فال هفتگی فالوده – 11 تا 17 آبان

 

فروردین : شاید احساس کنید که‌دیگران به‌شما توجه‌نمی کنند اما مطمئن باشید که‌این طرز فکر فقط به‌دلیل حساسیت بیجای شما می‌باشد. کارهایی را انجام دهید که‌از آنها لذت ببرید و شما را راضی می‌کند.به‌روابط عاطفی خود بیشتر توجه‌کنید.اضطراب شما بیجا و بیهوده است. شما از دوری کسی رنج می برید که به زودی او را در آغوش خواهید گرفت.در روزهای آینده چیزی ذهن شما را درگیر خواهد کرد، کمی وقت بگذارید و خود را به خطر نیندازید. سلامتی تان در وضعیت نسبتاً خوبی قرار خواهد داشت؛ اما ممکن است گوش هایتان کمی حساس تر از قبل شده‌باشند؛ به‌همین منظور بهتر از از قرار گرفتن در معرض سر و صداهای بلند خودداری کنید.

 

 

اردیبهشت : این روزها می توانید رابطه خود را با فردی که برایتان بسیار مهم است تقویت کنید. کمی بیشتر در مورد پس انداز و درآمد خود فکر کنید تا زندگی مادی خود را مرتب کنید. یک نفر حرف های ناراحت کننده ای را به شما می گوید که احساسات شما را جریحه دار می کند، این حرف ها حرف او نیست بلکه مشکلات اقتصادی باعث شده چنین حرف هایی بزند.قول هایی که‌به‌دیگران داده‌اید را فراموش نکنید.متولدین اردیبهشت این هفته برای سمت خود در شرکت یا اداره بسیار مشتاق تر و علاقمندتر عمل خواهد کرد و خواهند درخشید. این هفته قادر خواهید بود روی کارهایی که به شما اختصاص داده شود به خوبی تمرکز کنید.

 

 

خرداد :در این هفته فرصت های رشد عالی و معاملات سودآور به صاحبان کسب و کار متولد خرداد ارائه می شود، اگر به فکر توسعه کسب و کار خود هستید، این فرصت را از دست ندهید. سبک زندگی تان سالم را دنبال کرده و خود را از استراحت کافی محروم نکنید. این روزها از شما برای انجام کاری استقبال می شود که شور و شوق خاصی داشته باشد، وجود انگیزه برای همه سختی ها و مشکلات احتمالی کار را برای شما آسان می کند. هر چه جدی تر باشید به نفع شما نیست. مشکلات گذشته را فراموش کنید. منتظر خبرهای خوب در مورد یکی از عزیزان باشید که ارتباط مستقیمی با شما دارند. شما یک ایده جدید در ذهن دارید. چشمان خود را به روی حقیقت باز کنید. سعی کنید که‌همیشه‌به‌مقابل خود نگاه‌کنید و تجربیات ناخوشایند گذشته‌را فراموش کنید.

 

تیر : اگر چه روزهای سختی را پشت سر گذاشته اید اما انرژی دوباره را به دست خواهید آورد و نسبت به زندگی امیدوارتر خواهید بود. در مورد مسائل مالی دچار شک و تردید هستید اما نگران نباشید زیرا به زودی پولی به دست تان می رسد که مشکلات تان را حل خواهد کرد. به جای این که تمرکزتان را بر جزییات زندگی بگذارید، به مسائل مهم تر بیاندیشید. رابطه عاطفی نیز یکی از آنهاست که هر چه زودتر باید در مورد آن یک تصمیم جدی بگیرید.شما اهدافی را که در ذهن دارید نادیده می گیرید، برای رسیدن به آن ها فقط نیاز به کمی صبر دارید. رودربایستی را کنار بگذارید و با صراحت درباره تصمیمی که برای مدت طولانی گرفته اید صحبت کنید. اجازه ندهید رقابت دنیای شما را محدود کند.

 

مرداد : مسیری را در پیش گرفته اید اما در میانه های راه ناگهان نظرتان عوض می شود و راه دیگری را انتخاب می کنید. اگر چه تغییر ناگهانی دشواری های خاص خود را دارد اما گاهی ریسک کردن بهترین راه است. این روزها به رابطه عاطفی خود پایبند نیستید. اگر چه افراد زیادی در اطرافتان هستید که می توانید لحظات خوشی را با آنها سپری کنید اما تنها یک نفر می تواند نیمه گمشده تان باشد. پس بهتر است که با خودتان روراست باشید و به نتیجه ای واحد برسید، در غیر این صورت تمام فرصت هایتان را از دست خواهید داد.سعی کنید در این هفته درگیر بحث و گفتگوی بیهوده با والدین تان نشوید. ایده‌های مختلفی که‌در سرتان می‌باشد که‌باید آن را برای دیگران بازگو کنید. فعالیت هایی را در پیش بگیرید که‌زندگی شما را بهبود می‌بخشد.

 

شهریور : این روزها برای شما بسیار مهم است. بیشتر روی هدف و برنامه خود تمرکز کنید و احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که انتظارش را داشتید با دستی پر و یک پیشنهاد عالی به دیدنتان می آید، سعی کنید کمی واقع بین باشید. این پیشنهاد زندگی شما را پر از برکت خواهد کرد. برای رسیدن به هدفت عجله نکن. یکی از اطرافیان شما به زندگی شما حسادت می کند.وقت خود را صرف نگرانی در مورد مسائل بی ارزش نکنید، چرا که این مسائل ارزش تحمل کردن استرس را ندارند..اگر حقوق تان عقب افتاده، نگران نباشید این هفته هفته خوبی در این زمینه خواهد بود. احتمال مشخصی برای بهره‌مندی از تسهیلات مالی از بانک نیز وجود دارد. به لحاظ عاطفی نیز، این هفته هفته خوبی برای یک شهریوری است، چرا که می توانید به راحتی لحظات خوشی را با معشوق تان بگذرانید.

 

 

 

مهر : زندگی خصوصی شما در حال تغییر است که دلیل آن هم تغییر رفتار شماست. این روزها کمی عصبی و کم حوصله به نظر می رسید اما دلیلی ندارد که ناراحتی تان را سر شریک زندگی تان خالی کنید. بنابراین قبل از نشان دادن هر عملی از خود، خوب فکر کنید. فردی از اطرافیان تان موجب آزار شما می شود، سعی کنید مدتی از او دور بمانید تا حساسیت تان کمتر شود. اما بدانید که بی تفاوتی بهترین جواب است. سعی کنید عکس العملی نسبت به رفتارهای آزاردهنده دیگران نشان ندهید تا در این نبرد، برنده باشید.اگر مجرد هستید، به‌زودی احساسات و عواطف عمیقی نسبت به‌شخصی خاص در خود احساس خواهید کرد.از عجول بودن برای انجام مسئولیت های خود صرف نظر کنید، در غیر این صورت ممکن است در برخی مراحل دچار اشتباه‌شوید.

 

آبان : متولدین 11 تا 17 آبان، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. بهتر است برای شناخت شخصی بیشتر تلاش کنید. از دست کسی عصبانی هستی، خشم و عصبانیت را کنار بگذارید تا کارتان به درستی انجام شود و کسی را که عمیقا پشیمان است ببخشید. در اواسط هفته فرصتی برای شما وجود دارد که یک راز مهم را کشف کنید. اجازه ندهید افراد منفی ذهن شما را آلوده کنند. اگر کسی از شما در خواست کمک و یاری کرد بدون درنگ به آن شخص کمک کنید زیرا نتیجه خوبی دارد. این هفته، به دلیل برنامه های سنگین و فشار کاری هفته سخت و خسته کننده ای برای کارمندان شاغل خواهد بود. سعی کنید تعادل بین جریان مالی و مخارج خارجی خود را حفظ کنید.
 

 

آذر :آنچه برای رابطه عاطفی شما رخ می دهد، نتیجه رفتارهای خودتان است. بنابراین اگر از آن رضایت کامل ندارید، در رفتارهای خود تجدید نظر کنید.شما باید مسئولیت کارهای خود را بپذیرید، بهتر است خود را برای اتفاقات آینده آماده کنید. بی محلی شما کسی را ناراحت کرده و ممکن است او را دیوانه کند. صداقت را در انجام کارتان که کلید رسیدن به هدفتان است فراموش نکنید.افراد مجرد متولد آبان نیز نباید در این هفته ساده لوح باشند و به همه کورکورانه اعتماد کنند. اگر احساسات منفی شما را دوره کرده اند باید بدانید که استرس روانی منفی علت اصلی بسیاری از بیماری های جسمی و روحی است.پس آن ها را از خود دور کنید.

 

 

دی : استعداد شما در یک زمینه خاص در حال ظهور است و منشا پیشرفت شماست. فریب فردی را نخورید که وانمود می کند دوستدار شماست، بسیاری از رفتارهای او نمایشی و ساختگی است. از افکار مزاحم خودداری کنید. سعی کنید به هر قیمتی از استرس دوری کنید. اگر احساس می کنید افزایش وزن دارید و تناسب اندام تان به هم ریخته فرصت خوبی است تا در سبک زندگی و چیزهایی که می خورید کمی تجدیدنظر کنید.اخیرا موضوعی اعصاب شما را بهم ریخته است اما حرفی می شنوید که کمی آرام تر خواهید شد. سعی کنید که به جای فرار از این شرایط آن را هضم کنید، در غیر این صورت در آینده ای نه چندان دور بار دیگر این مشکلات به سراغ تان خواهد آمد. اعتماد به‌نفس داشته‌باشید و مطمئن باشید به‌هر آنچه‌که‌خواهید دست می‌یابید.

 

 

بهمن :هیچ کس نمی تواند آینده شما را تعیین کند. با ذهنی باز به جنگ مشکلات برو که هیچ دردی درمان ناپذیر نیست. موقعیت خوبی کسب خواهید کرد. مشکلات در حال حل شدن هستند، بیهوده احساس نگرانی و اضطراب می کنید. دخالت های نامناسب یکی از اطرافیان شما را از تصمیم گیری مستقل در مورد یک موضوع مهم باز می دارد. شما این فرصت را خواهید داشت که با فردی آشنا شوید که شما را در موقعیت جدیدی قرار دهد.تا حد امکان در رفتارهایتان با نزدیکان و عزیزانتان مراقب باشید، هر مشکل کوچک ممکن است به یک فاجعه بزرگ تبدیل شود. ممکن است برخی از اخبار شما را عصبی و تحریک پذیر کند از آنها دوری کنید. به‌منافع شخصی خود نیز اهمیت دهید و بیش از حد از خود گذشتگی نداشته‌باشید.

 

اسفند :راه جدیدی را در پیش گرفته اید و هنوز دودل هستید که آیا انتخاب تان درست بوده یا خیر. این را بدانید که برای پیشرفت باید مسیرهای کهنه را رها کرد و قدم به راههای جدید گذاشت. اگر چه ممکن است که در طول این مسیر موانع جدیدی بر سر راهتان قرار گیرد اما در عوض زودتر از قبل به هدف تان خواهید رسید. پس شک خود را کنار گذاشته و تمام تمرکزتان را بر مسیر روبه رو بگذارید.به مسائل کوچک و بی اهمیت بیش از حد توجه می کنید، بهتر است به فکر آینده باشید. کلید حل مشکلات، درست فکر کردن است.فردی که از شما ناراحت بود اکنون بسیار کمک حالتان خواهد بود. به نظر می رسد یک خوش شانسی بزرگ در انتظار شماست، گوش به زنگ باشید. هدیه ای می گیرید که شما را خوشحال می کند. روزهای شیرینی در راه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد