فال هفتگی فالوده – 12 تا 18 بهمن

 

فروردین :وقایع منفی که در گذشته برایتان رخ داده است، اثر منفی بر روی شما گذاشته است و شما بعد از این همه مدت نتوانسته‌اید این اتفاقات را فراموش کنید. شما در کشاکش زندگی واقع شده بودید اما بهتر است راه خود را در این تنازع و جدل پیدا کنید، زیرا اگر راه‌تان را پیدا نکنید دچار نا امیدی می‌شوید. به صحبت‌هایی که می‌شنوید و یا خواسته‌هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید.با وجود این که انتظاراتی که از دیگران دارید خیلی منطقی هستند، حسی از درون شما را وادار می کند که احساسات و خواسته هایتان را از دیگران مخفی کنید. نگرانیتان در مورد مسائل شخصی به شما اجازه نمی دهد که روی کارها و وظایفتان تمرکز کنید. اگر می خواهید بتوانید به مسائل خصوصیتان رسیدگی کنید باید وظایفی که دارید را هر چه زودتر به انجام برسانید تا وقتتان خالی شود. سفر در پیش دارید. یا در فکر تغییر مکان زندگی خود هستید. این تغییر مکان برایتان خوشایند و خوش یمن است.

 

 

اردیبهشت :شما در این روزها احساس می‌کنید فاصله‌ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است به همین دلیل بسیار ناراحت هستید اما ناراحت و نگران نباشید زیرا دلیل این فاصله‌ای که بین شما دو نفر رخ داده است به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است در این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، زیرا شما دارای قدرت فکری مناسبی نیستید و ممکن است به خاطر راهی که انتخاب می‌کنید به بیراهه بروید. راه زندگی شما کمی باریک شده است و باید خیلی با احتیاط از پرتگاه‌ها و درهای زندگی عبور کنید.موانع و مشکلات را پشت سر می گذارید و به آرامش می رسید. وضع کار و حرفه تان رو به رونق می گذارد و به آرامش خواهید رسید فقط باید صبرتان را زیاد کنید و تصمیمات احساسی نگیرید.

 

 

 

خرداد :مشکلات و گرفتاری های حاصل از یک رابطه منجر به رنجش های نا گفته و نارضایتی احساس شده است. شما از زندگی خود خسته و ناراضی هستید .لازم است که در نوع زندگی خود تجدید نظر کنید .یعنی باید بفهمید که چه می خواهید و چگونه باید به آن برسید.زود از کوره در می روید و تندخو و عصبی شده اید. با این رفتار ممکن است دوستان و نزدیکان خود را برنجانید و از خود دور کنید. خونسردی خود را حفظ کنید.فرد جدیدی وارد زندگیتان می شود (شاید یک عشق) و زندگی شما را دچار تغییر و تحول می کند. تا جایی که می توانید با روی خوش با مسائل برخورد کنید و اجازه ندهید افکار منفی زندگیتان را احاطه کند.یک نیتی دارید که در موردش کمی شک و تردید دارید ولی نگران نباشید زیرا خطری شما را تهدید نمی کند.

 

تیر : شما در حال حاضر نمی‌توانید کنترلی بر روی پول خرج کردن خود داشته باشید و مدام بدون این که از قبل برنامه ریزی کرده باشید اتفاقاتی میفتد که مجبور می شوید خرج های اضافه بکنید.این روزها خیلی از خودتان راضی نیستید و خودتان و کارهایتان را زیر سوال می برید و کمی عصبانی هستید. ولی اگر این افکار و احساساتتان را از دیگران مخفی کنید ممکن است باعث شوید که آنها فکر کنند از آنها فاصله گرفته اید و با آنها مشکلی دارید، در حالی که نمی دانند رفتارتان ناشی از درگیری شما با خودتان است. با این حال حتی اگر آنها از شما بپرسند که چه مشکلی دارید هم دلتان نمی خواهد در مورد این موضوع با کسی حرف بزنید. شاید نشان دادن نقطه ضعف هایتان به دیگران به نظر شما کاری اشتباه و بسیار دشوار است، ولی بیان کردن احساستان شما را از احساس غریبی و تنهایی نجات خواهد داد.

 

مرداد : شما قدرت خود باوری و اعتماد به نفس تان در این روزهای اخیر بسیار کم شده است، شاید به دلیل صحبت‌های دوستان‌تان باشد یا شاید هم به دلیل اتفاقات ناگواری باشد که برایتان پیش ﺁمده است و باعث شده است که شما اعتماد به نفس‌تان را از دست بدهید. شما به تازگی دوست دارید به قلب‌تان گوش دهید تا این که با عقل‌تان رفتار کنید زیرا عقل‌تان گاهی پیشنهادهایی را به شما می‌دهد که تمایلی به انجام ﺁنها ندارید. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی‌تان به وجود ﺁورید، زیرا زندگی‌تان دچار یکنواختی شده است.شما نگران این هستید که رابطه عاطفیتان کنترل عقل و منطقتان را از دست شما بگیرد و بیش از هر چیزی از این که قربانی رفتار نامعقول خودتان شوید و از مسیر منطق و عقلانیت خارج شوید وحشت دارید. ولی نیازی نیست خودتان را زیاد نگران این چیزها کنید.وضعیت شغلیتان به زودی تغییرات مثبتی خواهد داشت و اتفاقات زیادی به سود شما رقم خواهد خورد.

 

شهریور : اجازه ندهید مشکلات موجود شما را نگران کنند، شما ماهی آبهای پر جوش و خروش هستید و با ناملایمات کوچک از پا در نخواهید آمد و خوب می دانید چطور باید شنا کنید و مناطق امن کجاها هستند. خوشبختانه وضعیت موجود در ستاره ها باعث شده است حتی اگر کمی هیجان زده و نگران باشید هم مثبت نگری شما بیشتر شود. خوشبختانه اگر هر کاری را در زمان درست خود انجام دهید و بیش از حد عجله نکنید احتمال موفقیتتان بسیار بالا خواهد بود. شاید دیگران از ایده ها و برنامه هایتان حمایت نکنند، ولی دلسرد نشوید و با تمام توان و پشتکاری که در خودتان سراغ دارید آنها را عملی کرده و به دیگران ثابت کنید که اشتباه کرده اند. فردی سختکوش و با پشتکار هستید. به مدد این خصوصیات مفید خود می توانید در هر کاری موفق شوید. با همت و تلاش بسیار جلو بروید تا به خواسته های خود برسید.

 

 

 

مهر : دلتان می خواهد جای خودتان را در این دنیا پیدا کنید و بفهمید برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان به چه چیزهایی نیاز دارید. در حال حاضر پرداختن به این پرسش های کلیدی می تواند همچون عامل محرکی عمل کرده و شما را به حرکت وا دارد. یکی از دوستان نزدیک و یا شریک زندگیتان این ماه شما را در جریان اتفاقات بسیار زیادی که در اطرافتان دارند می افتند قرار خواهد داد و با این کار شما را نگران خواهد کرد. زود قضاوت نکنید و قبول کنید که شما پاسخ همه چیز را نمی دانید و با ذهنی باز پذیرای آنچه در اختیارتان می گذارند باشید.از جانب دوستان خود فریب می خورید. اسرار خود را نزد خویش نگه دارید و آنها را برای کسی بازگو نکنید چون ممکن است برعلیه شما استفاده شود.مسئله ای حس حسادت شما را برانگیخته خواهد کرد و باعث می شود نسبت به برخی چیزها شک کنید.یک تغییر وضعیت در پیش دارید که ممکن است مالی یا شغلی باشد. آماده باشید.

 

آبان : شما در زندگی تان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می‌ایند به راحتی مقابله می‌کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی‌تواند مانع شما شود.شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی‌دارید بلکه با صحبت‌ها و رفتارهای مثبت تان این موضوع را به دیگران نیز القا می‌کنید به همین دلیل خداوند راه‌های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راه شما قرار می‌دهد.استدلال‌ها و آنالیزهای که در رابطه با دیگران انجام می‌دهید یا حدس می‌زنید کاملا به واقعیت می‌پیوندند اما توصیه می‌کنیم به انها زیاد اهمیت ندهید زیرا باعث می‌شوند که شما رفتاری نا عادلانه را پیشه خود کنید.در مورد یک مسئله باید بیشتر دقت کنید زیرا حقیقتی از شما پنهان است.
 

 

آذر :با اتفاقاتی که برایتان پیش می‌ﺁید زیادی جدی و سخت بر خورد می‌کنید زیرا خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند، نیازمند این همه تحقیق را ندارند، با این کارهای اضافی فقط خودتان را خسته می‌کنید. اجازه دهید به شما خوش بگذرد و به وقایعی که پیش می‌ﺁید لبخند بزنید. شما ریسک‌های بزرگی را در زندگی‌تان انجام می‌دهید. اولویت اصلی شما بازگرداندن تعادل و آرامش به زندگیتان است تا بتوانید ببینید با خودتان چند چند هستید و برای به دست آوردن اهداف و خواسته هایتان چه کارهایی باید بکنید. در هر صورت این را به یاد داشته باشید که با هر مشکلی هم که در طول مسیرتان مواجه شدید ایده آل های ارزشمند خود را کنار نگذارید. به هیچ عنوان ارزش و توانایی های خودتان را دست کم نگیرید و اعتماد به نفستان را حفظ کنید.فردی دارد به شما در مورد یک مسئله دروغ می گوید و یا موضوع را طور دیگر جلوه می دهد.حواستان را جمع کنید.

 

 

دی : حالا که ماه به نشانه تان بازگشته است، شما از نظر عاطفی و احساسی دیگر رنجیده خاطر نیستید. شما وقتی دوست صمیمی و یا نامزدتان دست به کارهای احمقانه می‌زند، زیاد در مقابلش صبور نیستید، اما گفتن این حرف به آنها که باید بعضی چیزها را از پیش می‌دانستند از جانب شما کار زشتی است. شاید حتی به خاطر حفظ کردن دوستی و علاقه مجبور شوید عصبانیت خود را پنهان کنید، اما وقتی نمی‌توانید نظر خود را ابراز کنید باید بهایش را هم بپردازید. فراموش نکنید شما بدون اینکه از کسی خجالت بکشید می‌توانید فرد خوب و قابل اطمینانی باشید.در مورد اهداف و رویاهایتان با هر کسی حرف نزنید و وقتی هم این کار را کردید خیلی جدی باشید تا آنها هم شما را جدی بگیرند. تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی ، به آرامش بسیار دست خواهید یافت.

 

 

بهمن : متولدین 12 تا 18 بهمن، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. شما انتظار دارید که دیگران به نیازتان به احساس امنیت عاطفی توجه کرده و احترام بگذارند. این ماه جنبه احساسی وجودتان بسیار فعال شده است و باعث شده نگران این باشید که مبادا دیگران از حرف ها و یا کارهایتان برداشت اشتباهی داشته باشند. این احساس شما و نیاز به تایید شدن توسط دیگران ریشه در احساس نا امنی است که ریشه در گذشته شما دارد و هیچ کسی به غیر از خود شما نمی تواند آن را درست کند یا تغییر دهد. کار یا هدفی که شما به منظور اتمام آن تلاش می کنید یا هم اکنون در حال تلاش مستمر و پی گیر بر روی یک کار یا یک هدف معین هستید ، با موفقیت کامل به نتیجه ای عالی منتهی می شود.

 

 

اسفند :ایده هایی که به تازگی در سرتان شکل گرفته اند به هیچ کسی مربوط نیستند، پس نیازی نیست که آنها را با کسی در میان بگذارید، خودتان به تنهایی به آنها فکر کرده و ساخته و پرداخته شان کنید. مسافرتی که مدت ها در انتظارش بوده اید به زودی برایتان فراهم خواهد شد. شما در حال حاضر آمادگی لازم برای نزدیکی بیشتر در رابطه عاطفیتان را دارید، ولی اگر طرف مقابلتان بخواهد خودش را ناگهان بیش از اندازه به شما نزدیک کند به دلیل وحشتی که از آسیب دیدن از این رابطه در شما ایجاد می شود تمایل شدیدی به فرار کردن از او پیدا خواهید کرد.در حال حاضر عاملی که برای موفقیت خود کم دارید داشتن منطق و قدرت استدلال است. شما بسیار احساسی عمل می کنید و رفتارهایتان اصلا قابل پیش بینی نیستند. از طرفی هم نگران افکار و قضاوت های دیگران هستید و در مقابل آنها گارد گرفته و آماده حمله اید، ولی بهترین کاری که می توان کرد این است که با رفتاری آرام و ملایم پیش بروید و در دیگران حساسیت ایجاد نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد