فال هفتگی فالوده – 2 تا 8 فروردین

 

 

فروردین :متولدین 2 تا 8 فروردین، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید .شما هنگامی که با دیگران صحبت می کنید برای نتیجه و تاثیرات ﺁن نگران هستید به همین دلیل در بیشتر مواقع سکوت احتیار می‌کنید. بهتر است تا این حد به موضوعات بد بین نباشید زیرا با بد بینی که دارید بسیاری از شانس‌های خود را از دست خواهید داد. تحت حمایت قرار می گیرید و به امنیت و آسایش می رسید. اضطراب آینده را نداشته باشید وضع مالی تان خوب می شود. تغییر منزل دارید یا تغییر دکوراسیون یا تعمیرات در منزل خود خواهید داشت. شخصی در اطراف شماست که سعی دارد رابطه شما و همسرتان را بهم زد خیلی مراقب باشید. شما در موقعیت های کاری و شخصی خیلی موفق هستید احتمالا وارد رقابت هایی شوید که دردسرهای بی جا برای خودتان درست کنید. زندگی طولانی و توام با سلامتی خواهید داشت. هرچند که همیشه باید مراقب سلامتی خود باشید و از خطر دوری کنید.

 

 

اردیبهشت :دوباره شانس به شما روی آورده است در چند ماه اخیر شما کم شانس بودید و در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می‌آمد شانس‌تان به شما یاری نمی‌رساند اما در این روزها در تمام کارهایتان شما را همراهی می‌کند، شما نیز متوجه این موضوع شده‌اید. اجازه ندهید دیگران بر شما حکومت مطلق داشته باشند زیرا شما را به بی راه می‌برند راه‌هایی که خودتان دنبال می‌کنید به زودی نتایج باور نکردنی برایتان خواهد داشت. برای این که از انرژی‌های منفی تان کم کنید با شخصی یا اشخاصی گفتگوهایی را انجام دهید. خیلی مراقب باشید امکان دارد آقایی برای شما پشیمانی به وجود بیاورد، با آقایی که به عنوان یک عشق یا یک دوست ارتباط دارید و آن را محرم راز خودتان می دانید حرف هایی می زنید که نباید بزنید. این کارتان خیلی اشتباه است زیرا این آقا بی پرواست و رازداری را بلد نیست و مکان دارد بدون هیچ نیت خاصی رازهای شما را به دیگران بگوید.

 

 

خرداد :شما مدام به خود امیدواری می‌دهید که حتما فردا از امروز بهتر است، اینکه شما به ﺁینده‌تان امیدوار هستید بسیار مثبت و انگیزه ساز است، اما لازم است که گام‌های مثبتی را نیز در این مسیر بردارید. شما تا حدودی سطحی بین شده‌اید. تنها تفکر در رابطه با مسائل و مشکلات راه حلی را پیش پای شما نمی‌گذارد باید برای این کار قدم‌هایی را بردارید و فعالیت‌هایی را اجرا کنید. در مورد مسئله ای که در گذشته با شکست مواجه شده اید دچار نگرانی می شوید این نگرانی به جا می باشد زیرا طی هفته های آینده یک سری تعهدات غیر منتظره به شما داده می شود و یک سری اتفاقات مبهم برایتان رخ می دهد. نگران نباشید زیرا توانایی گذر از این تعهدات را خواهید داشت. یک خرید متری دارید، شاید زمین باشد. در مورد مسئله ای دو دل هستید.بهتر است فعلا تصمیم قطعی در این مورد نگیرید.

 

تیر : ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. دوست دارید به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. طی دو هفته آینده مانعی بزرگ از سر راهتان برداشته می شود اما احتمالا باز هم برای انجام کاری یک مانع مقطعی برایتان به وجود میاید که زود هم حل می شود. در مورد اتفاقات عاطفی و احساسی در چارچوب زندگی تون روشنایی دیده می شود چرا که تغییرات خوبی در شما ایجاد شده است.

 

مرداد : شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود. در مورد موضوعی مالی رشد بالایی برای شما رخ می دهد و به نتیجه خیلی عالی می رسید. خانم های متاهلی که منتظر تست حاملگی هستند جواب مثبت را می گیرند که باعث خوشحالیتان می شود. یک خبر تلفنی خوشحال کننده از سمت خانمی به شما می رسد که امکان دارد در مورد هر موضوعی باشد.

 

شهریور : شما نیازهای اساسی دارید که مستلزم این است که روش‌های مشخصی را برای زندگی خود اتخاذ کنید،‌ در عین حال قلب تان چیزی بیش از داشته‌های کنونی تان می‌خواهد. این آرزوهای قشنگ را برای داشتن آینده‌ای بهتر از دست ندهید، حتی اگر نمی‌دانید چگونه به آنها دست یابید. بهترین کار که می‌توانید برای داشتن آینده‌ای بهتر انجام دهید این است که محکم و استوار پای آرزوها و ایده آل‌هایتان بایستید و مطمئن باشید در نهایت به آنها دست می‌یابید. در مورد موضوعات مالی برای آینده بیشتر دقت کنید و مراقب اسراف و ولخرجی باشید. کسب و کارتان پر رونق می باشد و درآمد خوبی دارید اما برای آینده هیچ تصمیمی نگرفته اید. اگر مدتی است که با مشکلی دست و پنجه نرم می کنید در روزهای پایانی ماه قسمتی از این مشکلتان برطرف می شود. از نظر عشقی احساسی مسئله ای براتون پیش می آید که باعث شک و تردیدتان می شود.

 

 

 

مهر : ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم‌تر کنید به آتش آن دامن می‌زنید. شما احساسات خود را به شدت کنترل می‌کنید که مبادا حرکت یا گفتار احساساتی از شما سر نزند اما در اشتباه به سر می‌برید زیرا هیجاناتی که آنها را سرگوب می‌کنید، می‌توانند باعث شاد شدن هر چه بیشتر شما می‌شوند. احتیاج به انجام هیچ کاری نیست تنها اجازه دهید احساسات واقعیتان ابراز شوند. احتمالا بخاطر شک و تردیدهایی که دارید، بحث و مجادله ها و مشکلاتی در رابطه عاطفیتان به وجود بیاید. در موقعیت کاری یا تحصیلی به موفقیت های بزرگی می رسید به خصوص در موقعیت های کاری که ریاست و مدیریت کارتان را خودتان به دست خواهید گرفت.

 

آبان : شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. سعی کنید چیزی را عجولانه تغییر ندهید چرا که در اواسط ماه شما وارد یک سری اتفاقات ناگهانی و پیامدهای سریع می شوید که به این اتفاقات باید با صبر و حوصله پیش بروید چون اگر عجله کنید چیزهای مهمی را از دست می دهید.
 

 

آذر :سعی می‌کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید. خبر غیر منتظره ای رو بین ۲ روز تا ۲ هفته دریافت می کنید، این خبر می تواند در مسئله عشقی احساسی و حتی یک رابطه دوستی باشد. یک آقایی به عنوان یک دوست که شخص مثبتی می باشد در یک موقعیت کاری باعث سود و منفعتی برای شما می شود.با برخی از اقوام نزدیک خود اختلاف پیدا می کنید و شاید با آنها قطع رابطه کنید.سعی کنید با تفکر صحیح به رفع موانع و اختلافات بپردازید.

 

 

دی :نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس‌ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته‌هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد. برای موضوعی در مسیر زندگیتان در حال انتظار کشیدن می باشید که طی روزهای آینده یک خبر تلفنی خوشحال کننده دریافت می کنید و انتظار شما به پایان می رسد. یک تغییر و تحولات عالی در مسیر زندگی شما رخ می دهد که مدتهاست منتظرش بوده اید چرا که موانعی در مسیر زندگیتان بوده است و انتظار می کشیدید که این موانع برطرف می شود و به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

 

 

بهمن : بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. سر یک سری موضوعات با دوستانتان لج و لج بازی می کنید و به حرف آن ها گوش نمی دهید این کارتان اشتباه است چون بخاطر تعصبات بی جا برای خودتان مشکلات بدی ایجاد می کنید. خبری از سمت یک موضوع قضایی و ادارای به شما می رسد که کمی شما را نگران می کند، زیاد نگران نباشید جواب آن طی دو هفته آینده برای شما ارسال می شود و شما از نتیجه آن خوشحال خواهید شد.

 

 

اسفند :حواس تان را جمع کنید تا در موضوعات احساسی عجولانه تصمیم نگیرید. این روزها اتفاقات و تغییرات جدیدی در مسیر زندگیتان رخ خواهد داد که بیشتر این تغییرات برای افراد مجرد پیش میاید. در مورد مسئله عشقی احساسی وارد یک رابطه عالی می شوید و به آرامش خیلی خوبی می رسید. باید در مورد دو خانم که می تواند از خانواده شما یا خانواده شریک زندگی تان باشد مراقب باشید، این خانم های قصد دارند از شما نقطه ضعفی به دست بیاورند و دخالت های بیجایی در زندگی تان داشته باشند، احتمالا تا آخر همین ماه باید مراقب این دو خانم باشید. در یک مورد مالی خبر خوشحال کننده ای به شما می رسد که امکان دارد در مورد وام یا پولی باشد که مدتی هم در این مسئله به شدت تلاش کرده اید اما جواب منفی گرفته اید. به زودی با تلاش مجدد این پول را دریافت می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد