فال پی ام سی – از 4 تا 10 دی 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 4 تا 10 دی 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : در کاری که می خواهید برای اولین بار انجام بدهید بسیار دقت کنید و با احتیاط پیش بروید تا دچار ضرر و زیان نشوید. در رابطه عاطفی و احساسی‌تان بهتر است چشم‌هایتان را روی واقعیت نبندید. وارد یک بحث فرسایشی نشوید، سکوت کنید و نشنیده بگیرید خواهید دید که خیلی زود از عصبانیتتان کم می شود.

 

 

اردیبهشت : منتظر یک نامه یا مجوز هستید که به زودی به دستتان می رسد. زمان برای شما بسیار مهم و حیاتی‌ست بهتر است به کارهایتان سرعت بدهید. تصمیم مهمی را بر اساس نظر دیگران نگیرید، خودتان دست به کار شوید و تحقیق کنید. خبری به شما می رسد و شما را به شک می اندازد این شک برای شما خوب است.

 

 

خـرداد : با شخصی به طور اتفاقی در محیط کار آشنا می شوید با این تازه آشنا بسیار احساس نزدیکی می کنید. رفتن به یک مکان یا حضور در جمعی شما را از دنیای اطرافتان جدا می کند. از شخصی در اطرافتان که از شما سو استفاده می کند و تلاش هایتان را به نام خودش می نویسد دوری کنید.

 

 

تـیـر : ‌در انجام یک کار حرفه ای باید از افراد حرفه ای استفاده کنید. وقت طلاست وقتتان را هدر ندهید. برای آرامشتان در محیط کار یا خانه گل و گیاه تهیه کنید و به آن ها برسید. خطایی در گذشته کرده اید آن را بپذیرید و از این مرحله بگذرید. یک سفر کوتاه خستگی از تنتان بیرون می کند.

 

 

مـرداد: این هفته تا می توانید کارهای امروز را به فردا نیندازید ناگهان می بینید که چندین کار نکرده دارید و زمانی برای به پایان رساندن آن ها ندارید. در چند ماه آینده موردی برای یک تصمیم گیری مهم برایتان پیش می آید، حواستان باشد که سریع و ناگهانی تصمیمی نگیرید و با بی احتیاطی وارد عمل نشوید.

 

 

شهریور : ‌ از امروز تحقیقات تان را شروع کنید. در برابر هر مانع و مخالفتی بایستید، مخصوصا وقتی که مسائل اعتقادی پیش می آید. ثابت قدم باشید و زود از میدان خارج نشوید. در روزهای آینده شور و شوق زیادی برای انجام کارهایتان خواهید داشت. برای گرفتن مدرکی همین امروز اقدام کنید.

 

 

 

مـهـر : ‎ با شخصی که فکر می کند فقط خودش مهم است و منافع دیگران را در نظر نمی گیرد، مشورت نکنید. به سلامت تان بیشتر اهمیت بدهید. این هفته به شما پیشنهاد می شود تا در انجام یک کار خیر شرکت کنید. با شخص نزدیک به شما که از دست تان دلخور است تماس بگیرید و کدورت ها را برطرف کنید.

 

 

آبـان : بین کار و زندگی توازنی ایجاد کنید. این روزها تعادل زندگی تان بر هم ریخته. شخصی از نزدیکانتان را دائم نصیحت می کنید، اما خودتان مدام در حال اشتباه کردن هستید. دست از سر دیگران بردارید و کمی در مورد رفتارتان بیشتر فکر کنید. خبری مهم به شما می رسد، با آن درست برخورد کنید.

 

 

آذر : قبلا شجاعت بیشتری داشتید و کارهایی می کردید که امروز حاضر به انجام آنها نیستید. برای گرفتن تصمیمی مهم یا انجام دادن کاری تحت فشار دیگران قرار می گیرید، عجله نکنید، صبور باشید و بدون دانستن تمامی شرایط، کاری را شروع نکنید. وارد بحثی که برایتان منفعتی ندارد نشوید.

 

دی : شما مجبور نیستید جواب همه را بدهید. یک ملاقات ساده تاثیر عمیقی رویتان گذاشته، ارتباط تان را با دیگران قطع نکنید. تنهایی به شما کمکی نخواهد کرد. در مورد مسئله ای لازم است همین حالا تصمیم بگیرید. همان کاری را بکنید که اگر انجامش ندهید بعدا پشیمان می شوید. چشمتان به جلو باشد نه به پشت سر.

 

 

بهمن : ترس را از خودتان دور کنید، این روزها شما گاهی حتی از اتفاقات خوب هم برداشت بد می کنید. هیچ کاری را مخفیانه انجام ندهید. بالاخره هر کاری روزی مانند خورشید در آسمان خواهد درخشید. مشکلتان را پیدا کنید تا بتوانید با آن روبرو شوید و برطرفش کنید نه اینکه دائم به دنبالتان بکشانیدش.

 

 

اسفند : این هفته فرصت آن را دارید که حرفتان را رک به طرف مقابلتان بگویید. این فرصت را از دست ندهید. یک عادت بد را کنار بگذارید. شخصی در اطرافتان اشتباهی می کند و تاوانش را شما می پردازید. بدخلقی نکنید، او به اندازه کافی شرمنده است. برای یک مهمانی تدارک خواهید دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد