طالع ماهانه دی ماه 1398- متولدین بهمن

طالع بینی متولدین بهمن 

بعد از یک گريه که مدتی است يا درگیرش هستید یا در حال حاضر درگیرش میشوید یک شادی بزر گ از یک خبر خوش دارید که تمام بغض ها و ناراحتی های شما پوچ می شود. تازگی یک فاصله از فردی دارید يا قهر هستید یا از زندگی شما رفته است به هر دلیل که باشد یک رابطه ای قطع شده است که این باعث ناراحتی و گريه شما شده است.

ولی با مقام و سربلندی از این وضع خلاص می شوید و ناراحتی های شما تمام می شود و این شخص راخواهید دید و گفتگوهای زیادی هم با این فرد خواهید داشت که در این گفتگو هرچی کوتاه بیایید و گذشت داشته باشید بهتر است. یک سری از افراد این ماه دنبال مقام هستند و عشق به جاہ و جلال رسیدن را دارند که اگر عجول نباشید و آرام آرام پیش بروید.
 به این موقعیت خواهید رسید فقط عجول هستید.اگر فردی شما را ناراحت کرده و رنجانده می آید و از دلتان در می آورد. بارها به سمت تلفن می روید يا رفتید که تماس بگیرید ولی فعلا دست نگه دارید و بی گدار به آب نزنید چون ممکن است از کاری که کردید پشیمان بشوید.

بستگی و گره در کارتان است و این بستگی شمارا در بن بست و دست بستگی قرار داده است و نمیدانید چه کار کنید. سفری احساسی و عشقی دارید و این سفر را با کسی راهی میشوید که دوستش دارید یا در این سفر با فردی آشنا می شوید که خوشحال و شاد هستید و با این فرد سفر خوبی را خواهید گذراند. به حضرت علی (ع) يا توسل دارید یا متوسل شوید.

 حضرت علی زیاد درطالع شماست و باید هرچی می خواهید به حضرت علی (ع) متوسل شوید. اگر مسعود نام هستید یک برگ برنده از یک کار خارج از شهر دارید که صددرصد این کار جفت و جور و درست میشود. بعضی از افراد این ماه خیلی تندمزاج وبداخلاق هستند که سعی کنید در این رفتار و خصلتتان یک تجدید نظر داشته باشید تا بتوانید دلهای بیشتری را به دست بیاورید و باعث رنجش اطرافیان نشوید.

اگر مجرد هستید چند نفر به زودی به سمت شما می آیند که قصد ازدواج را با شما دارند فقط این بستگی کارتان را گره انداخته است و این افراد پشت درهای بسته هستند و باید این شر و گره را باز کرد یا کارها طبق برنامه ریزی پیش برود. چندتا هدیه دریافت می کنید که گرفتن این هديه ها از کسانی است که فکرش رانمی کنید شاید یک سورپرایز شویدوغیرمنتظره باشد. حرص زیاد می خورید.

اگر متاهل هستید همسر خوبی داریدقدرش رابدانیداگر هم مشکل زیاد بین شما و همسرتان است مقصر اصلی خود شما هستید که گیر می دهید والا همسرتان خوب است قدرش را بدانید.

ضربه های زیادی در گذشته خوردید که بیشتر از لجبازی خودتان بوده است چون خیلی غدو یک دنده هستید و این رفتار شما گاه گاه دیگران را ناراحت میکند و از شمامی رنجند وبه دل می گیرند.

اگر شاغل هستید تلاش زیادی می کنید و دوست دارید خیلی ثروتمند باشید می شوید فقط به همین تلاش ادامه بدهید، همسرتان هم شما را دوست دارد یا شریک احساسی شما، شمارا خیلی دوست دارد و با عشق و محبت دوروبرتان است و دائم درصدد خوشحال کردن شماست. ولخرج هستیددر این روزها در دخلو خرجتان دقت زیادی داشته باشید تا به مشکل و چه کنم چه کنم مالی نیفتید. به یک جای جدید یا به تازگی رفتید یا می روید ولی هرچی هست رفتن به این جای جدید یک نجات الهی برای شماست چه خانم باشید و چه آقاباشید
صاحب دو تا فرزند هستید يا صاحب دو فرزند می شوید ، يك سری از افراد شاید بیشتر هم داشته باشند ولی افراد بالای ۵۰ سال بیشتر شاید فرزند داشته باشند.

ظاهر متواضع و آرامی دارید ولی در باطن لجبازویک دنده هستید پولهای زیادی به دست شما می رسد سعی کنید باولخرجی این پولها را از دست ندهید. به یک جشن غیرمنتظره دعوت می شوید که شرکت در این مجلس به خود شما بستگی دارد چون هزینه بر است ولی اگر بروید خوش می گذرد. مجردها با یک عشق قدیمی که در گذشته آشنا بودید دیداری غیرمنتظره دارید که از دیدن این فرد خیلی تعجب می کنيد و خوشحال می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد