فال هفتگی فالوده – 27 مهر تا 3 آبان

 

فروردین : به یک جشن دعوت میشوید که رفتن به آن به خود شما بستگی دارد ولی اگر سلامتتان برایتان مهم است بیخیالش شوید . یک علاقه غیرمنتظره در قلب شما را میزند و کسی اتفاقی وارد زندگی شما میشود و ابراز علاقه دارید و کم کم به این فرد علاقمند خواهید شد و او را دوست خواهید داشت. در انجام کاری که پنهانکاری میکنید دست شما رو میشود و رازتان فاش خواهد شد. اگر ذکری را میگویید از آن به زودی حاجت روا میشوید. از یک ناامیدی و بلاتکلیفی در هر رابطه ای که هستید بیرون می آیید. ترس و بی اعتماد به‌نفسی باعث می‌شود استعدادهای شما از اهمیت کمتری برخوردار شوند که‌ شما از آنچه‌نشان می‌دهید، خاص تر هستید.

 

 

اردیبهشت : هفته شادی دارید و خنده و شادی در این هفته به شما رو میکند. روز جمعه روز خوبی برای شماست. چند تحول دارید که پشت سر هم برای شما صورت میگیرد طوریکه باورشان برای شما سخت است.اگر فرزند پسر دارید به زودی باید برایش در امری خیر پیش قدم شوید جابجایی دارید و این جابجایی خیلی غیرمنتظره برای شما صورت میگیرد که بدوبدوی زیادی برای آن میکنید. برای بهبود سلامتتان، روی تغذیه‌سالم داشتن تمرکز کنید. اگر می‌خواهید تمام پروژه‌های خود را به‌نتیجه‌نهایی برسانید، نیروهای خود را ذخیره‌کنید و بهترین خود باشید. در محل کار طرف کسی را نگیرید و این به‌نفع شما خواهد بود که‌بی طرف بمانید.

 

 

خرداد : یک فاصله یا یک دوری دارید با کسی که دوستش دارید و این دوری سبب میشود که شما چند قطره اشک بریزید و غصه دار شوید ولی باید این شرایط را تحمل کنید تا عادت کنید. از ناحیه چشم یک خطر دارید مراقب باشید ممکن است یک مشکل برایتان پیش بیاید که کارتان به معالجه کشیده شود. این امکان وجود دارد که‌شما یا شخصی از نزدیکانتان با بی فکری و نابجا رفتار کنید که‌عواقب خوبی نخواهد داشت. ممکن است که‌احساس بی قراری و نا آرامی داشته‌باشید که‌زودگذر است و با کمی استراحت رفع خواهد شد. شخصی سعی خواهد کرد تا شما را درگیر فعالیت های نامطلوب کند، از او دوری کنید.

 

تیر : آدمهای بی چشم و روی زیادی دور و برتان هستند که قدرتان را نمیدانند. هفته پر روزی و پر سودی دارید و پولهای خوبی را به دست می آورید ولی همیشه آنطور که باید راضی نیستید. قدر روزهای خوب زندگیتان را بدانید و از آنها حداکثر استفاده را بکنید. اگر کسی را دوست دارید کارتان به بخت و ازدواج با او میرسد و فقط سعی کنید فرصت را از دست ندهید تا دچار افسوس نشوید. به‌خودتان اجازه‌ندهید که زود عصبی شوید و واکنش نشان دهید که‌در غیر این صورت حسرت می‌خورید. اجازه‌ندهید که‌در محل کار کسی باعث اعصاب خوردیتان شود، شما باید آستانه‌تحملتان را بالا ببرید و شایستگی های خود را بشناسید. نارضایتی در بین اعضای خانواده‌ممکن است شما را ناراحت کند اما باید با یک تصمیم گیری درست همه‌چیز را حل و فصل و مدیریت کنید.

 

مرداد : خبری از یک شخصی دریافت میکنید که این خبر برای شما یک معما به همراه دارد و به فکر راه چاره می افتید تا این معما را حل کنید. از شانس همیشه گلایه میکنید ولی فردی خوشبخت هستید و همیشه شانسها به دنبال شما هستند. مغرور هستید ولی این غرور شما بیجاست. کاری انجام داده اید که افسوس میخورید و پشیمان هستید یا از حالا به بعد کاری انجام میدهید که در افسوس و پشیمانی قرار میگیرید پس در انجام هر کاری دقت بیشتری داشته باشید تا دچار افسوس و ناراحتی نشوید. یک تماس تلفنی باعث چند آرامش و برعکس ناراحتی برای شما میشود اما زودگذر است. یک پول پس اندازی دارید که از سود پولتان خرج میکنید ولی برای هر موردی خرج میکنید به شادی از دست شما میرود و خوشحال هستید فقط سعی کنید پوتان را افزایش دهید.

 

شهریور : پرداختن به احساساتتان درهای جدیدی را برای کشف احساسات درونی و کسب شناخت بهتر نسبت به خودتان برای شما باز خواهد کرد، اما باید برای رویارویی با ناشناخته ها آماده باشید. خوشبختانه در حال حاضر شما زیاد از خودتان لجبازی نشان نمی دهید و آماده اید تا با رازهایی که از رویارویی با آنها فراری بوده اید روبرو شوید. جاسوسان و حسودان شما زیاد هستند چه غریبه و چه خودی جاسوسی شما را زیاد میکنند. ضربه های زیادی در گذشته خورده اید که این ضربه ها شما را نسبت به آینده بدبین کرده است و به آینده با عینک بدبینی نگاه میکنید. اگر مجرد هستید، عشق بزرگی در زندگی شما ایجاد می‌شود. نسبت به‌انجام پروژه‌های جدید شجاعت داشته‌باشید و بدانید به‌رغم تمام مشکلات پیش رویتان، شانس با شما یار است.

 

 

 

مهر : متولدین 26 مهر تا 2 آبان، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد و شما با افتخار و با کمال میل می خواهید استعدادهای هنری و ادبی خود را به نمایش بگذارید. با این حال اگر بخواهید خیلی فراتر از حد توانایی های معمولتان بروید احتمال این که دچار سرخوردگی شوید خیلی زیاد خواهد بود، پس اگر نمی خواهید دل خودتان را بشکنید بهتر است هدفی بیش از حد بزرگ را برای خود انتخاب نکنید. اگر شاغل هستید در محیط کارتان دشمن زیاد دارید و همه در لباس دوست هستند. با شخصی یک مشاجره دارید که شاید کارتان به قهر و جدایی کشیده شود. سعی کنید از افرادی که می دانید شما را مورد حمایت خود قرار خواهند داد کمک بگیرید. کلمات یا اقدامات شتاب زده‌می‌توانند اوضاع را بدتر کنند، پس به‌اعصاب خود مسلط باشید و فوراً واکنش نشان ندهید.

 

آبان : شما آنقدر ساکت و آرام شده اید که اصلا حضورتان در جمع احساس نمی شود و همین ممکن است باعث شود تلاش هایی که در راه رسیدن گروه به اهدافش می کنید نادیده گرفته شوند. یک تغییر ظاهر یا قیافه دارید و این تنوع برای شما خوب است در هر زمینه ای که باشد. اگر ورزشکار هستید یک موفقیت در این رشته دارید که به خودتان می بالید. از ناحیه پا یک درد شدیدی در این هفته دارید که شاید مجبور به دکتر رفتن شوید. یک جایی با کسی که دوستش دارید میروید و حرف دلتان را در این مسیر میزنید و از گفتن این حرفها احساس خوبی پیدا میکنید. یک پول خوب و بزرگ برای شما در راه است که این پول برای شما مشکل گشاست و گره های زیادی از لحاظ مالی برای شما باز میشود و به آرامش خوبی میرسید. دست به خیر هستید و همیشه افراد دعاگوی شما هستند.
 

 

آذر : فردی قصد ارتباط برقرار کردن با شما را دارد و به فکر چاره است ولی فعلا در بن بست و بلاتکلیفی قرار دارد. یک دروغ به شما گفته میشود که شاید در این حرف دروغ چند روزی بهم بریزید و حرص و جوش بخورید ولی اهمیت ندهید بهتر است.برخی از دوستان و عزیزانتان نیاز به‌پشتیبانی و حمایت شما دارند، پس پشتشان را خالی نکنید. با توجه به شرایط کیهانی موجود حرف زدن در مورد راه هایی برای افزایش درآمدتان می تواند برای شما خیلی موثر باشد. توانایی هایتان تأثیر خوبی بر دیگران خواهد داشت. به‌شریک زندگی خود توجه‌بیشتری داشته‌باشید و وقت بیشتری را به‌او اختصاص دهید. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری های مالی کنید، دریغ نکنید که‌شانس به‌شما لبخند می‌زند.

 

 

دی : احساسات و افکار شما لحظه به لحظه با هم در تناقض هستند و بیان دقیق احساساتتان می تواند برای شما بسیار چالش برانگیز باشد. شما یک لحظه دوست دارید در کنار دوستانتان باشید و با آنها صحبت کنید، اما یک لحظه بعد از انها فراری هستید و دلتان می خواهد در خلوت خودتان فرو بروید. این وضعیت که در واقع تحت شرایط کیهانی فعلی به وجود آمده است. در شرایطی که ‌بسیاری از افراد با تغییرات اساسی و نگرانی های مداوم رو به رو هستند، شما متفاوت باشید و از همه‌چیز زندگیتان لذت ببرید و نهایت استفاده‌را بکنید. چالش هایی که‌با آن روبرو هستید نباید روحیه‌شما را تضعیف کند. بدانید که‌در پس هر سختی آسانی است و به‌زودی همه‌چیز بر وفق مراد خواهد شد.

 

 

بهمن : هر آنچه تا دیروز نگفته باقی مانده بود امروز در وجود شما همچون آتشی شعله ور شده است و به دنبال بهانه ای می گردید تا تمام ناگفته هایتان را به زبان بیاورید. خوشبختانه بیان این احساسات و حرف هایی که تا پیش از این ترجیح داده بودید مخفی نه دارید می تواند حالتان را خیلی بهتر کند و بر خلاف آنچه تصور می کنید به بهتر شدن رابطه ی شما با اطرافیانتان کمک کند و سوء تفاهم هایی که بین شما ایجاد شده بودند را از بین ببرد. البته همه ی اینها بستگی به آن دارد که بتوانید حرف هایتان را با ملایمت و بدون نیش و کنایه به زبان بیاورید. یک شانس پولی دارید و یک پول از جایی که فکرش را نمیکنید به دست شما میرسد و با آمدن این پول تمام موانع و مشکلات مالی از سر راهتان برداشته میشود.

 

اسفند : حفظ ارتباط با دوستان و عزیزانتان برای شما از هر کار دیگری مهم تر است. شما تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود نیاز شدیدی به وقت گذراندن با آنها احساس می کنید و دلتان می خواهد برای یک آخر هفته ی خیلی خوب در کنار انها برنامه ریزی کنید. با این حال مواظب باشید انتظارات بیش از اندازه از کسی نداشته باشید. یکم دلتان گرفته است و دلتنگ هستید. هوای یک مسافرت کلافه تان کرده که اگر یک مقدار ریسک پذیر باشید میروید و از این دلتنگی بیرون می آیید. در چشم و نظر زیاد هستید زیاد صدقه بدهید و اسفند دود کنید. اگر مجرد هستید کسی را دوست دارید و باید به او بگویید و دست از غرور و لجبازی بردارید چون ممکن است او را از دست بدهید و قهر و آشتی زیادی دارید ولی در این قهر و آشتیها مقصر خود شما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد