فال هفتگی فالوده – 18 تا 24 مرداد

 

 

فروردین :شما دوست ندارید که کسی به شما اصرار کند کاری که با اصول شما مغایر است را انجام دهید. عجیب اینکه هرچقدر که شما بیشتر از انجام دادن این کار سرباز می‌زنید آنها بیشتر به شما اصرار می‌کنند. متاسفانه شما با مقابله به مثل کردن نمی‌توانید این فشارها را از خودتان دور کنید. درعوض به جای اینکه سعی کنید برتری خود را به فرد دیگری ثابت کنید، در موضع خود باقی مانده و بر اعتقادات خود پافشاری کنید. به زودی در مسیر کاری و یک شغل جدید قرار می گیرید و این کار جدید شما را به موفقیت مالی زیادی می رساند. شخصی با نفوذ و با قدرت یک قدم مثبت برای شما بر می دارد.

 

 

اردیبهشت :ممکن است شما در مورد احساسات خود حالت تدافعی داشته باشید و اصلاً دلتان نخواهد در مورد چیزهایی که ناراحتتان می‌کند بحث کنید. اما ممکن است شما به سمت افشا کردن حقایقی که می‌بینید سوق داده شوید، که این موضوع مغایر با خواسته‌های شما است. درابتدا این موضوع شاید شما را ناراحت کند. ولی بالاخره خواهید فهمید که توانایی این را دارید که بدون هیچ مشکلی در مورد آنچه در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و در عین حال دیگران هم هنوز شما را دوست خواهند داشت. در مسیر دعا و حاجت روایی قرار گرفته اید که صد در صد برای شما حاجت روایی دیده می شود.

 

 

خرداد : اکنون که ماه به نشانه برج سنبله بازگشته است، ممکن است احساسات شما با منطقتان تضاد داشته باشند. تلاش کردن برای حل این مشکل باعث خوشحال شدن شما نخواهد شد، برای اینکه حتی زمانی که شما در مسیرهای مختلفی پیش می‌روید نیاز دارید که هم به عقلتان رجوع کنید و هم به حرف دلتان گوش بدهید. لزومی ندارد که خودتان به تردیدهایتان فکر کنید، مگر اینگه فکر کنید حتماً باید یک اولویت را در نظر داشته باشید. وقتی که نتایج فعالیتهای شما آشکار می‌شود، در روزهای آینده وقت شما آزادتر خواهد شد. خبری خوش برای شما در راه است که از شنیدن این خبر خیلی خوشحال می شوید و برای چند ساعت یا چند روز این خوشحالی ادامه خواهد داشت.

 

تیر : شما معمولاً بیشتر از حد معقول پول خرج می کنید.با این که سعی دارید تا حد ممکن روی خرج و مخارجتان کنترل داشته باشید اما اتفاقاتی می افتد که مجبور می شوید پول خرج کنید. بار دیگر پیامی مختلط از جهان اطراف برای نشانه شما وجود دارد. از آنجایی که خورشید همچنان در قسمت پنهان نمودار شما وجود دارد، می خواهد که مخفی باشید و به تنهایی در پشت صحنه کار کنید. در مقابل آن چهار سیاره وجود دارد که در بالای نشانه شما هستند، که از شما میخواهند تا جهان را با چشمان بزرگتر ببینید. این چهار سیاره آرزوهای شما را برانگیخته و موفقیت‌های شما را برجسته می کنند. دیگران تحت تاثیر شما قرار می‌گیرند. در این میان ونوس پولهای زیادی را به سمت شما جذب می کند به همین دلیل تصمیم می گیرد که برای خود و شریک عاطفیتان چیزهای زیبایی خریداری کنید.

 

مرداد : متولدین 18 تا 24 مرداد ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. از نظر دیگران بسیار جذاب و استثنایی به نظر می رسید. این موضوع در واقع فرصتی برای شماست که کارهای خود را انجام دهید. درخواست افزایش حقوق کنید یا هر آنچه را که می خواهید درخواست کنید. در این مدت شانس با شما یار خواهد بود. حتی اگر کار خاصی انجام ندهید می توانید دل اطرافیان را به دست آورید. امور عاشقانه به صورت مخفی برای شما شکوفا می شود. انگار نسبت به شخصی و یا موضوعی غمی به دلتان دارید که هنوز گاهی در وجودتان این حس شما را اذیت می کند، کم کم باید این حس را از خود دور کنید زیرا ممکن به شما آسیب بزند. اگر متاهل هستید در این هفته امکان دارد کمی اختلاف خانوادگی داشته باشید و ناراحت شوید.

 

شهریور : خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. قلب تان آماده پرواز کردن است اما نیرویی شما را از درون کنترل می کند. برای حفظ این احساس تمام بندها را پاره کنید و خودتان را به دست باد بدهید. دوستی شما را غافلگیر می کند و تجربه ای متفاوت را برایتان رقم خواهد زد. اگر چه اطرافیان تان به شما بسیار اهمیت می دهند، اما قدر آنها را آنطور که باید نمی دانید. بهتر است زمان بیشتری برای آنها بگذارید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. بعد از سختی هایی که کشیده اید آرامش خوبی برای شما دیده می شود پس کمی صبور باشید. یکی از اطرافیان شما مداوم در زندگی شخصی شما دخالت می کند و بخاطر پنهان کاری اطرافیانتان متوجه این شخص نیستید کمی بیشتر مراقب باشید.

 

 

 

مهر : شما فرد انعطاف پذیری هستید اما نباید در این رفتار افراط کنید. دیگران از این که شما از خود هیچ اراده ای ندارید و دنباله رو دیگران شده اید، سرزنش تان می کنند. بهتر است تنها برای دلخوش کردن دیگران از آنچه که خود می پسندید کوتاه نیایید. از این که به هیچ کدام از خواسته هایتان نرسیده اید، ناراحت و عصبی هستید و فکر می کنید تمام راههایی که انتخاب کرده اید، اشتباه است اما این را بدانید که همیشه اوضاع بر وقف مراد نیست. اینگونه هم باقی نخواهد ماند، بنابراین به تلاش تان ادامه دهید. حرفی می شنوید که باعث می شود نگاه خود را نسبت به فردی خاص تغییر دهید. یک مشکل قانونی یا خانوادگی دارید که برای حل کردن آن حتما باید مشورت و کمک فکری بگیرید.د.

 

آبان : حقیقت هر چقدر هم که تلخ باشد، شما باید توانایی شنیدن آن را داشته باشید. حرفی شنیده اید که ناراحت تان کرده است. اما این موضوع آنطور که شما فکر می کنید اهمیت ندارد. بهتر است که قوی تر عمل کنید و دست از پیش داوری بردارید. برای تصمیم گیری در مورد کاری مدت هاست درنگ کرده اید. اما انتظار بیش از این شما را از برنامه هایتان عقب خواهد انداخت. پس همین امروز تصمیم نهایی را بگیرید. از لحاظ مالی این روزها کمی ترس دارید اما نگران نباشید به زودی اوضاع مالی تان جفت و جور می شود. یک کار زیبایی و پزشکی دارید که با انجام دادن آن خیلی خوشحال می شوید.
 

 

آذر :اگر چیزی برایتان روشن و واضح نیست، سوال کنید. سوال کردن یکی از مهمترین راههای یادگیری است، پس از پرسیدن چیزهایی که در ذهن تان است، نهراسید. از فردی درخواستی دارید اما نمی توانید مستقیم آن را به زبان آورید. توصیه می کنیم از طریق یکی از دوستان یا اعضای خانواده تان وارد عمل شوید. نگرانی به دل راه ندهید، زیرا هر چه به صلاح تان باشد پیش خواهد آمد. یک میهمانی بزرگ در راه دارید که تغییراتی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. در روابط احساسی‌تان کمی از عشق تان نا امید شده اید اما این فکر شما اشتباه می باشد زیرا ایشان شما را خیلی دوست دارد ولی شرایط طوری پیش رفته است که شما کمی به آن بدبین شده اید.

 

 

 

دی : خاطره تلخی که در گذشته داشته اید، دوباره ذهن تان را درگیر کرده است. ذهن تان آنقدر درگیر است که نمی دانید چگونه به کارهایتان سر و سامان دهید. مشکل شما این است که هیچ کاری به دلتان نمی نشیند و زود از همه چیز خسته می شوید.در مورد رابطه احساسی خود کمی دودل شده اید، انگار شخص موردنظرتان آنطور که خودش را نشان می داد نیست و این باعث کلافگی شما شده است. در این هفته برای متاهلین ناراحتی روحی بخاطر اختلافات و مشاجرات پی در پی به وجود می آید و مدام شما را دچار استرس می کند. اما نگران نباشید این جدایی ها موقتی است و خیلی بهتر از قبل به یکدیگر باز می گردید. سعی کنید بیشتر به هم ابراز محبت کنید و کمتر از دست هم دلخور شوید.

 

 

 

بهمن : حال بهترین زمان برای برقراری ارتباط با دیگران است. اگر می خواهید روی شریک زندگی تان تاثیر بگذارید، از بحث هایی که طی هفته های گذشته داشتید، فاصله بگیرید و راههای جدیدتری را امتحان کنید. نگران نباشید با انرژی امروز شما، تمام کدورت ها برطرف خواهند شد. حرف یکی از اعضای خانواده شما را دلخور کرده، به دل نگیرید زیرا او نیز چیزی در دلش نبوده است. خبر خوبی در مورد مسایل مالی در راه است. گره ای در کار شما افتاده است که ممکن است در هر زمینه ای یا موضوعی باشد و شما را ناراحت کرده باشد، این گره به دست مردی با قدرت و نفوذ باز می شود. از طرف شخصی پولی دریافت می کنید و یا با شخصی شراکت می کنید و این شخص از لحاظ مالی به خوبی شما را حمایت می کند.

 

 

اسفند : در راهی که انتخاب کرده بودید به موفقیت نرسیدید اما نگران نباشید، هنوز راههای زیادی در پیش است. گاهی خوشبختی و آرزوها از آنچه فکرش را بکنید، به شما نزدیک تر است. بنابراین برای رسیدن به چیزی که در کنار شما است، راه دور نروید. دوست دارید آزاد باشید، اما دیگران مانع شما می شوند. قبل از هر عکس العملی نسبت به رفتارهای آزار دهنده دیگران، خوب به جنبه های مختلف آن بیاندیشید و سعی کنید کارهایتان را به تدریج، نه با عکس العملی ناگهانی، جلو ببرید. متاهلینی که دچار اختلافات هستند با پادرمیانی شخصی با تجربه مشکلشان برطرف می شود و کمی بیشتر از قبل محبت و احترام بین آن ها دیده می شود. پول قابل توجه ای دریافت می کنید که باید آن را صرف خرید چیزهای با ارزش بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد