فال هفتگی فالوده – 27 اردیبهشت تا 2 خرداد

 

 

فروردین :افرادی در محیط بیرون برای شما نقشه‌هایی را در سر می‌پرورانند که نقشه‌های خوبی به نظر نمی‌رسد، با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است مال، سلامتی، خانواده تان یا… به نحوی آسیب ببینند. هیجانات درونی تان را کنترل کنید، هر صحبتی را در هر مکانی مطرح نسازید زیرا در غیر این صورت دشمنان زیادی را برای خودتان ترتیب خواهید داد. کار نیمه تمامی را خیلی زود به اتمام خواهید رساند که از نظر مادی و معنوی سود فراوانی نصیب شما خواهد شد.با این که حال و حوصله‌ی درگیری‌های خانوادگی یا اختلاف‌نظرهای بین دوستانتان را ندارید اما این احتمال وجود دارد که قفل مشکل تنها به دستان شما باز شود.پس اگر می توانید به آن ها کمک کنید ولی خودتان را به دردسر نیندازید.

 

 

اردیبهشت :متولدین 27 اردیبهشت تا 2 خرداد ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. در روزهای پایانی ماه، معامله‌ی خوبی خواهید کرد اما لازم نیست تا راز و چگونگی این معامله را با دیگران مطرح کنید. اجازه دهید تا دوستان و اقوامتان فکر کنند که صرفا از روی خوش‌شانسی موفق به جوش دادن چنین معامله‌ای شده اید. شما از اینکه در یکی از کارهایتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد.

 

 

خرداد :برای هر کاری که انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما به راحتی می‌توانید با دلگرمی‌کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید. با کسی ارتباط ذهنی ناگهانی ای پیدا خواهید کرد، و این رابطه را می توانید خیلی زود به مرحله ی بعد و جدی تری برسانید، هیچ مرزی میان دو آدم بالغ وجود ندارد مگر محدودیت ها و مرزهایی که خودتان برای هم وضع کنید. کار نیمه تمامی را خیلی زود به اتمام خواهید رساند که از نظر مادی و معنوی سود فراوانی نصیب شما خواهد شد.

 

تیر : شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید.با این حال باید مراقب باشید که دچار مشکلات خود ساخته نشوید زیرا شما توانایی نه گفتن ندارید و خیلی جاها خودتان را به دردسر میندازید. در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت. از تمرکز بالایی در ابتدای ماه جدید برخوردار خواهید بود پس اجازه ندهید که چیزی حواس‌تان را پرت کند. هرچقدر که تمرکز بیشتری بر مقصدتان داشته باشید، به موفقیت‌هایی بیشتری دست خواهید یافت. اگر دل كسى را در گذشته شکسته اید از او حلالیت طلب کنید در طالعتان بستگى از طرف اين شخص نشان داده مى شود .

 

مرداد : هم اکنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید که حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شکست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید که با فکر کردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت کنید. هم اکنون شما باید کارهایی که قبلاً نیمه کاره انجام داده‌اید و کارهایی که برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید. مشکلات مالی در اين روزها داريد و در چند دست بستگى مالى قرار داريد ولی با آمدن یک پول سريع از ديت بستگى بيرون مى آييد و شادی به شما رو می کند . در یک مسابقه یا امتحان ، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود.

 

شهریور : شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد. دیدار و روبوسی با یک یا چند نفر از بستگان یا دوستان نزدیک خواهید داشت.

 

 

 

مهر : شما نسبت به حرفهای دیگران در محل کار بیش از حد حساس شده‌اید، ولی بهترین کار این است که زیاد این جور مسائل را جدی نگیرید. شما یک گفتگوی معمولی را می‌شنوید و در ذهنتان آن را به صورت یک عیب‌جویی تعبیر می‌کنید. به جای فکر کردن به اشتباهاتی که انجام داده‌اید و تجزیه و تحلیل کردن کارهایی که باید در آینده انجام دهید، در لحظه حال زندگی کنید و فقط کارهایی را انجام دهید که بتواند به شما کمک کند تا مشکلاتی که برایتان پیش آمده را حل کند. انسانى دست به خیرهستید و همينطور دعای خیر هم زیاد پشت سرتان است . از این دعاهای خیر درهای بسته زیادی به روی شما باز می شود. در معامله ای که انجام می دهید سود می برید. البته باید مراقب باشید چون سهل انگاری باعث ضرر شما می شود.

 

آبان : هم اکنون زمان کار کردن و سر و سامان گرفتن از نظر کاری است، اما زمانی را هم باید به تفریح کردن اختصاص بدهید. سیاره بهرام در پنجمین خانه نشانه شما که خانه تفریح و بازی است قرار دارد. شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است. اگر مجرد هستید با فردی جدید آشنا می شوید که این فرد ورودش به زندگی شما مثبت و خبر است و با این فرد جدید خاطرات خوبی را سپری می کنید.
 

 

آذر :وضعیت مالی شما در حال تبدیل شدن به یک موضوع جدی است و شما بلاخره قادر هستید که درباره این وضعیت فکری بکنید چرا که مریخ جنگ جو در دومین خانه از “پول” شما قرار دارد. اما فقط نیات خوب برای درست کردن این وضعیت کافی نیستند. به راه حل‌های ساده خود اکتفا نکنید چرا که ممکن است آنها مبتنی بر رویا و تصورات ایده آل گرایانه شما باشد. در عوض برنامه استوار و پایداری طرح ریزی کنید و بعد به خودتان فرصت کافی بدهید تا به نتیجه مطلوبی که در جست و جوی آن بودید برسید. فردى خواهان شماست كه قصد پیشنهاد دادن به شما را دارد و به شما پیشنهاد می دهد و قبول این فرد به خودتان بستگی دارد ولی این فرد خوش قلب و مهربان است.

 

 

دی :شما می خواهید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکار.با وجود اینکه می‌خواهید همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص، مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید. سند یا قرارداد مهمی را امضا می کنید که این قرارداد خیلی پربار است و با این امضا یک دربسته برای شما باز می شود و روزهای شادی را شروع می کنید. پول زیاد به دست شما می رسد که این پولها اگر بدهی یا قسط دارید آن را حل می کند و بدهی تان پرداخت می شود.

 

 

بهمن : زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می‌کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می‌کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده‌اید افسوس نخورید. شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید. افرادی که متاهل هستند یک بارداری دارند که باید مراقب خودتان باشید و این نوزاد به دنیا می آید و قدمش برای شما مبارک است و این نوزاد خوش قدم و خوش يمن است.

 

 

اسفند : تقاضاهایی که از شما می‌شود زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده‌اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید موفقیت شما به واسطه رویدادهایی که خارج از حیطه کنترل شما هستند به تعویق افتاده است. هرقدر مشکل هم که جلوی راهتان باشد شما فقط باید با آنها روبرو شده و یکی یکی به آنها بپردازید تا بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید. دل درد و کمر درد دارید که این درد چند روز شمار اذيت می کند و کلافه می شوید. یک سری از افراد قصد مهاجرت دارند و می خواهند جابجایی کشوری انجام بدهند می دهند ،اين مهاجرت شدنى است اما مقدارى دوندگى دارد و بايد حوصله كنيد. اگر فردی از گذشته شما رفته است دوباره به سمت شما بر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد