهمن 1402”

  1. ویدا گفت:

    درود
    سپاس فراوان که دوباره فال روزانه را گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد