طالع ماهانه دی ماه 1398 – متولدین اردیبهشت

طالع بینی ماهانه متولدین اردیبهشت

پیروزی بزرگی پیش روی شماست که این پیروزی بعداز وغم واندوه است که خیلی وقت پیش در گيرش بوده اید ولی آخر عاقبت به خیر و شادی و پیروزی ختم می شود. روزهای نو از راه ميرسد و شروع نو که این شروع نو و این روزهاى نوجای دلگرمی و امیدواری برای شماست. نذری كردید که حاجت روا می شوید و به آرامش ميرسيد. حرف و سخن زیادپشت سرتان است و این به خاطر یک خطا يا اشتباه است که مرتکب شده اید.

اگر مشکل دارید که مربوط به کار یک چهاردیواری می شود و یا درگیری در ساخت و ساز دارید به هر دلیل که باشد این مشکل با وجود دردسرهای زیاد حل میشودو از این گرفتاری خلاص میشوید ولی در این مدت حرص و جوشهای زیادی می خورید. یک راز بزرگ برای متولدین این ماه فاش می شود که فاش شدن این راز برای شما خیر است و تکلیف کاری برای شما مشخص می شود و از دودلی وشک وتردید بیرون می آیید.

بستگی و جادوی سنگینی داشتید ولی این بستگی برطرف شده است و تازگى از این بن بست خلاص شده اید ولی زمان جادو ضربه های زیادی به شما وارد شده است و افرادی که قدم در این بستگی برای شما برداشته اند هنوز خبرچینی شما را می کنند.

ملاقاتهای مهم کاری دارید اگر شاغل هستید که این ملاقاتها با افراد سرشناس است و به یک سری موقعیت های جدید دست پیدا می کنید که باعث سربلندی و مقام برای شماست. از دست یک “ن” نام خیلی حرص و جوش می خورید که کاری هم عوض نمی شود فقط اعصابتان بهم می ریزد. فردی که از زندگی رفته است یا قہر هستید یا دلخور هستید به زودی به سمت شما می آید و مطيع شما می شود و این کدورت ها و ناراحتی را از دل شما در می آورد و دوباره روزهای شادی و خوشی بین شما برقرار می شود.
دلشوره زیاد دارید و مضطرب هستید ولی این به خاطر این بستگی ها است که شما را کلافه ومضطرب کرده است. به عیادت یک فردمریض می روید که از دیدن شما خوشحال می شود و این فردمریض شماراخیلی دوست دارد.
 اگر درگیر جای اداری يا قانونی هستید از این مسیر اداری شادی دارید. یک حکم یا خبر قانونی شمارا به رقص در می آورد. خبر فوت راه دور دارید شاید خارج از ایران يا شهرستان باشد و برای این فوت مجبور هستید به یک جایی خارج از تهران بروید.اگر ع يا غ دراسم يا فاميل شماست از یک انتظار بزرگ که مدتهاست درگیرش هستید بیرون می آیید.

خیلی افراد من بعد خبرچینی شما را می کنند و هم از روی کارهای شما تقليد می شد و میمون صفت هستند ولی به جایی نخواهند رسیدو شما هميشه موفق و سربلند هستید چون خداوند بزرگ يار و ياورتان است، از شریک احساسی تون یک خبری خوش دریافت میكنيد كه از ته دل می خندید و شاد می شوید.

اگر زیر ٤٧ سال هستید ٤٧ سالگی خیلی خوبی دارید و از امام زمان يك حاجت بزرگ می گیرید و یا خواب در رابطه با این امام بزرگوار میبینيد ولی اگر خواب بود براى كسى تعريف نكنيد، مجردین این ماه یک شرایط ازدواج يا خواستگاری دارند که قبول این خواستگارى به خود شما بستگی دارد. اگر بله بگویید صددرصد سند ازدواج امضا خواهید كرد ولى يك قرارداد ملك برای شما بسته می شود یا خرید يا قرارداد و یا اجاره است و این قرارداد به نحو احسن کارش درست می شود و تمام نقشه ها و برنامه های شما سریع جفت و جور می شود و به خوشى و سربلندى ميرسيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد