فال هفتگی فالوده – 24 اسفند تا 1 فروردین

 

 

فروردین :گاهی هیچ چیز لذت بخش تر از تلاش کردن و دیدن ثمره زحماتتان نمی تواند باشد. همه نمی توانند لذتی که در پرداختن به تک تک جزئیات کارها و اطمینان حاصل کردن از روبراه بودن اوضاع نهفته است را درک کنند، اما شما استعدادی فوق العاده در رسیدگی به کارهای روزمره به بهترین و لذت بخش ترین شکل ممکن دارید و این در بسیاری موارد می تواند کلید موفقیت شما باشد. کهکشان به تلاش های عاطفی و عاشقانه تان نگاهی محبت آمیز داشته و جذابیت هایتان را بیشتر و بیشتر می کند. در یک کشمکش و نزاعی مختصر و اندک پیروزی با شخص شما خواهد بود. خبرهای خوبی در رابطه با کار و حرفه خود دریافت خواهید کرد. در معامله ای که انجام داده اید منفعت می برید.

 

 

اردیبهشت :شما زندگی را بیش از حد ساده و سهل گرفته‌اید، به همین دلیل مشکلاتی ممکن است برایتان پیش بیاید. به صحبت‌های دیگران خیلی اهمیت می‌دهید و از خودتان اراده‌ای ندارید، بخصوص اگر شخصی باشد که شما او را دوست داشته باشید در این صورت بدون هیچ گونه چون و چرایی صحبت‌های او را قبول می‌کنید. با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است راه زندگی شما به خاطر این کوتاهی‌تان تغییر کند. به خانه و خانواده خود وابستگی زیادی دارید و در کنار آنان احساس آرامش بیشتری می کنید. اگر شریک یا دوست شما از نظرات شما پیروی نکرد شما کار خودتان را بکنید. اخیرا به خاطر رفتار عجیب و غریب کسی شوکه شده اید ولی بهتر است فعلا واکنشی نشان ندهید.

 

 

 

خرداد :آماده اید که برای رسیدن به موفقیت و شادکامی در زندگی تان کاری بکنید. خوشبختانه شایستگی و لیاقت تان راه را برای شما هموار می‌کند و اشتیاق شما برای یادگیری اعتماد به نفس شما را افزایش داده و به هر کجا که می‌خواهید شما را می‌رساند. آماده اید که برای رسیدن به موفقیت و شادکامی در زندگی تان کاری بکنید. خوشبختانه شایستگی و لیاقت تان راه را برای شما هموار می‌کند و اشتیاق شما برای یادگیری اعتماد به نفس شما را افزایش داده و به هر کجا که می‌خواهید شما را می‌رساند. در انجام یک معامله یا یک سفر یکی از دوستانتان را بهتر خواهید شناخت. یک بلای بزرگ از سرتان می گذرد. شاکر باشید و صدقه بدهید.

 

تیر : حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. شما تخیلات زیبا و قشنگی را برای ﺁینده‌تان دارید و به اکثر ﺁنها در ﺁینده‌ای نه چندان دور خواهید رسید فقط باید تلاش کنید.شانس‌تان را تا از دست نرفته است در تمام زمینه‌های زندگی‌تان امتحان کنید از ریسک کردن ابایی نداشته باشید. در مورد کاری که به آن مشغولید حواستان را بیشتر جمع کنید، نترسید از آن که حرف دلتان را بزنید و سوال تان را بپرسید. ترس آدم را ضعیف و شکننده می کند. پیغامی را به کسی می دهید که کمی برایتان دردسر ساز می شود. به شخصی توصیه ای می کنید که بهتر است خودتان هم به آن عمل کنید.

 

مرداد : شاید نیاز داشته باشید که به شکست‌هایی که در شرایط فعلی زندگی‌تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی‌نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت‌هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده‌تان درسر نمی‌پرورانید. شما می‌خواهید که ثبات از دست رفته‌تان را به دست آورید و نمی‌خواهید که استقلال خود را از دست بدهید. دور همی یا مهمانی و شادی های خانوادگی ، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهید داشت. سرنوشت انسان را فقط محبت تعیین می کند. به دیگران محبت کنید و با مهربانی و صبر و حوصله جواب اطرافیان تان را بدهید. شخصی که به شما نزدیک است کاری می کند که متعجب می شوید، فعلا بهتر است که جلوی زبانتان را بگیرید و به روی خودتان نیاورید.

 

شهریور : متأسفانه شما توانایی این را ندارید که جلوی یک رنجش احساسی را بگیرید. حواستان جمع باشد که طوری رابطه‌های عاطفی ایجاد کنید که احساسات عاطفی شدید ابراز شوند و ناگفته نمانند، اما به یاد داشته باشید که اغلب احساسات شدید به فرد دیگری تعلق دارد. برای خودتان وقت بگذارید و یک ساعتی در سکوت و آرامش فکر کنید. تصمیم مهمی بگرید تا بتوانید از زیر بار این فشار خارج شوید. شما نمی توانید به این روند ادامه بدهید. در مورد مسئله ای که این روزها دائم بر سرش بحث می کنید به کم راضی نشوید وگرنه دائم کلافه و پشیمان خواهید بود. شخصی در اطرافتان دائم چشم و هم چشمی می کند و در حال تکاپو و حسد ورزیدن است.

 

 

 

مهر : شما در روزهای گذشته دچار حالت‌هایی از افسردگی شده بودید البته در حال حاضر نیز کمی این حالت را حفظ کرده‌اید اما نسبت به روزهای گذشته‌تان بسیار این حالت در شما کاهش پیدا کرده است. دور و برتان را خلوت کنید تا بتوانید نفس بکشید. هم از آدمها و هم از چیزهایی که باعث می شود اذیت شوید. شما در حال حاضر نیاز به سکوت و آرامش دارید. یک واسطه بدون اطلاع شما برایتان کاری انجام می دهد که به نفعتان است. دنیا همیشه با آدم سر سازگاری ندارد، پس بیش از اندازه گله و شکایت نکنید نکنید و بیشتر تلاش کنید تا به شرایط بهتری دست یابید. احتمال دارد کسی در کمین باشد که به شما صدمه برساند. مراقب حیله و نیرنگ دیگران باشید. نگران پولی از دست رفته هستید . نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید.

 

آبان : همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید. هر چه می شنوید، باور نکنید، تحقیق کنید. فقط برای دیگران نسخه نپیچید. خودتان هم عمل کنید. در مورد یک مسئله کاری در حال حاضر شما ایده و قدرت لازم برای آنکه چشم انداز زندگی تان را تغییر بدهید دارید.
 

 

آذر :وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود. یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید ، بدست خواهید آورد.بزودی تغییراتی ایجاد خواهد شد که باعث خوشحالی و خشنودی شما خواهد بود. رفتن به جایی خاطرات قدیمی را برایتان زنده می کند. از صحبت ها و حرف های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می شوید که ممکن است جواب تندی به او بدهید.سعی کنید تا جایی که می توانید خویشتنداری کنید و اجازه ندهید اوضاع حاد شود.

 

 

دی : اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچ وقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون اینکه بخواهید به نتیجه‌ای برسید باعث می‌شود استرس از وجود تان دور شود و به شما اجازه می‌دهد که به سکوت و سکون باقی مانده در وجودتان غلبه کنید. وقت جبران فرصت های از دست رفته است. سعی کنید تغییر در روند زندگی دهید. در رابطه عاطفی حواستان به حساسیت های طرف مقابلتان باشد، مبادا حرفی بزنید و ناخواسته دل او را بشکنید. شخصی که به شما نزدیک است کاری می کند که متعجب می شوید، فعلا بهتر است که جلوی زبانتان را بگیرید و به روی خودتان نیاورید. نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد.

 

 

بهمن : پافشاری کردن روی اعتقاداتان، چه در محل کار، خانه و یا اجتماع که باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می‌شود. روش خاص شما برای نگاه کردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌کنید، هیچ حقیقتی را مخفی نکنید. با فکر کردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به دردنخور وقتتان را تلف نکنید. در پاسخ دادن به شخصی بهتر است تعجیل نکنید. دیر نمی شود. ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید.به زودی یک تغییر وضعیت خواهید داشت که احتمالا شغلی است یا محل زندگیتان را تغییر می دهید. این موضوع برایتان مثبت خواهد بود و جای نگرانی ندارد.

 

 

اسفند :متولدین 24 اسفند  تا 1 فروردین، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. اگر شما از بیان کردن آرزوهایتان خودداری کنید فقط به خاطر اینکه از نتیجه این کار می‌ترسید، ممکن است فرصتهای خیلی زیادی را از دست بدهید. اما همه فرصتهایتان را از دست نمی‌دهید، برای اینکه شانسهای خیلی زیادی پیش روی شما قرار خواهند گرفت. با همسر یا شریک عاطفیتان بحث های جدی می کنید .شاید کمی نگران شوید اما هیچ دکدام از آنها نگران کننده نیست. خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید یا به زودی به یک جشن نامزدی و ازدواج خواهید رفت.یک پولی ناخواسته به دستتان خواهد رسید که می توانید با آن کاری مهم انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد