فال هفتگی PMC ( 19 تا 25 خرداد ۱۴۰۳ )

 

 

 


فروردین : ‌‌ در مورد پروژه مهمی که قصد شرکت در آن را دارید بهتر است بیشتر تحقیق کنید . در یک مورد مهم وارد بحث و گفتگو با خانواده می شوید و نظر شما مورد استقبال جمع قرار می گیرد و به خواسته قلبی تان می رسید . هوش و درک بالای شما موجب می شود که از یک موقعیت حاد و مشکل عبور کنید . از راهی که برایتان سخت یا غیر ممکن به نظر می رسد هدیه ای الهی برایتان حاصل می شود ؛ کائنات مزد ثداقت شما را خواهد داد .

اردیبهشت : تحولی تازه برایتان در راه است که بی علت وارد آن نخواهید شد . در زمینه کارهای هنری اگر توانایی تان را جدی بگیرید به جایگاه خوبی دست می یابید . این اواخر هر از چند گاهی به فکر کاری جدیدی می افتید اگر واقعا نمی توانید برای دیگران کار کنید وقت آن رسیده که شانس خودتان را امتحان کنید . سختی هایی که پشت سر میگذارید برای عوام غیر قابل تصور و تحمل است ولی کائنات شما را تا رسیدن به جایگاه واقعی تان تنها نخواهد گذاشت .

 

خـرداد :  در مورد مسائل تحصیلی یا کاری بهتر است هرچه زودتر نظمی به اوضاع بدهید . برای انجام کاری از شما خواسته می شود که به مکانی دوری بروید ، اگرچه قبل از رفتن به آنجا شما ناراحت می شوید اما بعد از ورود به آنجا به منفعت های فراوانی دست می یابید . از بابت موضوعی کامتان تلخ شده ؛ جریانی یا افرادی بر خلاف آنچه که باید پیش می روند و این موضوع زندگی شما را تحت الشعاع قرار داده اما بهترین روز زندگی تان در آستانه فرا رسیدن است .

تـیـر : یک طلب یا بدهی مالی وصول و حساب‌‎‌‌ها صاف می شود . فرصت آشنایی و ملاقاتی مهم، تلفنی و یا حضوری برایتان به وجود می آید آن را به فال نیک بگیرید . شخصی دغل باز و دورو با حرف های خوب در اطرافتان هست ، او به زودی دستش رو و رسوا می شود . یک خانم و آقا از یک مشکل عظیم یا حاد بیرون می آیند ؛ درست و غلط را در زمان کوتاه معنی نکنید . همه چیز شکلی پیش خواهد رفت که مطابق میل شما باشد زیرا این خواسته کائنات برای شماست .

 

مـرداد:   یک معامله خرید یا فروش فعلا به تعویق خواهد افتاد . کاری از دستتان برای دوستی بر می‌آید ، یادتان باشد که دریغ نکنید . در مورد مسائل مالی سرتان به کار خودتان باشد و به کار دیگران کاری نداشته باشید . اجازه ندهید هیچ چیزی آرامش این روزهایتان را از شما بگیرد . سبک ها از کنارتان رفتنی می شوند و ماندنی های واقعی تان را پیدا می کنید . عصر طلایی متولد مرداد در آستانه فرا رسیدن است ؛ این اراده خداوند و کائنات است .

شهریور : ‌  یک اتفاق ساده روند انجام یک مسئله را کند می کند اما بیهوده حرص نخورید این کار انجام می شود . خدا برایتان اتفاقی بی نظیر را خواسته اما بنده خدا چشم دیدن روی خوش شما را ندارد . صبر داشته باشید ، تلفنی از شما برای انجام کاری دعوت می شود . دیدارها تازه می شود و از دلتنگی هایتان کم می شود . قدم شخصی به زندگی تان پر از رحمت و برکت است . برگ برنده برایتان در آخرین لحظه همراه با نا امیدی مطلق ظاهر می شود .

مـهـر :   میهمانی یا نامزدی به زودی اتفاق می افتد . از لحظات عمرتان لذت ببرید و کاری به حسودان و یاوه‌گویان نداشته باشید . لحظه تصمیم گیری برای یک مسئله مهم فرا می رسد ، با اعتماد به نفسی که در شما وجود دارد تصمیم درست را اتخاذ می کنید . دیدار خوب و خبرهای خوش منتظر شماست . انتقال ؛ یا حرکتی مانند دوری و فرار از جریان یا فردی برای شما باعث و بانی خیر می شود . 

آبـان :  در رابطه احساسی و عاطفی یادتان باشد علاقه و عشق را باید ابراز کرد ، نمی توان توقع داشت که طرف مقابل خودش حدس بزند . امید در دلتان جوانه می زند مراقب سلامتی تان باشد برای رفع یک سو تفاهم به جای سکوت حرف بزنید و خیال خودتان و دیگران را راحت کنید . روی خوشی و ارامش را بعد از پشت سر گذراندن دورانی طولانی مدت از سختی خواهید دید ؛ یک قدم یا دعای خیر راهی را برایتان باز می کند .

آذر :  ‌شنیدن حرفی در یک جمع به شما ایده تازه ای می دهد . یک درگیری لفظی با کوتاه آمدن طرفین ختم به خیر می شود . کسی منتظر دیدن یک حرکت مثبت از طرف شماست تا به سمتتان با شوق بدود . حواستان به تصمیمی که می گیرید باشد ، مبادا تمام پل ها را پشت سرتان خراب کنید . عدد ۳ چند باری برایتان تکرار شده ؛ نشانه هایی از وقوع یک اتفاق تاثیر گذار روی روند کارهای شما به همراه این عدد رویت می شود .

 

دی : ‎ ‌ یک اتفاق بزرگ و مهم تفکر تازه ای به شما می بخشد و متوجه خواهید شد فکری که سال ها در ذهن داشته اید واقعیت نداشته و بیهوده خود را سرزنش کرده اید ، رها کنید . برای بهبودی وضعیت اعصاب خود به فضاهای سبز یا خارج از شهر پناه ببرید و بر روح و ذهن خود مسلط شوید . خانمی که نگاه مداومی به روند حرکت و کارهای شما دارد اقدامی غیر منتظره انجام می دهد که روی برنامه شما اثر گذار است . لحظه موعود برایتان فرا رسیده است .

بهمن :  از زندگی یکنواخت خود خسته شده اید بهتر است قدری برای خودتان تنوع ایجاد کنید . حسابتان با شخصی بالاخره پاک می شود . ناخودآگاهتان در مورد وقوع اتفاقی به شما هشدار می دهد . تا می توانید در رابطه عاطفی تان از تنش و یک‌دندگی دوری کنید ، حالا زمان مناسبی برای بحث کردن نیست . دست دست کردن روی موضوعی به ضرر شما تمام می شود . از دل جریانی پر تب و تاب به ساحل آرامش در زندگی تان می رسید .

 

اسفند : با شخصی روبرو می شوید که نیت و قصدش برایتان روشن نیست . برای آرامش و آسایش خودتان خیرات کنید . به زندگی دیگران برکت بدهید تا برکت به زندگی تان جاری شود . غرور و منیت کاذب آدم را در چشم دیگران کوچک می کند . راهی که در حال عبور از آن هستید . شرایط خانوادگی برایتان طوری پیش رفته که دوری یا کم توجهی پر رنگ تر از اتفاقات دیگر باشد ؛ این جریان فقط و فقط به دست خود شما حل می شود .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد