فال هندی راجت نیر- پنجشنبه 9 مرداد

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۹۰٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
حس خلاقیت شما امروز زنده شده است و میل عجیبی به انجام فعالیت های هنری و شروع پروژه های جدید در خود احساس می کنید، اما متأسفانه شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نمی توانید مسئولیت های سنگینی که به عهده تان گذاشته شده اند را کنار بگذارید تا به دنبال خواسته های شخصیتان بروید.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵٧٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز مسائل معنوی ذهن شما را به خود مشغول کرده اند و بسته به عقاید و باورهای خود ممکن است دوست داشته باشید وقت خود را به مدیتیشن و یا انجام فعالیت های مذهبی و معنوی مختلف اختصاص بدهید، اما متأسفانه مسئولیت های زیادی که در محیط کار و یا در خانه به عهده ی شما گذاشته شده اند این اجازه را به شما نخواهند داد که آنطور که خودتان دلتان می خواهد خواسته هایتان را دنبال کنید.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۹۴٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز شما خیلی بیقرار هستید و همین باعث شده است رفتارهای حساب نشده ای از خودتان نشان دهید، اما یادتان باشد که اگر هیچ کاری نکنید خیلی بهتر از این است که کار اشتباه را انجام دهید. شما می توانید خودتان را با این توجیه قانع کنید که یک معامله ی منطقی به نفع همه خواهد بود، اما خواسته هایتان و انتخاب هایتان امروز لزوما با هم همخوانی نخواهند داشت.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز فعالیت های اجتماعی زیادی در برنامه ی شما قرار گرفته اند، اما این همه کار ممکن است آنقدر به وقت و انرژی شما نیاز داشته باشند که تصمیم بگیرید به یکباره خودتان را غیب کنید، آن هم به گونه ای که هیچکس نتواند پیدایتان کند. به جای این کار، که باعث ناراحتی دوستان و عزیزانتان هم خواهد شد به شما توصیه می کنیم که از ابتدای روز برنامه تان را مشخص کنید و برای خودتان محدودیت هایی قائل شوید، قرار نیست دعوت هر کسی که شما را به همراهی دعوت می کند را بپذیرید. این که از اول جواب رد بدهید خیلی بهتر از این است که بپذیرید اما بعدا زیر قولتان بزنید و آن شخص را در انتظار بگذارید.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز هر چقدر که می گذرد می بینید که تلاش هایتان برای حفظ وضعیت فعلی رابطه تان بیهوده هستند و نمی توانید از بحث های احتمالی جلوگیری کنید. در ابتدای روز شما می توانید خودتان را با چالش های عاطفی که برایتان پیش می آیند و به توجه شما نیاز دارند تطبیق دهید، اما پس از مدتی اتفاقی می افتد که کاسه ی صبرتان را لبریز می کند و دیگر نمی توانید آن لبخند ساختگی روی لب هایتان را حفظ کنید. بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید و باری بیش از حد تحملتان را به خود تحمیل نکنید. بعد از مدت ها سکون در روابط عاطفیتان امروز دوباره شکوفه های عشق در قلبتان جوانه خواهند زد و راه برای عشقی تازه باز خواهد شد.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز شما زیاد رغبتی به بودن در اجتماع ندارید، اما شرایط ایجاب می کند که در مرکز توجه قرار بگیرید. خوشبختانه، با وجود تمایل شخصیتان به دور بودن از دیگران، اعتماد به نفس کافی برای انجام آنچه از شما انتظار می رود را دارید. اگر بتوانید به این بی میلی اولیه غلبه کنید می توانید حتی از قرار گرفتن در مرکز توجه لذت هم ببرید، به هر حال همیشه این احتمال وجود دارد که نظر آدم عوض بشود. امتیاز، وام و یا قراردادی که برای مدتی طولانی در انتظارش بوده اید امروز بالاخره روبراه خواهد شد و این اتفاق خوب روزتان را خواهد ساخت. شاید حتی بخواهید این اتفاق خوب را همراه با دوستان و نزدیکانتان جشن بگیرید.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
به زودی حرفی از فردی می شنوید که به دلتان می نشیند. این حرف ارتباط شما را بیشتر از قبل و سوتفاهم هایی را که برایتان پیش آمده بود، به کل برطرف خواهد کرد. سعی کنید که انرژی بیشتری برای این رابطه تان بگذارید زیرا ارزشش را دارد.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۰٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
این روزها دوست دارید که زمان بیشتری را به جمع آوری اطلاعات بگذارنید. این کار نه تنها شما را سرگرم خواهد کرد، بلکه اطلاعات تان را نیز افزایش خواهد داد. البته سعی کنید که قدم هایتان را با برنامه ریزی بردارید تا نتیجه خوبی بگیرید. دوستی رازی را با شما در میان گذاشته است.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۲۰٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز حواستان باشد تا راز دلتان را پیش هر کسی بازگو نکنید. افراد حسودی اطرافتان را فراگرفته اند که ممکن است از این شرایط سواستفاده کنند. پس تا قطعی شدن برنامه هایتان هیچ کاری انجام ندهید. می خواهید فردی را ملاقات کنید اما دودل هستید که به او این پیشنهاد را بدهید یا خیر. توصیه ما این است این کار را کمی به تاخیر بیاندازید زیرا در حال حاضر شرایط او چندان مساعد نیست و امکان شنیدن جواب منفی از او زیاد است. با کمی صبر همه چیز طبق خواسته شما پیش خواهد رفت.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز چه در محیط کار و چه در محیط های دوستانه، هر چه بیشتر در بحث ها شرکت کنید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. با این کار هم اعتماد به نفس تان افزایش می یابد، هم این که خودی به دیگران نشان داده اید. کاری را مدت ها پیش آغاز کرده بودید که ناگهان به بن بست خورد و رهایش کردید، اکنون زمان خوبی است تا بار دیگر به سراغ آن بروید. از آنجا که شرایط شما تغییر کرده است، احتمال موفقیت شما نیز حتمی است. در رابطه عاطفی شما کمی سرسخت شده اید. اگر رابطه تان را دوست دارید، انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۹۸٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
مدت هاست به فکر ایجاد تغییراتی در زندگی تان هستید اما جرات برداشتن قدم های اول را نداشتید. دوستی سر راه شما قرار می گیرید و انگیزه لازم را به شما می دهد. از این فرصت استفاده کنید و بدرخشید. کافی است تا این کار روی غلطک بیفتد، تمام انرژی و وقت تان را صرف آن کند.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۸٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد اما در بیان افکارتان به دیگران احتیاط کنید زیرا ممکن است موجب سوتفاهم شود. لازم نیست که هر چه در دل دارید را به زبان آورید، همین که کل مطلب را منتقل کنید، کافی است. امروز روز فوق العاده ای برای بیرون رفتن از خانه و خرید لباس است.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد