فال ماهانه دی ماه ۱۳۹۸- متولدین آبان

طالع بینی متولدین ماه آبان

چند قطره اشک را می ریزید و دلتان شکسته است و در این دل شکستگى امام رضا (ع) را زیاد صدا می کنید و امام رضا (ع) به شما نظر می کند و اگر حاجت می خواهید حاجت روا می شوید و ادای نذر خواهید کرد ،دوستان زیادی دارید که به زودی با این افراد یک دورهمی دارید که يادى از خاطرات گذشته میکنید و دلتان شاد می شود و یادآوری
خاطرات به شما انگیزه میدهد و دلتان شاد می شود معامله ای در پيش دارید که برای انجام این معامله خیلی نگران و پریشان هستید ولی این نگرانی برطرف میشود و معامله هم انجام می شود و اسباب موفقیت برای شما فراهم می شود.

با فردی که عشق شماست و دوستش دارید چندتا گفتگو و دیدار دارید که این دیدارها و گفتگوها مثبت و خير است و یک سری سوء تفاهم و مشکل بین شما حل خواهد شد. یک سری از افراد این ماه جابجایی کشوری یا شهری دارند یا از شهری به شهر دیگر یا از کشوری به کشور دیگر می روید و این جابجایی استرس زیادی برای شما دارد اما سودمند است و در این راه خداوند زیاد شمارا يارى میکند.

اگر نذری ٤٠ شب يا ٤٠ بار کرده اید حاجت روا می شوید یا این نذر را بکنید عدد ٤٠ عدد مقدس شماست خواسته های زیادی در زندگی دارید يا داشتید که سرکوب شده است و آنها را در وجودتان کشته اید اما یک شانس باعث می شود که دوباره این آرزوهای شما به جریان بیفتد و شما دوباره پیگیر آرزوهایتان بشوید و این آرزوهارا دنبال کنید. اگر مریض احوال هستید و دنبال درمان این بیماری هستید خیلی ناامید شده اید ولی امید داشته باشید چون این درمان که شروع کرده اید به شما جواب مثبت می دهد و شما را از بستر بیماری نجات می دهد.

با افراد زیادی در رابطه با کار صحبت و گفتگو دارید. اگر شاغل هستید که یک سری تصمیمات جدید می گیرید که يا قدم های جدیدی است که برمی دارید و این قدم ها شما را به اوج و سربلندی می رساند.

سیاست دارید و این سیاست در هر زمینه که هست حتی اگر عشقی باشد شما را به رقص در می آورد و به نتایج خوبی دست پیدا می کنید.  دشمن زیاد دارید و این افراد همه به شما نزدیک هستندشاید از همخون های شما باشند که با شما دشمن هستند و از حالا به بعد یک دشمنی با شما میکنند که سر این دشمنی یک دردسر برای شما پیش می آید و چند وقت گرفتار این دردسر می شوید به هر حال مراقب دشمنی این افراد باشید تا در دام نیفتید.

اگر محمد هستید و مجرد هستید فردی مدتهاست که شما را دوست دارد و به شما علاقه مند است و می خواهد هر طور که باشد به شما وصل شود و با شما ارتباط برقرار کند شاید دست به کارهای شیطانی می زند به هر حال مراقب هر عکس العمل از جانب این فرد باشید و به او در هر رابطه اعتماد و اطمینان نکنید.

سفری دریایی میروید که دلتان باز می شود شاید این سفر دسته جمعی باشد و با یک سری افراد خوش سفر راهی شوید. سفری خارج از کشور دارید که در این سفر با افرادی که دوستشان دارید ملاقات دارید. اگر متاهل هستید از دست همسرتان يا فرزندان زیاد حرص می خورد و فرد مقابل شما ادم لجباز و یک دنده ای هست که باید در رفتار با این فرد حواستان باشد تا کارتان به جدایی و اختلاف کشیده نشود.

قرارداد چهاردیواری امضا می کنید که خرید یا اجاره یا فروش ملک است ملک را تهیه می کنید و به آرامش خاطر می رسید دست به دعا هستيد و خداوند رازیاد صدا می کنید و جواب می گیرید و دستتان ازين دعاها پر می شود. یک میت انتظارتان را می کشد حتما سرخاکش بروید و براى این ميت خیرات کنید چون دور از حالا شما را خیلی دوست داشته است.درگیر یک موضوع اداری يا قانونی یا در حال حاضر هستيد و يا در گير می شوید که در این راه استرس ها و نگرانى هاى زيادى را ميكشيدو بايد اين شرايط را تحمل كنيد تا از این اوضاع خلاص شويد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد