فال ماهانه دی ماه ۱۳۹۸- متولدین شهریور

طالع بینی متولدین ماه شهریور

زودرنج و حساس هستید و به زودی یک رنجش و ناراحتی دارید که این رنجش برای چندوقت طول میکشد ولی برطرف می شود. فردی قصد آزار دادن شما را دارد و از روی عمد این اذیت را می کند و شما را ناراحت میکند. چند تا تماس تلفن دارید که یک سری صحبت و گفتگو می کنید و این گفتگوها برای شما خوب است.
اگر شخصی از زندگی شما رفته است به زودی برمی گردد و می آید جلوی شما مطیع میشود و از برگشتن این فرد خوشحال میشوید. یک جای زیارتی می روید که خیلی غیرمنتظره به این زیارت می روید ولی دستتان باز میشود و چند قطره اشک در این زیارتگاه میریزید.

در یک بلاتکلیفی چند روزه قرار دارید یا قرار می گیرید که این بلاتکلیفی با نذر حل می شود. یک بستگی و جادو داشته اید که این جادو و بستگی پوچ شده است و به این خاطر است که این فرد برمی گردد. یک پیشرفت کاری دارید اگر شاغل هستید و این پیشرفت شما را در چشم و نظر می اندازد صدقه بدهید.
 اگر متاهل هستید یک سری برو وبیای ازدواج دارید که مربوط به افراد دور وبرتان است یا به فردی است که به شما نزدیک است و این ازدواج صورت می گیرد و شما بدوبدوی زیادی می کنید و همه کارها با عجله جفت و جور می شود فقط خود شما استرس و نگرانی زیادی دارید که این استرس ها هم مالی است هم فکری است ولی دارید. ضربه زیاد خوردید و این ضربه ها در رابطه با یک سری مسائل کاری است یا می خورید مراقب باشید.

اگر در راه تحصیل هستید یک موفقیت و پیروزی در این زمینه دارید که به خودتان می بالید. یک جراحی زیبایی دارید که مدتی است در فکرش هستید و این جراحی زیبایی به خوشی انجام می شود و روی ظاهر شما تاثیر زیادی میگذارد. لجباز هستید و چندتا لج و لجبازی دارید که در محل زندگی است و این لجبازی شما رامی رنجاند و حرف هایی به شما زده میشود که دلتان می گیرد و ناراحت می شوید.

چند تا مهمانی دعوت می شوید که برای رفتن به این مهمانی ها استرس زیاد دارید ولی شرکت کنید خوب است. خیلی شیطون و شلوغ هستید و به همین خاطر همه شما را دوست دارند و اگر جایی نباشید خلاء شما احساسی می شود. سفری دریایی دارید که یک دفعه برنامه ریزی میکنید و راهی این سفر میشوید و می روید و این سفر خاطره خوب و هیجان زیاد برای شما دارد. یک برنامه نذری قطره اشک هم بریزید.

دارید که شاید در منزل خود شما باشد و برای این نذری بدوبدو داريد ولی ادامی شود و شاید در این مراسم چند اگر مجرد هستید و در رابطه هستید با فردی که دوستش دراید دیدارها وگفتگوهای زیادی دارید و این گفتگوها نتايج خوبی برای شما داردو به یک سری از اهدافتان می رسید. یک ماشین رنگ تیره اگر ندارید وسیله نقلیه معامله میکنید و این معامله بر سود و منفعت است اگر معامله کردید یک قربانی کنید.

اگر دال نام هستید یک جرو بحث با شريك احساسی تون دارید که این جر و بحث باعث یک سری دلخورى بین شما می شود. اگر شاغل هستید روز به روز روزی شما رو به افزایش است و از لحاظ مالی درآمدتان زیاد می شود و این روزى باعث سربلندی شماست.

دشمن پنهان زیاد دارید و این افراد در صدد ضربه زدن به شما هستند ولی موفق نمیشوند. یک فرد دروغ میگوید که دستش برای شمارو میشود و رسوا ميشود. استرس و دلشوره دارید که به دلایل مختلف است ولی پوچ است فقط خودتان دارید. چندتاخرید دارید و معامله های کوچک كه اين معامله ها برای خودتان است و از انجامش خوشحال هستید .سند يا قراردادی امضا میکنید که این امضا مضا سبز و خرم است و باعث یک انگیزه در زندگی شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد