فال PMC – از 15 تا 21 مهر 1402


فروردین : ‌‌ با شخصی بحثی طولانی خواهید داشت سعی کنید تا حد امکان او را قانع و همراه کنید وگرنه تلاش هایتان به هدر می رود . در مورد مسئله ای اگر جواب شما منفی است این نه را همین امروز بگویید هم خودتان و هم دیگران را از بلاتکلیفی در بیاورید . از لحظه های زندگی تان استفاده کنید شما فقط یکبار به دنیا می آیید وقت هدر نکنید .

اردیبهشت :جا به جایی مکانی خواهید داشت از حالا به فکر و آماده یک سری تغییر و تحولات باشید ؛ به جای خوبی خواهید رفت . ازدواجی در خانواده یا اقوام نزدیک پیش می آید . در مورد مسئله ای سعی کنید فرد مورد علاقه تان را کلافه نکنید ؛ دست از وسواس بردارید تا او هم بتواند راحت تر با شما برخورد کند . برای رسیدن به نیتی که در ذهن دارید فعلا باید دست نگه دارید .

خـرداد : ‌‌‏‏‌‏روز به روز قدرت خلاقیت شما بیشتر می شود به خودتان شک نکنید اما برای رسیدن به نیتی که در سر دارید باید راهی طولانی بپیمایید . نگذارید سودای قدرت و شهرت شما را از راه درست دور کند . اوقات لذت بخش و خوشی برایتان بوجود خواهد آمد . عشق برایتان مهمترین چیز در زندگی تان می شود از آن واهمه نداشته باشید .

تـیـر :شخصی خوش گذران سر راهتان قرار می گیرد . چشم هایتان را باز کنید و خود را همدم و هم نشین او نکنید . هیچ چیز تا زمانی که شما اجازه ندهید ترسناک نیست . سوالی از شما می شود ، طفره نروید و جواب مشخصی بدهید تا شک و شبهه ها برطرف شود . خودتان را بی دلیل درگیر بازی ای که قواعدش را بلد نیستید نکنید

 

مـرداد:  شما اخیرا بیشتر تمایل دارید تا به فرد مورد اعتماد تری اتکا کنید . تجربه جدیدی را به دست خواهید آورید . در رابطه با موقعیت فعلی تان تغییر رویه بدهید . گذشته شخصی برای شما آشکار می شود . محرم بمانید و ذهنیت خود را تغییر ندهید . در همیشه روی یک پاشته نمی چرخد . 

شهریور : ‌  ‏ ‏موسیقی برای تغییر روحیه و حالتان بسیار خوب است . ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است . فقط به خاطر حرف دیگران عجول و شتاب زده تصمیم نگیرید . نه تنها برازنده شما نیست ، بلکه شما را به بازی خطرناکی می کشد که نهایتا منجر به از دست رفتن بهترین ها برایتان می شود . وارد بحثی شده اید که اتفاقا برای شما پایان خوشی دارد .

مـهـر : کمی راه و روش خود را تغییر بدهید تا دیگران هم بتوانند شما را بهتر و بیشتر درک کنند . کارتان در یک سازمان دولتی درست می شود. اما باید صبر و حوصله بیشتری از خودتان به خرج دهید . منتظر میهمانی باشید که در زندگی تان تاثیر بسزایی خواهد داشت . وقت خود را صرف افکار غیر عملی نکنید ؛ اوضاع روبه راه می شود .

آبـان :  گرچه به نظرتان بعید می آید، اما راه بازگشت برایتان باز است و هنوز می توانید جبران کنید . اگر قصد تغییر شغل دارید حالا بهترین زمان فرا رسیده است بهتر است از حرف زدن کم کنید و به عمل بیافزایید . از شخصی کمک بگیرید. راهی که پیش گرفته اید ، نیاز به صرف انرژس بیشتری دارد .

آذر :  ‌‏این روزها در برابر یک معمای غیر قابل حل گیر کرده اید . در مورد موضوعی عاطفی فکرهای عجیب و غریبی به مغزتان خطور می کند . طبیعت در راه رسیدن به حقیقت می تواند یاری تان بکند . راهی برای موفقیتتان در کاری باز می شود و کلیدی به دستتان داده می شود . اجازه ندهید کسی با زبان بازی حواس شما را پرت کند .

 

دی : ‎ ‌شخصی چهره اصلی اش را به شما نشان میدهد . راجب حرفی که به شما زده می شود بیشتر فکر کنید . پیش از امضای قراردادی مراقب باشید که همه نکات ریز و درشت متن را بخوانید تا از آن پشیمان نشوید . با کسی که درباره تصمیم تان از شما انتقاد می کند بهتر رفتار بکنید . موضوعی را باید پیگیری کنید .

بهمن : اگر در مسیری که انتخاب کرده اید شکست خوردید ، بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن دارید را امتحان نمایید . شما هم گاهی ناخواسته در حق دیگران اشتباهاتی کرده اید هرقدر کمتر سخت بگیرید دنیا هم به شما کمتر سخت می گیرد . خریدتان را همین هفته انجام بدهید . برای جواب دادن به شخصی بهتر است عجله نکنید .

 

اسفند : ‏‏‏دیگران تمایل دارند در انجام کارهایی که می کنید سهمی داشته باشند . می توانید از ایده های آنها برای بهتر شدن کار کمک بگیرید . در کار گروهی درصد موفقیت شما بیشتر است . اگر قصد سرمایه گذاری دارید حالا فرصت مناسبی است آنچه را که نیاز دارید به کار بگیرید و امیدوار باشید . احتمال تغییر‌ مکان برایتان زیاد‌ است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد