فال ماهانه دی ماه ۱۳۹۸- متولدین مهر

طالع بینی متولدین ماه مهر

یک فاصله يا یک دوری دارید که با فردی است که دوستش دارید و در این رابطه شاید تك تک گریه میکنید و ناراحت هستید. در رابطه بایک چهار دیواری یک تصمیم گیری مہم می کنید که این تصمیم خوب است به شرطی که خودتان اراده تان را تقویت کنید و در این تصمیم چهار دیواری جدی باشید. حرف و سخن زیاد پشت سرتان است که به گوشتان می رسد و ناراحت می شوید. از جایی که فکرش را نمی کنید یک پولی به دست شما میرسد که این پول حلال مشکلات شماست و یک سری از بدهی يا قسط يا هر پولی که باید بدهید را می دهید.

 بغض و گریه زیاد دارید و اشک زیادی می ریزید و گاه گاه دلتنگ و بی حوصله میشوید و این به خاطر شرایط زندگی شماست. یک خلاء احساسی دارید و با فردی که دوستش دارید دور هستید و این خلاء شمارا کلافه می کند و باعث نگرانی و ناراحتی شما می شود. پولهای زیادی از دست شما میرود و به دست شما می آید ولی زود هم از دست شما میرود.

دشمن زیاد دارید و حسرت زندگی شما را زیاد می خورند و این افراد در صدد ضربه زدن به شما هستند ولی دست خالی هستند و به جایی نمی رسند. یک سری اختلاف اگر متاهل هستید دارید که با همسرتان است و در این اختلافات ضربه های روحی زیادی می خورید و دلتان می گیرد. مجردهای این ماه چندتاخواهان دارند که به زودی با این افراد روبرو می شوید و گفتگو دارید، دست به خیر هستید و به افراد زیادی محبت می کنید ولی دست شما بی نمک است.

اگر شهریار يا شهرام هستید چند تا خنده و شادی دارید که مربوط به مسائل احساسی شماست. اگر حسین نام هستید یک در بسته به روی شما باز میشود و این در بسته باعث دلگرمی و امیدواری شما می شود و روزهای خوب در پیش دارید که با فردی که دوستش دارید هست و چند جا با عشقتان می روید که خاطرات خوب و خوشی دارید.

اگر فرزند پسر دارید و متاهل هستید از دست این اولاد خیلی حرص و جوش میخورید و با این فرزند شما مشکلات زیادی دارید که دخالت شما هم بی نتیجه است و به جایی نمی رسد. یک سری از افراد این ماه که در گذشته جدایی داشته اند و ضربه خورده اند به زودی یک شروع جدید دارند و اگر می خواهید با فردی زندگی جدید شروع کنید این شروع با ترس و دلهره است ولی آینده خوبی دارید و فردی مناسب برای شماست سعی کنید اعتماد کنید و ترس ودلهره را از خودتان دور کنید.

 سردردهای شدید دارید که شاید به چشم شما مربوط میشود حتما به چشم پزشک مراجعه کنید. آینده خوبی دارید و روزهای ۷ و ۸ این ماه روزهای خوبی برای شماست و در این روزیک شادی دارید. اگر نذری٤٠ روز گفتید یا ٤٠ روز انجام دادید حاجت روا می شوید و در بسته به روی شما باز می شود.

حرف وسخن زیاد دارید که شنیدن این حرفها شمارا ناراحت می کند. از یک دوست قدیمی یک رنجش و ناراحتی برای شما پیش می آید با کاری که در حق شما میکند و این فرد را از زندگیتان کنار میگذارید. دو خطر از سرتان رد می شود که از چشم و حسادت است ،حتما صدقه بدهید، خوش قلب و مهربان هستید ولی چوب خوش قلبی تان را زیاد میخورید. اگر فردی به شما ابراز علاقه و دوست داشتن کرد که آقاست و س يا ش دارد این فرد زیاد خوب نیست و دورویی با شما دارد حواستان باشد و گول ظاهر این فرد را نخورید چون قصد فریب دادن شما را دارد. یک مدرک امضا می کنید که سر این مدرک کارتان چند بار به جر و بحث کشیده می شود اما به هر حال امضا میشود. یک جایی با عشقتان در این ماه می روید که این جابجایی بسیار خوب و خوش است و لذت خاصی برای شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد